10 Mayıs 2017 Çarşamba

XP Matte Lipstick 05 Numara

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere XP alışverişimde aldığım XP Matte Lipstick 05 numarasından bahsedeceğim.Rengine ve yapısına bayıldım. XP nin bu serisini çok duyuyordum tepkilerde genel olarak olumlu yöndeydi. Bende bir denemek istedim.


Tabi ki koyu ton hastası olarak bordo bir renk seçtim. İlk olarak söylemeliyim ki yapısı çok güzel dudaklarımı kurutma dı, sürümü oldukça iyi rahatlıkla sürebiliyorsunuz. Sadece koyu renk olduğu için bir kalemden yardım alırsanız daha rahat uygulayabilirsiniz.



Kalıcılığı çok süper diyemem gün içerisinde bir şeyler yenip içildiğinde hafif hafif çıkmaya başlıyor. Fakat kolaylıkla tazelenebilir, koyu renk diye gözünüz korkmasın. Opaklığı örtücülüğü gayet iyi. Çizgilere dolma yapıyor ama bende her ruj çizgilere dolma yaptığı için değişik bir durum değil benim açımdan. Ama dolmayı önlemek için iyice dudaklarınızı nemlendirebilirsiniz. Kışın çok kullanılacak bir renk. Tamamen mat içinde parıltı sim vs yok. Eğer bu ruju mat değilde parlak kullanmak isterseniz üzerinden bir lıpgloss ile geçebilirsiniz. Mat bir ruj için kremsi sayılır o sebeple sürerken dudaklarınızı sağa sola çekiştirmek zorunda kalmıyorsunuz.


Ben fiyatına göre başarılı buldum, kullanıp memnun kalan yada kalmayanınız var mı ? Yorum bırakırsanız sevinirim. Ben diğer renklerine de bakacağım herhangi bir alerjik tepki olmadı. Fiyat 5-7 TL gibi bir şeydi tam hatırlamıyorum. Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

28 yorum:

  1. bana göre daha kış tarzı bir renk....
    güle güle kullan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende kış aylarında almıştım zaten teşekkür ederim😊

      Sil
  2. kışın kullanmak için ya da gece özel bir davette güzel bir renkmiş ama bir miktar ucuz olması hem sevindiriyor hem korkutuyor hani yersek ruju bir şey olur mu gibisinden ama hoş bir renk gerçekten, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yedimde çok şükür bişi olmadıı😁 Teşekkür ederimm

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Dimii çok güzel bende bayılarak kullanıyorum 😊

      Sil
  4. Rengi çok güzelmiş bendede başka bir rengi var XP markasınıda rujlarınıda severek kullanıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başka renklerinede bakmak istiyorum memnun kaldım 😊

      Sil
  5. Ruj kullanmasam da rujları severim rengi de çok güzel iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok güzel aynı markanın serisinin başka rengini kullanıyorum çok memnunum bende :) güle güle kullan ben dilsat anlayamadım bir şekilde ismim çıkmıyor unknown yazıyor sebebini çözemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengine bende bayılıyorum teşekkür ederim sizde güle güle kullanın😊 Allah allah neden öyle yazıyor ki benimde bir bilgim yok😕

      Sil
  7. Bende de var başka renkleri severek kullanıyorum mat ama dediğin gibi kremsi sürümü kolay ellerine sağlık :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet mat olunca sürümü zor olur diye düşünüyoruz ama gayet kolay 😊

      Sil
  8. Renk şahane fiyatı da hesaplıymış iyi günlerde kullan Kübra'cım.

    YanıtlaSil
  9. Rengi efsane. Bu rujun farklı bir rengini kullanıyorum bende gayet memnunum:))
    Bu arada alt kısmı açılabiliyor ve oradan da lip balm tarzıbir şey çıkıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet altı açılanlar var ama benimki öyle değil açılmıyorrr sende güle güle kullan 😊

      Sil
  10. Rengi mükemmmel bayıldım:))

    YanıtlaSil
  11. Cesaret isteyen bir renk ama çok güzel 😊 Güle güle kullan canım 😊

    YanıtlaSil
  12. Rengi güzelmiş.Güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
  13. Renk çok güzel, ama bence koyu renk bir ruj bir az cesaret istiyor.Ben hiç kullanmadım açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cesaret istiyor bende özel günler dışı günlük pek kullanmıyorum :)

      Sil
  14. Rengine bayıldım sade göz makyajlarıyla çok hoş olur :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...