27 Aralık 2017 Çarşamba

YILBAŞI ÇEKİLİŞ SONUCU!

Herkese Merhaba

Sonucu açıklamak için biraz geç saate kaldım fakat işlerim vardı dışarıdaydım ancak vakit bulabildim. Malumunuz çekilişimin dün son günüydü ve bitti. Katılan herkese çok teşekkür ederim. Lafı uzatmadan kazananları söyleyeceğim, mailde gönderdim umarım yarına kadar geri dönüş olur eğer yarın akşama kadar geri dönüş olmazsa çekiliş tekrarlanacaktır.



İsim olarak yazmadım katılım sırasına göre hepinize sıra numarası verdim veeeee 1. kazanan : Kadına Dair Her şey. 2. kazanan Mavera. İki arkadaşıda tebrik ediyorum mail gönderdim geri dönüşlerini bekliyorum. Başka çekilişlerde görüşmek üzere.

Hoşça Kalın :)

18 yorum:

  1. Ayy çok şaşırdım şu an ve çok mutlu oldum.Şimdi maili gördüm ekrana şaşkın şaşkın bakıyorum.Tekrar tekrar okuyorum mesajı :) Çok teşekkürler 💐 Hemen dönüyorum maile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim tekrardan tebrik ederimmm😊 güzel günlerde keyifle okursun umarımm💜 şimdiden mutlu yıllarr🙏🏻

      Sil
  2. Bu iki arkadasimi da seviyorum tebrik de ediyom tabi ama benn :( tüh kaldim bak kzuum ben. İyi günlerse okusunlar insallah 💞 mutlu yillar canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa deme öylee😞 başka çekilişlerde denersin kuzum şansınıı hiç belli olmuyo bu işlerrr😃 bidahakine çıkar belkim🤔💜 sanada mus mutlu yıllarrr🙏🏻

      Sil
    2. Sagol canım :) inşallah okuduktan sonra sanada ulaştırırım ☺️ Üzülme sen 💕

      Sil
  3. Anammmm maverayi da gamzeyi de cok severim.Vallahi sevindim kutlarim kizlarrrr🙌

    YanıtlaSil
  4. Yuppiiii 💕 çookk teşekkür ederim 🙏 ilk defa bir çekilişi kazandım 💕 mailinizi şimdi gördüm hemen dönüş yapıyorum 🙏😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm tebrik ederim, katılımın içinde çook teşekkürlerr keyifle okursun umarım😘💜

      Sil
    2. Sagol canim :) okumak için sabırsızlanıyorum 😊💕

      Sil
  5. Kazanan arkadaşları tebrik ederim, bize de artık onların kitap yorumlarını okumak düşer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) tabiki hemen okuduktan sonra paylaşacağım yorumlarımı 💕

      Sil
    2. Bende kitabım hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum arkadaşların🙈😊

      Sil
  6. Kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...