26 Mayıs 2017 Cuma

Blistex Classıc Lıp Protector

Herkese Merhaba

Yoğun bir final haftası içerisindeyim o yüzden sık sık yazı paylaşamıyorum ne yazık ki. Bu gün sizlere yaz kış bayılarak kullandığım, hatta keşfettiğim günden beri başka hiç bir markaya yönelmediğim Blistex Classıc Lıp Protector den bahsedeceğim.


Blistex günümüzde pek çok kişi tarafından çok sevilerek kullanıyor. Benim çevremde kullanıp da memnun kalmayan yok diyebilirim. Blistexi yaklaşık bir senedir fazlası vardır eksiği yok :) kullanıyorum. Benimkinin içerisinde Aloe ve E vitamini var, Blistexin pek çok çeşidi mevcut fakat ben bir tek bu ürünün seviyorum. Bazıları medplus olanı yani içerisinde mentol bulunana bayılıyor, onuda denedim ama hiç memnun kalmadım. Tek memnun kaldığım beğendiğim bu oldu. Aynı zamanda yaz ayları içinde uygun bir lip balm içerisinde SPF 10 var. 



Benim dudaklarım özellikle kışın inanılmaz derece kötü bir şekilde çatlıyordu. Dudağımın komple etrafı palyaço gibi oluyordu hem kabuk bağlıyor hemde kıp kırmızı duruyordu. Hani ketçap yersiniz de ağzınızın etrafında kalır ya, öyle kötü bir görüntü oluyordu. Pek çok lip balım merhem denemiştim en sonunda eczaneye danışmıştım bana Vıchy markasının bir dudak ürününü önermişlerdi, fakat çok pahalı ve çok küçük bir üründü o kadar para vermek istemiyordum. Bitince bir daha almamıştım, o sırada yeni güzel bir lip balm arıyordum ki tekrar öyle olmasın dudaklarım diye. O dönemde Blistex markası çok öndeydi herkes dilinden düşüremiyordu, bende alıp deneyeyim dedim. Ve şuanda iyi ki almışım diyorum, her gün sürüyorum dudaklarıma özellikle kışın dudaklarımın çatladığı dönemlerde sürüyorum ki çatlamayı önlesin diye ve gerçekten çok faydasını gördüm. Kesinlikle dudaklarım eskisi gibi çatlamıyor, palyaço gibi dolaşmıyorum ortalıkta Blistex sağ olsun :D 

Resme tıklayıp daha net okuyabilirsiniz.
Hem koruyor hemde hafif çatlamaya başladığında çok da güzel iyileştiriyor. Blistexle tanıştığımdan beri başka hiç bir lip balma elim gitmiyor, daha bitmeden yedekliyorum. Yapısına gelecek olursak, kesinlikle yapış yapış değil. Verdiği nemi ben çok seviyorum, renksiz bir ürün. Dudaklarınızı parlatmıyor da ben mat rujların altına bile sürüyorum nemlendirmesi için. Aynı zamanda dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. Her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz istediğiniz her an dudaklarınızı nemlendirme bileceğiniz bir ürün. Kokusu benim hoşuma gidiyor aşırı yoğun bir kokusu yok. Benim favorim Blistex anlayacağınız :) Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

38 yorum:

  1. Benimde en sevdiğim lip balm canım güle güle kullaan :)

    YanıtlaSil
  2. Medplusı bende hiç sevmiyorum mentolden dolayı sadece yakıyor başka hiç bir işe yaramıyor benimde tercihim bundan yana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet medplusın bende bir etkisini görememiştim 😊

      Sil
  3. Vasseline sürüyorum ben genelde mutlaka aksatmadan bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bunların yuvarlak kutuda olanları da dolgunlastırıyor dıye duymuştum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medplus işte onlarr hiç güzel değil yani ben beğenmiyorum😊

      Sil
  5. süpermiş güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
  6. bende kışın severek kullanıyorum bu ürünü

    YanıtlaSil
  7. bu markayı çok methediyorlar :) sen de memnun kalmışsın ne güzel canım

    YanıtlaSil
  8. Bu markayı hiç kullanmadım :D Denemek isterim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Oldukça övüyorlar bu markayı , denemek gerek :)

    YanıtlaSil
  10. :) Harika bir ürün, sen de memnun kalmışsın ne güzel ;)

    YanıtlaSil
  11. Blistex favorim, bu çeşidini denememiştim :)

    YanıtlaSil
  12. Bende bir çok marka denedim benimde dudaklarim cok kurudur ve catlar yaz kış bnde em son rossman dan isana markasinin koruyucusunu almıştım o da çok iyi geldi 😊 bunu da denemek lazım Teşekkürler canım ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için asıl ben teşekkür ederim canım😊 Seninde çok çatlayan dudakların varsa öneririm bir dene😊

      Sil
  13. İçeriği de iyi duruyor, benim de aklımda olsun. Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  14. Ben de Blistex lip balmları seviyorum. Gayet işe yarıyorlar. Çok da kullanışlılar.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
  15. en çok ihtiyacım olanlardan tşkler fikir için

    YanıtlaSil
  16. Nerden aldınız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons, gratis, rossmann gibi pek çok yerde var ben gratisden almıştım ☺️

      Sil
  17. O mentollü olanını bende denemiş kokusuna bayılmıştım ama 0 etki etmişti. Bir de bunu deneyeceğim önerinle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu kesin dene canım o mentollünün hiç bir etkisi yok😊

      Sil
  18. Benimde severek kullandıgım bir ürün :) sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Ben de yaklaşık bir yıldır kullanıyorum bunu. Bitmeden bir tane daha alıyorum ki bitmesin. Fiyatı biraz pahalı açıkçası. 18 TL verdim ama değer buna. Diğer nemlendirici gorunumlu kurutucular yanında bu efsanevi bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa şaşırdım şuan genelde 13 tl gibi bir fiyata alıyorum indirimde 9tl civarına aldığım olmuştu ama çok memnunum bende

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...