24 Mart 2017 Cuma

Blogumun 1.YAŞI + ÇEKİLİŞ

Herkese Merhaba

Bu gün benim blogumun 1.yaşı o kadar mutlu ve heycanlıyım ki anlatamam.Blog yolculuğuna başlayalı tam 12 ay oldu bugün, benim için en özel yazılardan biri.Aslında ne diyeceğimi bilmiyorum, blog bana güzel insanlarla tanışma fırsatı verdi.Bu güne kadar iki çekiliş yaptım ve çekiliş sayesinde bazı blogger arkadaşlarımı daha yakından tanıma fırsatı buldum.Güzel yorumlarınızı düşüncelerinizi hiç eksik etmediniz.Hepinize blogumu ve beni desteklediğiniz, takip etmeye değer bulduğunuz yazılarımı beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.Yazı konusunda kendimi geliştirmemi sağladı başka blogları keşfedip blog yazılarından bilgi edinmemi sağladı.Tekrar tekrar tüm yazılarımı okuyan yorum bırakan ve beni takip edenlere çok teşekkür ederim.Yazılarıma yorum gelmesi o kadar değişik bir şeymiş ki insanların yazımı okuması ve yazıyla ilgili yorumlarını benimle paylaşmaları çok güzel bir duyguymuş bu duyguyuda değerli takipçilerim yani sizler bana yaşattınız.💗💗💗


 Ve bende blogumun 1.yaşına özel bir çekiliş yapmak istedim.Yıl dönümüme özel olsun istedim ve sizler için küçük hediyeler seçtim tabi her zaman ki çekilişimin 3 kazananı olucak.Çekilişim hediyelerine geleyim ; 


1. Kişiye NYX Butt " naked " Turn The Other Cheek. İçerisinde 15 far 4 allık 3 aydınlatıcı bulunuyor. (S132)

1.KİŞİYE
2. Kişiye NYX Soft Matte Lıp Cream.3 renk var mat genel olarak koyu tonları seçtim ama umarım hoşunuza gider. (SMLCSET08)

2. KİŞİYE

3.Kişiye NYX Nude On Nude Natural Look Kıt.İçerisinde 9 far ve 2 adet ruj var. ( S109N)

3.KİŞİYE
Ürünlerin sadece dış ambalajlarını çektim çünkü açmak istemiyorum ilk açan kazanan kişiler olucak ama renklerini merak ediyorsanız NYX markasının sitesinden bakabilirsiniz.Gelelim katılım şartlarına sadece blogumu GFC'den ve G+ dan takibe almanız o kadar.Yorum kısmına takipte olduğunuzu belirtip katıldım yazmanız yeterli.Eğer sosyal medya hesaplarınızdan paylaşırsanız çok sevinirim ama zorunlu değil tabi daha fazla kişinin görmesi ve katılması için.Ama sizden bir ricam var lütfen katılım şartlarını düzgün yerine getirmeniz daha önce ki çekiliş deneyimlerimden yola çıkarak söylüyorum ki, GFC'den takibe alıp G+ dan almayanlar oldu yada tam tersi o yüzden şartlarım açık ve gayet net olduğunu düşünüyorum.

Son katılım tarihi : 14 Nisan 2017 gece 00.00'a kadar katılabilirsiniz.Umarım bol katılımlı olur, katılım şartlarını yerine getirmeyenleri çekilişe maalesef dahil etmeyeceğim.Kargo bana ait, hepinize şimdiden bol şans diliyorum ve bol katılım olmasını umuyorum :)

Hoşçakalın :)

148 yorum:

  1. Bende istiyom ki 😃 sanirim her g+ danda takip ediyorum ama yine bir kontrol edeyim.2. ve 3. Ye ayri bir hayranmi kaldim ne 😃 katiliyorum canm Sanada nice yillar diliyorum hep mutlu ol 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman teşekkür ederim canım benim çok sağol bol şans :) :*

      Sil
  2. Ay zaman ne cabuk geçmiş inanmıyorumm :D İnşallah nice güzel yılların olur bloğunda :) çekilişine bayıldım canım takipteyim ve katılıyorum :) tekrar tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok sağol valla bende inanamıyorum zaman çok çabuk geçiyor, bol şans dilerim :* :)

      Sil
  3. Daha nice yıllara sağlıkla mutlulukla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  4. Nice nice yaşlara. Blogu zaten takipteyim, g+'dan da takip ettim :).

