10 Mart 2017 Cuma

Essence Stay Natural Concealer

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere Essence Stay Natural Concealerından bahsedeceğim.Uzun bir süredir deneyimliyorum ve ilk başlarda aşırı sevmiştim.Daha sonra bazı şeyler farkettim.Bendekinin rengi 01 Soft Beıge.


Öncelikle biraz ambalajdan bahsedeyim ince uzun kalem formda bir ürün,alt kısmından çevirdiğinizde içindeki ürün fırça kısmına geliyor.Kullanım olarak epey kolay,fakat kapağını kapatırken fırça kısmında kalan kapatıcı hep kapağa bulaşıyor maalesef.



Ürünü yapı olarak çok sevdim oldukça kremsi,dağıtması kolay ve kesinlikle çizgilere dolma yapmıyor.En azından bende yapmadı.Göz çevremde cildim gibi kuru olmasına rağmen hiç bir kurutma sorunuylada karşılaşmadım.Daha önce essence markasının bir başka kapatıcı ürünü yazmıştım o ürün çok kurutmuştu ve hiç sevememiştim.


Biraz önce dediğime gelicek olursam ilk başlarda ürünü çok sevmiştim kurutmuyor,çizgilere dolmuyor kapatıcılık orta seviyede diye düşünerek bayılmıştım.Belirtmeden geçmiyim benim çok yoğun bir göz altı morluğu sorunum yok o yüzden kapatıcılığı benim için yeterli geldi ama daha fazla göz altı morluğu sorununuz varsa kapatıcılığı az gelicektir.Neyse daha sonra farkettim ki gün içerisinde ürün göz altlarımda grileşme yapıyor.İlk başlarda anlayamadım çünkü daha önce hiç böyle bir sorun yaşamamıştım.Hala sebebini çözemesemde gün içerisinde grileşme yapıyor ve o aydınlık görüntü gidiyor,buda hiç hoş olmuyor.Maalesef bu yüzden kullanmayı bıraktım aslında çok pratik bir üründü benim için ama anlaşamadık.Kullanıp benimle aynı sorunu yaşayan var mı? yorum bırakırsanız sevinirim.

Essence artık sadece rossmann mağazalarında satılıyor,fiyatını tam hatırlamıyorum ama 7-9 TL arası bir fiyatı vardı sanırım.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

24 yorum:

  1. Bazı ürünler ne yazık ki beklentimizi karşılamıyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef :( ilk başlarda güzeldi fakat sonradan bozdu

      Sil
  2. Bende güzel bir kapatıcı arıyordum bu üründe bakılacaklar arasındaydı hemen eledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok büyük bir beklentiyle almıştım ama grileşme işi bozdu :)

      Sil
  3. Bu ürünü kullanmıştım canım güzel bir kapatıcı ve kapatıcılığı dediğin gibi az. Morluk sorunu olanlara yeterli gelmeyecektir. öptüm kocamaann <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım grileşme yaptı bende o yüzden kullanmıyorum artık bende öptümm canım😘💜

      Sil
  4. bana da uyan bir ürün değil galiba , sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bende de bu ürün var fakat henüz kullanmadım fiyatının ekonomik olması iyi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat olarak iyi ama istenilen sonucu vermedikten sonra pek anlamı kalmıyor

      Sil
  6. ne kadar uygun bir fiyatı var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı gibi keşke üründe güzel olsaydı 😊

      Sil
  7. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. her uygun fiyatlı ürün maalesef iyi olmuyor :/ bu da öyleymiş demek ki .. sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Görüp de elimin gitmediği bir kapatıcıydı. Almamakta iyi yapmışım demekki 🙈

    YanıtlaSil
  10. oksitlenme yapması üzdü, essence ürünlerinin bir çoğunu seviyorum bende ama bunu almam kesinlikle
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek çok ürününü severek kullanıyorum ama kapatıcılarıyla anlaşamadım

      Sil
  11. markayı genel olarak çok seviyorum ama bozulması kötü olmuş :( bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Ten rengiyle tam bütünleşmeyince ya da oksitlenince grileşme oluyor bazı ürünlerde... belki farklı bir renginde bu sorunu yaşamayabilirsin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengime göre aldım aslında en açık rengi uygundu renkten yana sıkıntım olmadı ama bu üründe böyle bir sıkıntı yaşadım maalesef :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...