15 Nisan 2017 Cumartesi

ÇEKİLİŞ SONUCU

Herkese Merhaba

Bildiğiniz üzere geçtiğimiz ay birinci yılımdı ve bir çekiliş başlatmıştım. Çok güzel bir çekiliş oldu bol katılımlı ve 3 kazananlı olucaktı. Dün çekilişim bitti ve bugün hemen Tusunami programı ile kazananları belirledim. Rastgele program belirliyor bilğiniz olsun ben seçmiyorum kimseyi. Katılan herkese çok ama çok teşekkür ederim birinci yılımı kutlayan ama katılmayanlarada çok teşekkür ederim her zaman destek olduğunuz için.


Birinci Yıl Çekiliş Sonucu


1. KİŞİ : Çağla Görmenoğlu
2. KİŞİ : The İpek
3. KİŞİ : Simay Berfin

Kazanan arkadaşlarımı tebrik ederim hediyelerini güzel günlerde kullanmalarını dilerim. Katıldığınız içinde çok çok teşekkür ederim :) Kazanan kişilerden ricam lütfen mail adreslerini bana aşağıya bırakmaları eğer iletişime geçemezsem çekiliş yenilenir.


Hoşçakalın :)

24 yorum:

  1. Yaaa inanmıyoruuum sendeen böyle bi hediye almak o kadar mükemmeeell oldu kiii kuzumm beniiim çok teşekkür ederimmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağloşummmm bende senin kazanmış olmana çok sevindimmm canım benim güle güle kullan şimdiden :) :*

      Sil
  2. Kazananlara tebrikler... İyi günlerde kullansınlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Cook tesekkur ederim o kadar mutlu oldum ki hayatımda hic cekiliş kazanmamıstım�� bu bir ilk oldu gercekten cok tesekkur ederim insallah blogunda daha nice yılların olur ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim şimdiden güle güle kullan umarım beğenirsin tekrar tebrik ederim katıldığın içindr teşekkürler 💜😘

      Sil
  4. Yinemi bana cikmamisss haha :) saglk olsun napalim.Kazananlarada hayrli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha olsun belki birdahakine çıkar belli mi olur 😘

      Sil
  5. Çok şaşırdım ve çok sevindim 💃💃İlk kez kazandım 😄 Teşekkür ederim 😘😘😘
    ipek19_67@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için ben çok teşekkür ederim 😘 Şimdiden güle güle kullan 💜

      Sil
  6. Kazanananları tebrik ederim ☺ Ürünlerini kullandıkça seni hatırlarlar artık

    YanıtlaSil
  7. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle iyi günlerde kullanın inşallah....

    YanıtlaSil
  9. kazanan arkadaşları tebrik ederim, hediyelerini iyi günlerde kullansınlar....

    YanıtlaSil
  10. Kazananları tebrik ediyorum ama blogunuzu daha yeni keşfettim vee bu yüzden biraz üzgünüm :( Bir sonraki çekilişe inşallah..♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canımmmm💜Bir sonraki çekilişe o zamann😘

      Sil
  11. Tühhh bu sefer kazanamadım demek 😀. Neyse şaka tabii Kübracım güzel bir çekilişti kazanan arkadaşları kutluyorum güzel günlerde kullansınlar inşallah 😊. Senin de 2. Yaşın tekrar kutlu olsun Kübracım uğur getirsin inşallah 😀. Sevgilerimle 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracım allah söyletti galiba 2 değil 1.yaşım ama 2leride görürüm umarım😃Çok teşekkür ediyorum bidahakine inşallah canım 😊💜

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...