5 Ocak 2018 Cuma

Pembe Tonlarda Göz Makyajı

Herkese Merhaba

2018'in ilk yazısı ile başladık bakalım. Umarım bu yıl hepimiz için sağlıklı, huzurlu, mutlu ve bol paracıklı bir yıl olur. Amin! Hemen göz makyajına geçiyorum!  Görsellerde ki makyaj bana ait olsa da göz benim değil, her yazımda belirtiyorum  göz mankenliğimi yaptığı için arkadaşım Cerene çok teşekkür ederim.


İlk adım olarak Essence Stay All Concealerı tüm göz kapağına sürüp hem baz görevi görmesini, hemde göz kapağında ki renk eşitsizliğini giderdim.


Daha sonra I Heart Makeup Chocolate And Peaches isimli far paletinde ki Peach rengi alıp, gözün katlanma bölgesine uyguladım. Aynı palette hemen üstünde bulunan Soft isimli rengi ise tüm göz kapağına sürdüm. İkisinin bitim yerini güzel bir şekilde karıştırıp, arada ki keskinliği giderdim. Kaş altı ve göz pınarlarına ise Delicious isimli beyaz rengi sürdüm. Gözün katlanma bölgesinde kullandığım Peach rengini alt kirpik diplerine de uygulayıp paletle işimi bitirdim.

Loreal True Match Concealer 01 rengini alıp göz altlarını kapattım. Hemen ardından çizgilere dolmaması için, Essence All About Matt  pudrası ile sabitledim.

Son rötüş olarak favori iki maskaram olan Loreal Paradıse Extatıc ile Maybellıne The One By One maskarasını sürdüm. Alt kirpiklere de çok hafif bir uygulama yaptım. Veee bitti! Tabi devamında ten makyajı da yaptım fakat sadece göz paylaşıyorum :) 



Yorumlarınızı bekliyorum, hem günlük hemde çok şık duran bir makyaj oldu yakından çok daha iyi dursa da kamerada ancak bu kadar net ve güzel çıkmasını sağlayabiliyorum. Bir sonra ki makyaj da, eyelenırlı birazcık daha koyu bir makyaj yapmak istiyorum. Bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşça kalın :)

16 yorum:

  1. harika olmuş makyaj canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm beğenmene sevindim😊

      Sil
  2. Nasıl güzel olmuş çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. The payoff is amazing ....would love to recreate this look
    would you like to follow each others Blogs?
    Have a nice day
    BLOG
    Glamorous without the Guilt

    YanıtlaSil
  4. Paletin renkleri ne güzelmiş.Makyaj da çok hoş olmuş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paletin renkleri kadar pigmentasyonuda güzel. Beğenmene sevindim💜

      Sil
  5. çok tatlı olmuş bu makyaj ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
  6. güzel bir göz makyajı olmuş ... sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...