10 Kasım 2017 Cuma

KİTABIMIZ ÇIKTI! EFLİN

Herkese Merhabalar

Bu gün yeni çıkmış olan 'EFLİN' isimli ilk kitabımdan bahsedeceğim. İnanın o kadar heyecanlıyım ki iki lafı bir araya zor getirerek yazıyorum. Nereden başlasam nasıl yazsam kafamda deli sorular, umarım fazla 'kem küm' etmeden bitirebilirim bu yazıyı. Uzunca bir zaman önce blogumda bir arkadaşım ile Wattpat uygulamasında kitap yazmaya başladığımızı duyurmuştum. Biz hayal ettik, yazarken yaşadık ve en önemlisi emek verdik. Çıkan sonuç bizi çok memnun ettiği için, hikayemize konumuza çok güvendiğimiz ve pek çok kişinin dikkatini çekebileceğini düşündüğümüz için bastırma kararı aldık. Bu yolda yalan söyleyemiyeceğim çok sorun yaşadım, çok yıprandım ve pek çok olay ile karşı karşıya kaldım. Bu sorunlar yayınevin den kaynaklı tatsız şeyler olsa da şimdi onları konuşmak istemiyorum. Çok mutluyum azim ettiğim ve emek verdiğim benim için çok değerli olan hikayem şuan kitap oldu ve belkide pek çoğunuzun ellerinden geçerek hikayeme ortak olmanızı sağlayacak. İyi ki basıldı çünkü ileride Allah nasip ederse ' ben kitap yazmıştım, benim bir hikayem var' diyebileceğim her şeyden önemlisi çocuklarıma gösterip hatta biraz daha büyüdüklerinde okuyabilecekleri, annelerinin hikayesine ortak olabilecek bir kitabım var artık. 





Çok güzel yorumlar aldım yakın çevremizden ailem başta olmak üzere pek çok kişi benim ile gurur duyuyor fakat onlar kadar bende kendim ile gurur duyuyorum. Belki bazılarınıza boş gelebilir ki kitap asla boş bir şey olamaz ama fikirdir saygı duyarım, bence çok güzel bir şey başardım ve gurur duymaları beni çok mutlu ve onore ediyor. Yazılacak daha çok şey var, kimseyi sıkmak ve kendini öven biri gibi gözükmekte istemiyorum sadece çok mutluyum ve heyecanlıyım bunu sizinle de paylaşmak istedim. Burası sadece kozmetik bakım paylaştığım bir yer değil, çünkü burada bana değer verip benim yazılarımı okuyan bir sürü izleyicim var ben sizleri kendime yakın gördüğüm için mutluluğuma ortak olun istedim. 


Umarım okursunuz eğer okursanız sizden bir ricam olacak benim için düşünce ve fikirleriniz çok önemli. Okuyup bitirince benim ile kitap hakkındaki yorumlarınızı ister yorum olarak ister mailden hiç farketmez paylaşırsanız dahada mutlu olurum. Desteğiniz yorumlarınız düşünceleriniz çok değerli, benim ilk deneyimim yanımda olduğunuz için şimdiden hepinize çooook teşekkür ederim...


Kitabımız tüm online kitabevlerinde satışta. Alıp okursanız yorumlarınızı lütfen benimle paylaşın çok merak ediyorum bakalım beğenecek misiniz. Bol kitap okumalı günler diliyorum :)

Hoşça kalın :)

21 yorum:

  1. Hayırlı, uğurlu ve bol satışlı olsun inşallah.
    Tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorumm, bol okumaları olur umarım!
    Yazıyı okurken bile o heyecanı ve mutluluğu hissettim vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa 🙈 çok teşekkür ederimm heyecanıma ortak olduğunuz için💜😊

      Sil
  3. Tebrik ederim. Ne hoş heyecanlar bunlar.Elbette temin ettiğim bir vakit okumak isterim. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okumanız benide çok mutlu eder 😊

      Sil
  4. Kocamannnn tebrik ederimmm harikaaa :) :)

    YanıtlaSil
  5. Thank you for visit to my blog ;)
    I follow your blog - it's great place! :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler, bu harika bir haber :)

    YanıtlaSil
  7. tebrikler harika haber darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  8. Kuzuumm hayrli olsun bol kazancli olsun insallahhhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çook teşekkür ederimm amin inşallahh😊

      Sil
  9. Hayırlı,uğurlu,bol okumalı olsun...

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler canım, çok güzel görünüyor. Hayırlı olur inşallah.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...