    YanıtlaSil
  5. Katıldım takipteyim G+1 ledim...başarılar....inşallah 10+ seneleri de kutlarsın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah bol şans 😊

      Sil
  6. Harika hediyeler seçmişsin, bayıldıımmm!!! Ben de hem GFC'den (basakcelik) hem de Google+'dan takipteyim :) Herkese bol şans, sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. NİCE SENELERE :)))) katıldım tabi ki ve herkese bol şans ( bu arada g+ dada paylaştım)

    YanıtlaSil
  8. herkese bol şanş :) şahane hedıyeler :) bende varım :)

    YanıtlaSil
  9. Sanki beraber başlamışız gibi benimde 1. Yılım bugün 🙋🏼 Daha nicelerini görelim inşallaaah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öylemi 😊 Sanada nicee yıllarrr olsun inşallah 😊

      Sil
  10. Nice yaşlara....
    Başarılarınızın devamını dilerim. ..

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun nice güzel yazılı yıllara umarım.Bende birinci yılımı görürüm sanırsam galiba ^.^ Her iki oramda takip ediyorum seni.Herkese de bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Umarım sende görürsün ve nice yaşların olur,bol şans :)

      Sil
  12. katıldım çok teşekkür nice yaşlara

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun canım nice senelere inşallah, her yerden takipteyim umarım şanslı olurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim bol şans 😊

      Sil
  14. Hediyelerin harika bende sana destek olurum eğer bir isteğin var ise. Bilgisayar mühendisiyim canım ne zaman istersen yazabilirsin. Bende katılmak isterim ❤👍💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim bunu söylemen bile yeterlii çok sağol birşey olursa çalarım kapını bol şanss o zaman 😊😘💜

      Sil
  15. katıldım :) nice senelere canım

    YanıtlaSil
  16. Nice yıllarınız olsun severek takip ediyorum sizi ve güzel çekilişinize katılıyorum🙏😘

    YanıtlaSil
  17. Katıldım 😊 blogunuzda daha nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  18. Kübra, tebrik ederim. Bol katılımlı olsun umarım. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  19. Katıldım :) severek takip ediyorum sizi. Bol şanslar arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  20. Bir önceki çekilişini ben kazanmıştım canım, bu seferki hediyelerin de çok hoş ve özenle seçilmiş bayıldım. Kazanan kişiler çok şanslı. Ben de katılıyorum, nice yıllara başarılarının devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim beğenmiş olmana sevindim bol şans 😘

      Sil
  21. blog daki 1. yılını kutlarım kuzum:) bende katıldım çekilişine bahsettiğin iki yerden de takip ediyorum zaten ayrıca paylaştımm <3 bol şans

    YanıtlaSil
  22. Blogunun 1. yaşı kutlu olsun ben de çekilişe katılıyorum,takipteyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Tebrikler canım. Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  24. Nice yıllarınız olur inşallah severek takip ediyorum katıldım :)

    YanıtlaSil
  25. nice senelere :) sizi zaten gfcden takipteydim. G+ dan da takip ettim :)

    YanıtlaSil
  26. Severek takip ediyorum sizi nice seneleree katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bol şans dilerim 😊

      Sil
  27. hediyelere bayıldım takipteyim tebrik ederim katıldım :)

    YanıtlaSil
  28. başarıların devamını dilerim katıldım takipteyim :)

    YanıtlaSil
  29. Nice senelere canım katıldım takipteyim

    YanıtlaSil
  30. 1.yılını kutlarım nicelerini dilerim hediyelerin çok hoş katıldım canım

