14 Mart 2017 Salı

W7 The Honey Queen Allık

Herkese Merhaba

Uzun bir süre önce Eve mağazasından, W7 markasının The Honey Queen isimli allığını aldım.W7 markası hakkında çok fazla bilgim yoktu bir kaç blogger arkadaşımın blog yazılarında görmüştüm.Hem deneyimlemek istedim hemde ürünün ambalajlarına hayran kaldım.


Ambalajından biraz bahsetmem gerekirse,kapak kısmı çok kötü kesinlikle çantaya atıp çıkılamaz çünkü çok çabuk açılıyor.Tasarım ve renk olarak tabi ki vuruldum :) açtığımda karşıma güzelce paketlemiş görselde'de görebileceğiniz küçük küt ve sık kıllı bir fırça çıktı.Fırça çok güzel kontör işlemleri için bence gayet rahatlıkla kullanılır,çokta güzel temizleniyor ve temizledikten sonrada hiç bozulma yapmadı.



Gelelim allığımıza ben simli allık pek sevmiyorum,daha önceki allık yazılarımdada belirtmiştim.Fakat sevmiyorum diye hiç kullanmıyor değilim tabi ki.Ürüne baktığınızda bir kaç rengin benzer tonları bulunuyor ve ismine uygun olsun diye petek desenli yapmışlar bence çok şirin.


İlk baktığınızda aşırı simli değil hatta ben çok yakına girmeden baktığımda mat sanmıştım.Renkler güzel fakat hiç kalıcı bir ürün değil uçup gidiyor,gün içerisinde sürekli tazelemeniz gerekecek.Ayrıca sürdüğünüzde ne renk veriyor nede bir ışıltı.Hiç bir etkisi olmayan garip bir allık,renk vermez ama belki simlerden dolayı ışıltı verir diye düşündüm ama oda yok.Alınmalı mı bence alınmamalı çünkü hiç bir etkisi yok kalıcıda değil.Ama ambalaj ve görünüş olarak harika.Görselde bileğime uyguladım ve kaç kat uyguladım belli olsun diye siz düşünün :D 


Eve mağazalarında bulabilirsiniz,12.90 TL gibi bir fiyata aldım indirimdeydi sanırım.Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

26 yorum:

  1. çok hoş gözüküyor rengi teşekkürler canım paylaşım için emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Belki açık tenlerde biraz daha belirgin duru ama gerçekten senin teninde hiç anlaşılmamış rengi... teşekkürler yazı için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında baya beyaz tenli bir insanım ama bende bile bu kadar oldu düşünün ben teşekkür ederim yorumun için 🙂

      Sil
  3. Bu markayı hiç duymamıştım:( Kutusu ne hoş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sırf fırçası için bile alınır Sanırım :D

    YanıtlaSil
  5. Bu marka ile tanışma fırsatı yakalayamadım henüz.
    Fiyatları da çok uygunmuş.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar uygun fakat ürün güzel değil maalesef

      Sil
  6. Ambalaj deseni çok hoş eskilerin sakız ambalajları gibi :D

    YanıtlaSil
  7. ben de ambalajını sevdim sanki koleksiyonluk tam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett bende bayıldım ama içide ambalajı gibi güzel olsa keşke 😀

      Sil
  8. hafif simli allıklar hoş oluyor güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüşte güzel ama pek belirgin değil ne yazık ki

      Sil
  9. honey queen. ne güzel isiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim güzel ambalaj güzel keşke performansda güzel olsaydı 😊

      Sil
  10. Pek olumlu yorum görmedim bu ürünle ilgili, seninki de eklendi simdi :/

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş bir rengi var canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renkler güzel keşke cilttede rengini verse 😊

      Sil
  12. Eve shop internet sayfasinda gorup merak ediyordum bu urunleri bi markanin benzeri gibi ambalajlari cok guzel fakat pigmenti harika olan alliklar bi cok uygun fiyatli markada mevcut ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle o yüzden almanızı tavsiye etmem uygun fiyatlı ambalajı güzel ama pigmentasyonu pek istediğim gibi değil.Teşekkür ederim 😊

      Sil
  13. TR'de inceleme fırsatı bulamadım ama yurt dışınca birkaç ürününe bakabildim.Görsel olarak çok şirinler.Beklentiyi yüksek tutmadan denemek lazım birkaç ürününü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görselleri çok güzelde aldığım ürünlerden memnun kalmadım ne yazık ki

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...