9 Aralık 2017 Cumartesi

Kolay Gece Makyajı

Herkese Merhaba
Bu gün sizlere kolay, gündüzden ziyade gece daha rahat kullanılacağını düşündüğüm bir göz makyajı yaptım. Kolay olmasına özen gösterdim ki yeni başlayanlarda rahatlıkla yapabilsin. Bu makyajda göz mankenliğimi yaptığı için canım arkadaşım Cerene çok teşşekür ederim. 💗 Hadi makyaja geçelim!


Essence Stay All Day Concealerı kullanarak göz kapağındaki renk eşitsizliğini giderdim. Aynı zamanda farın daha uzun süre kalıp uçmamasını sağlarken bir de farın pigmentini arttırmış olduk. 


Wet'n Wild Comfort Zone paletindeki yanar dönerli en çok sevilen ve benimde bayıldığım rengi yassı bir far fırçası ile tüm göz kapağına uyguladım. Çok kaş altlarına getirmedim ama güzel dağılmasını sağladım bunun içinde bolca karıştırdım. Fazla dışarı taşırmadım hafif fırçamda kalanları gözün bitimine doğru getirip çekik gözükmesini sağladım.

The Balm Nude Tude isimli far paletinden Sassy isimli beyaz ışıltılı farı göz pınarları ve kaş altına sürdüm. Bunun için daha çok top uçlu bir fırça tercih ettim. Alt kirpik diplerini bu rengi azıcık geçip daha aydınlık ve iri gözler elde etmiş oldum.

Loreal True Match Kapatıcısı ile göz altlarında ki morlukları kapattım. Fakat 1 Ivory rengi ile 4 Beıge rengini karıştırdım. Çünkü biri çok açık biride koyu kalıyordu karıştırınca daha güzel sonuç verdi.

Flormar Invısıble Loose Powder yardımı ile göz altı çizgilerine dolmaması için kapatıcıyı sabitledim.

Loreal Paradıse Extatıc mükemmel rimelim ile, üst ve alt kirpiklere son dokunuşu yapıp göz makyajını bitirdim. 


Ten makyajından ziyade göz makyajlarını sevdiğim için, böyle bir post paylaşmak istedim. Evde kendi kendime, sıkıldıkça göz makyajları yapıyorum bu günde severek yaptığım bir makyajı sizlerle paylaşmış oldum. Bu seriye devam etmeyi düşünüyorum. Hatta bundan sonrada günlük bir göz makyajı paylaşmak istiyorum. Profesyonel falan değilim tabi ki, zamanla yapa yapa öğrendim bir şeyler, buradan da sizlere aktarmak istiyorum. Umarım beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşça kalın :)


16 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊 Beğenmene sevindimmm🙏🏻

      Sil
  2. Çok beğendim makyajını bitanemmm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim kuzum beğenmen çok mutlu etti beni😘😊

      Sil
  3. harika ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve pratik o0lmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapması basit ama görünüşü çok güzel, teşekkür ederimmm😊

      Sil
  5. Pek beceremiyorum göz makyajlarını, ama tek farla yaptığın için baya pratik olmuş deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...