    YanıtlaSil
  31. Sağlıkla mutlulukla nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  32. Katıldım :) blogda takipteydim, G+ da da izlemeye başladım, yeni yaşı kutlu olsun blogunun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  33. Kübracım yeni yaşın kutlu olsun ve sana uğur getirsin kendi adıma seni tanımaktan büyük mutluluk duyuyorum 😀. Ben zaten seni her şekilde takip ediyorum. G+ da paylaştım ve tabii ki de katılıyorum 😁. Bol katılımlı olsun inşallah 😀 Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehrammm canım benimmm çok teşekkür ederim iyi ki seni tanımışım💜 Amin bol şans 😊

      Sil
  34. Öncelikle sizi tebrik ediyorum nice yaşlara elinize emrinize sağlık
    Ben daha yeni başladım blog işine ve hiç takip cim yok o yuzden benim için bu yarışma önemli bloğunda ziyaretlerinizi bekliyorum umarım destek olursunuz bol şanslar kolay gelsin☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim olmammı tabi ki olurum hemen geliyorum ziyarete 😊

      Sil
  35. Nice bloglamalara, ben de katılıp şansımıu deneyeyim, sevgiler:)
    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Nice yaşlara canım, blogunun daha da büyümesi dileğiyle <3 GFC'den takipteydim, G+'dan da takip ettim şimdi katıldım canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bol şans 💜😊

      Sil
  37. Nice yillara. Heryerden takipteyim. Katildim 😊

    YanıtlaSil
  38. Daha nice keyifli paylaşımlara Kübracım :) katıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  39. Nice yillara😊 Zaten her yerden takipteyim hediyelere bayıldım hayırlı olsun 😘

    YanıtlaSil
  40. Daha nice güzel paylaşımların olsun inşallah güzel dostluklar güzel arkadaşlıklar olsun inşallah bu güzel çekilişe de katılalım 😊 sevgililer

    YanıtlaSil
  41. iki taraflı takipteyim. çekeiliş dediniz koştum geldim :))

    YanıtlaSil
  42. Çiçek tozları gibi neşe içinde uçuştuğun nice yıllara o zaman :)) Bende katıldıım :) Ne güzel hediyeler bunlar böyle :) Kucakladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman teşekkür ederimmm😊Bol şanss o zaman 😊

      Sil
  43. ayyyyyyyy iyi ki davet ettin beniiiiiiii :) annemler bende olunca blog okuyamadım hiçç davetin üzerine geldim pek mutlu oldum inşallah bana çıkar :))))

    gfc üzerinden zaten takipteydim. g+ da da ekledim. ve KATILDIM :)))

    YanıtlaSil
  44. Merhaba, harika bir çekiliş olmuş :)
    GFC ve G+ takip: hasibecengizblog olarak takipteyim.
    hasibecengizkarakuzu@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  45. 1. yaşın kutlu olsun :) Bende talibim bu güzel hediyelere :)

    YanıtlaSil
  46. Nice mutlu yıllara canım ürünlerin çok güzel şimdiden bol şans diliyorum herkese.

    YanıtlaSil
  47. Canım benim nice senelere insallah. Ben zaten sıkı takipcinim biliyosun :D Katılıyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağloşummm çok sağoll bilmemmiii hiç 😀 Bol şanss 💜

      Sil
  48. nice senelere canım ben de takipteyim :)katılıyorum

    YanıtlaSil
  49. Nasıl güzel bir çekiliş olmuş :) Nice senelere. Takipteyim tabii ki.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  50. Uzun uzun yıllar aramızda görelim seni inşallahh :) Bende katıldım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. umarım uzun uzun yılların olur önün açık olur ☺ bu arada çekilişine katıldım ☺❤❤💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bol şans 😘💜

      Sil
  52. mutlu yıllaarr :))

    gfc: kirpik kiz

    https://plus.google.com/117178574416460661941

    sevgileer :))

    YanıtlaSil
  53. İlk yaşın hayırlı olsun...Daha niceeee seneler bol yazmalı,bol paylaşımlı,bol okunmalı olsun blogun..Çekilişe katılacak herkese bol şanssss...

