4 Kasım 2017 Cumartesi

Braun FaceSpa- Yüz Epilatörü

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere hayatımı kurtaran ve oldukça pratik bulduğum Braun FaceSpa yüz epilatörün den bahsedeceğim. Maalesef ki biz kadınlarında erkekler gibi dudak üstümüzde tüyler çıkıyor birde yetmiş gibi kaş problemi var tabi ki. Herkes gibi bende bıyıklarımı alıyordum ( bıyık diyorum  çünkü öyle) fakat ablam ip ile almayı bildiğinden ona aldırıyordum. Ablam evlenip gidince tüylerim de ne yazık ki haftada bir işi yokmuş gibi çıktığından, bende marketlerde satılan küçük yüz ağda bantlarından almaya karar verdim. Çünkü ablamı her dakika ve ya tam dışarı çıkacağım zamanlar görmem çok mümkün olmuyordu.




Hal böyle olunca ağda bantlarından fayda görürüm belki diye düşünüp, aldım. Fakat ağda bantları ( bu bende mi böyle bilmiyorum) tüylerim çok uzadığında düzgün ve güzel bir şekilde alıyordu, az kısayken boşuna yapıştırıp çekiyordum tüylerimi almıyordu. Çok uzayıp erkek gibi olmayı bekleyecek halim yoktu tabi ki ara sıra ablama yapışıp aldırıyordum. Sürekli kuaföre gitmekte olmuyordu bazen vaktim olmayabiliyor veya herhangi bir şey. Neyse sonra internet de bir videoda bu ürünü gördüm. Kullanan kişilerin yorumlarına baktım hemen hemen hepsinin ki olumlu yöndeydi bende alıp bir denemek istedim. İyi ki almışım diyorum şimdi. Kısaca ürünün dış özelliğinden bahsedeyim, görsellerde de göreceğiniz gibi tombik kaleme benziyor. Kesinlikle tatillerde seyahatlerde veya gidip bir yerde kalacağınız da çantanıza çok rahat atıp götürebileceğiniz ve çekmecenizde de çok yer  kaplamayacak bir ürün. 




İnce uzun bir tuşu var sağ ve sola hareket ediyor tüylerinizin çıkış yönüne doğru ayarlayıp istediğiniz şekilde kullanabiliyorsunuz. Sadece bıyık için değil kaşlarınızı almak ve şekillendirmek içinde kullanabiliyorsunuz fakat ben kaşlarımı almıyorum. Kaşımın ortası çıkmıyor o sebep ile kaş bölgemde hiç deneyemedim, bir yorum yapamayacağım ama başlık kısmı ufak olduğundan kaş ortasını rahat alabilirsiniz. Kaş altınızı ise çok çok dikkatli almanız lazım ki bir anda kaşınıza girip bozmayın. Gelelim acıyor mu? Çabuk mu çıkıyor? Tüylerim kıl olur mu? Veya kıllarım iyice sertleşir mi? 


Şunu söylemeliyim ki iple alanlar iyi bilirler bir yerden sonra dudağınızın üstü artık uyuşur. Evet ilk başta acır ama bir iki ip darbesinden sonra uyuşmaya başlar acısına da alışırsınız. Benim için ip ve ağdayla aynı eş değer bir acıya sahip (canım çok kıymetlidir ben bile dayana biliyorsam herkes dayanır :D). Herkesin tüy çıkma süresi farklıdır ben ailem ve çevremden biliyorum ki, benim bir haftada çıkıyorsa başka bir arkadaşımın iki haftada çıkmaya başlayabiliyor. Benimkini sorarsanız iple aldığımda da bir buçuk hafta içinde artık çıkmaya başlıyordu bu makine ile de öyle. Benim tüylerim veya kıllarım hangi şekilde söylemek isterseniz. Hiç bir sertleşme veya çoğalma gibi bir durum yaşamadım ve 3 aydır kullanıyorum. Benim için çok ama çok pratik bir ürün oldu ne zaman küçük küçük bile çıksa hemencecik alabiliyorum kuaföre ablama ihtiyacımda kalmıyor. Kendi işimi kendim halledebilir oldum. Ben Teknosa mağazasından 99.00 TL' ye almıştım. Tüm kadınlara şiddetle öneriyorum. Bir adet kalem pil ile çalışıyor aldığımda içinde bir adet vardı fakat geçen hafta bitti ve değiştirdim. Benim yorumlarım bu şekilde umarım yardımcı olabilmişimdir bir sonra ki  yazılarda görüşmek üzere.

Hoşça kalın :)

10 yorum:

  1. Çok fazla pil yediğinden dolayı almadım bende. İple alıyorum şimdilik ve memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik çok pil yemiyor bence, 3 ayda ilk defa değiştirdim. İple alabilseydimm bende almazdım ama beceremedim bir türlü 😊

      Sil
  2. Batık yaparsa diye düşünmemiştim aslında, yine araştırayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batık konusunu bende hiç düşünmedim ama 3 aydır o tarz bir problemle karşılaşmadım 😊

      Sil
  3. bu ürünü vakti zamanında ben de tanıtmıştım . severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnunum hayatımı kolaylaştırdı resmen 😊

      Sil
  4. Kullanışlı bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benceee en kullanışlı pratik bir ürün 😊

      Sil
  5. saaaaoool faydalı bilgiiii :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...