24 Aralık 2017 Pazar

Kolay Günlük Göz Makyajı

Herkese Merhaba

Kolay günlük göz makyajı ile karşınızdayım. Hep kolaydan gidiyorum eyelıner kullanmıyorum çünkü makyaja yeni başlayacak olanlar veya başlamış olanlar için daha basit ama güzel duran makyajlar yapmaya çalışıyorum. Bu gün ki göz makyajını yeni başlamış olan herkes rahatlıkla yapabilir. Her göz rengine uyduğunu düşündüğüm, günlük hayatımızdada çok rahat tercih edebileceğimiz için kahve tonlu bir makyaj yaptım. Göz mankenliğimi yaptığı için canım arkadaşım Cerene kocaman teşekkür ederim. 💓


Makyaja ilk olarak göz kapağında ki renk eşitsizliğini gidererek başladım bunun için, Essence Stay All Day Concealerını kullandım.
Sleek A New Day far paletindeki en sağ altta bulunan paletin en koyu mat kahvesi ile gözün katlanma bölgesine bir derinlik verdim. Dışa doğru hafif uzatıp gözün daha çekik durmasını sağladım. Paletin isim yazılı jelatinini attığım için isimleri bilmiyorum ama kalp ile gösterdim görsellerde. Daha sonra üst kısımda baştan ikinci simli farı tüm göz kapağına sürdüm. İki farın birbirine karışması için bitiş noktalarından hafif karıştırdım. Alt kirpik diplerine ise mat kahveyi, yani katlanma bölgesine uyguladığım rengi çok az sürdüm.Son olarak alt tarafta en başta ki rengi kaş altına ve göz pınarlarına uyguladım. Mat bir far ama çok açık bir renk olduğu için kaşın daha kalkık durmasını sağlarken göz pınarlarına sürdüğümüz içinde gözün daha açık ve aydınlık görünmesini sağlamış olduk.

Loreal True Match kapatıcının 01-04 renklerini karıştırıp, göz altlarını kapattım.

Flormar Invısıble Loose Powder pudrası ile göz altlarına sürdüğümüz kapatıcının çizgilere dolmasını engellemek için sabitledim. Bende ki en açık rengi Silver Sand olarak geçiyor.

Son adım olarak Loreal Paradıse Extatıc maskarasını üst kirpiklere uyguladım. Alt kirpiklere ise çok hafif değdirdim çok yoğum bir rimel görüntüsü istemedim. 


Umarım makyajı beğenmişsinizdir, çok kolay ve rahatlıkla yapılabilecek bir makyaj. Kolay gece makyajımı hala okumadıysanız buradan ulaşabilirsiniz. Yılbaşı çekilişimin bitmesini sayılı günler kaldı katılmayı unutmayın. TIK TIK. 

Hoşça Kalın :)

14 yorum:

  1. Çok sade ve şık bir makyaj olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim harika olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. Bende günlük makyajımda bu tonları kullanıyorum. Güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanım için ideal renkler bencede teşekkür ederim

      Sil
  4. Çok beğendim Kübracım, sade ve şık olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim😊

      Sil
  5. Çok güzel bir makyaj olmuş kesinlikle ♥

    YanıtlaSil
  6. Günlük kullanım için çok ideal olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...