    YanıtlaSil
  54. Nice nice senelere :) ben zaten takip ediyormuşum bende katılayım bari mat pakete enerjimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) haha bol şans dilerimm :)

      Sil
  55. Merhaba canim nice guzel yaslara diliyorum darisi benimde basima. Bloguna abone oldum google da arkadasimsin ekledim ve paylastim yine google da sanirim tum kurallari yerine getirdim 😊😊 hepimize bol sans sanada ugur getirsin cekilisin. Diger yazilarinada en kisa zamanda bakacagim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin ilgin için çok teşekkür ederim bol şans dilerim😘😊

      Sil
  56. Hayirli olsun cnm :) takipteyim

    YanıtlaSil
  57. Çekilişe beni de eklersen sevinirim. Ben de takipteyim. 😊 Blogunda nice güzel yılların ve paylaşımların olur umarım 🙏🏻

    YanıtlaSil
  58. Az kalmış heyecanlandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  59. Merhaba, 1. Yılın kutlu olsun:) Takipteyim, katıldım.
    Google+ LibraMakeupBeauty

    YanıtlaSil
  60. Bu GFC nedir canım bilmiyorum kusuruma bakma lutfeenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah ne kusuru olur mu öyle şey. Gfc blogda sağ tarafta izleyicilerin olduğu kısım hani izle düğmesi varya o kısım

      Sil
  61. Canım biz de seni G+ dan zaten takip ediyormuşuz fakat blog siteni izliyor muyuz tam emin olamadım, izleme butonunu bulamadım. Acaba ben mi göremedim? Nerede olduğunu söylersen eğer buradan da izlemek isteriz ve yarışmaya katılmak istiyoruz. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım masaüstü görünüm yapın hemen sağ tarafta 😘

      Sil
    2. Bilgisayardan bakıyordum, bilgisayardan nedense görünmüyor izleyicilerin ve izleme butonu vs. Telefondan baktım çıktı. Zaten takip ediyormuşuz seni. İstersen bir kontrol et, ya da sorun birtek bende mi anlamadım..

      Sil
    3. Allah allah ben bilgisayardanda telefondanda görebiliyorum canım

      Sil
  62. Çok güzel hediyeler yeni yaşın da hayırlı olsun nice senelere :)
    GFC VE G+:Kozmetik Psikolojisi

    YanıtlaSil
  63. yeni yaşın hayırlı olsun nice uzun uzun yıllara inşallah ^_^ takipteyim ve g+ hesabım Tuğçe Y. bol şans olsun hepimize♥

    YanıtlaSil
  64. Katıldım :) Hayırlı olsun :) Benim çekilişime de beklerim herkesi :)

    YanıtlaSil
  65. Katıldım 🎈 takipteyim iki yerden de yeni gördüm cekilisinizi hemen katıldım 🎂 nice bloglu yıllara 😍

    YanıtlaSil
  66. Bloguna yeni gelebildim, kusura bakma yoğundum bu ara. :D Birinci yılın kutlu olsun, nice uzun ve güzel postlara. :) Çekilişin de az süresi kalmış, duyurmak gerek. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn teşekkür ederimm inşallahh 😘💜

      Sil
  67. Takipteyim ve katılıyorum :) Hediyeler süper ;)

    YanıtlaSil
  68. Canımmm son 10 dakikada yetiştim sanırım :D Harika bir çekiliş. Tekrar tekrar kutlarım canım benimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha evett yetiştin hayatımm hoşgeldinnn teşekkür ederim bol şanss 😘😊

      Sil
  69. Bir günle kaçırdığıma çok üzüldüm gerçekten..Başka sefere inşallah takiptesiniz sevgiler!♥

    YanıtlaSil
  70. Nice nice yıllara! Takipteyim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...