12 Şubat 2018 Pazartesi

Makeup Revolutıon - Ultra Sculpt & Contour Kit

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere Makeup Revolutıon markasının Ultra Sculpt & Contour Kit - Ultra Fiar c01 isimli ürününden bahsedeceğim. Adı çok uzun olsa da kısacası içerisinde üç ürün bulunduran bir palet. Bronzer, aydınlatıcı ve allık.



Makeup Revolutıon markası ülkemizde sadece Watsonslar da satılıyor. Watsonsa da geleli çok olmadı. Ben bu palete bayıldım! Verdiğim paraya hiç üzülmedim normal fiyatı bence çok pahalı değil 24.90 TL diye biliyorum, fakat ben indirimden 14.90 TL ye aldım. Fiyatını hak ediyor neden mi?
İlk olarak , pigmentasyonu çok başarılı bunun yanı sıra renkleri çok güzel. Bronzer rengi kesinlikle çamur gibi durmuyor soğuk bir kahve tonuna sahip ki ben paletin en açık rengini aldım sanırım ve açık tenli biri olarak söylüyorum ki çok doğal bir bitiş sağlıyor. Ben bunu bronzer değilde allık ve kontör amaçlıda kullandım. Eğer koyu tenliyseniz size açık kalacaktır. Paletin başka renkleri de olabilir çünkü 01 yazıyor arkasında, ben gittiğimde bunu alacağımı bildiğim için daha önceden resmini çekmiştim direk alıp çıktım :D



Bu palette benim favorim sanırım aydınlatıcı. Aslında paleti almamda ki tek sebep buydu :) Pigmentasyon olarak on üstünden on, ama içerisinde azda olsa sim olduğu halde yüzünüze uyguladığınızda kesinlikle simli durmayan ve pembe alt tonlu bir aydınlatıcı olduğu halde çok keskin bir bitiş sağlamayan günlük kullanım için en uygun aydınlatıcı sanırım benim için bu. Günlük olarak fondöten, BB , CC vs hiç bir ürün kullanmıyorum, buna rağmen cildimde tüm gün kalıyor. Normalde bu tip toz ürünleri fondöten gibi ürünlerin üzerine uyguladığınızda daha kalıcı olup aynı zamanda daha çok pigmentasyonu artar. Fakat altına hiç bir şey sürmediğim halde bile verdiği etki, benim çok hoşuma gidiyor. Kesinlikle simli durmuyor, evet içerisinde azda olsa simler mevcut. Cildinize sürdüğünüzde nedense öyle durmuyor. Ben ilk ablamın yüzünde görmüştüm ve dedim ki sanki yüzünde hiç bir şey yok, cildinin kendi ışıltısıy mış gibi duruyor deyip ilk fırsatta kendime de aldım zaten :D Özel günlerde de kullanılabilir tabi ki, ama ben günlük olarak çok uygun buldum sırf bunun için bile bu palet alınır.


Gelelim son olarak pembiş allığımıza. Beni eskiden beri takip edenler bilir daha önce ki yazılarımda hep bahsetmişimdir ben pembe allıkcıyım dır :) Ama simli değil daha çok mat allıkları tercih etsem de, bu allığın rengine bayıldım. Genel olarak söylemiştim pigmentasyonu başarılı. İçerisinde çok küçük küçük parıltılar var ama bunlar sim değil. Teninize sürdüğünüzde olduğundan daha sağlıklı bir görüntü veriyor. Günlük olarak artık allık kullanmıyorum, özel bir sebebi yok aslında. Far olarak da denedim malum ben allıkları far olarak kullanmayı seviyorum :D Rengi sevdiğim için gözdede tende de beğendim ama pembe allık sevmeyenler çok, o yüzden çok bir şey diyemiyorum.


Genele gelecek olursak ben bu paleti ciddi anlamda çok beğendim. Üç üründe benim zevkime ve tenime hitap ediyor. Bence indirimde şans verilebilecek bir palet. Fiyatına, kalıcılık ve pigmentasyonuna bakarsak oldukça başarılı. Paletin başka renkleri var ve biliyorsanız yorumlarda yazabilirsiniz. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, bir sonraki yazılarda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hoşça kalın :) 

19 yorum:

  1. Aydınlatıcı ile ilgili yorumlar dikkatimi çekti benim de. Bu ara indirimde ne alabilirim diye bakiniyordum bu ürüne bakacağım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak canım mutlaka ben çok memnun kaldım aydınlatıcısı çok doğal tam günlük😊

      Sil
  2. Renklere bayıldım :) Özellikle allık rengi çok cezbedici görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi çook güzel benim favorim aydınlatıcı olduu 😊

      Sil
  3. Renkler çok güzel. Denenebilir.:)

    YanıtlaSil
  4. Bu markanın ürünlerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün ürünlerini denemedim ama yorumlara bakılırsa pek çoğu güzel ve indirimde oldukça uygun 😊

      Sil
  5. Çok merak ediyorum indirimde varken alacağım bende :)

    YanıtlaSil
  6. harika renkler güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyatı harikaymış; uygun olmasına rağmen ürünler de gayet güzel renk vermiş. Güle güle kullan Kübra'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem uygun hem güzel teşekkür ederim😊

      Sil
  8. Bende aldım bayıldım pigmentasyonu harika yorumunuz da çok bilgilendirici ve objektif ♥️

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...