3 Şubat 2017 Cuma

The Balm Meet Matt(e) Hughes-Charmıng

Herkese Merhaba

Bu gün geçtiğimiz indirimde almış olduğum ve bayılarak kullandığım The Balm Meet Matt(e) Hughes Charmıng isimli likit mat rujundan bahsedeceğim.


The balmın bu serisini çok merak ediyordum,okuduğum yazılarda genel olarak beğeneni çoktu.The balmın ambalajları çok değişik ve tatlı oluyor.Ürün dıştan içi gözüken şekilde yapılmış yani rengi ambalajdan rahatlıkla görebiliyorsunuz.Aplikatör kısmı ise gri gümüş tonlarda ama mat,açtığınızda klasik lipgloss fırçası var.


Bendeki charmıng rengi ve gerçekten bu renge bayıldım tam bu havaların tonu kesinlikle.Hafif nanemsi bir kokusu var fakat rahatsız edici boyutta değil.Dudağınıza sürdüğünüzde ferahlık veriyor sanki ama yakma gibi değil.Yapısı ve sürümünü çok beğendim,örtücülüğü baya iyi baya rujlarda ilk sürdüğünüzde tam olarak dudağı kapatmaya biliyor.


Ama bunda öyle bir şey olmadı,ben beğendim çünkü dudak çizgilerimi en az seviyede gösteren tek likit mat ruj.Kesinlikle dudaklarımı kurutmadı evet bir nem vermiyor ama kurutup rahatsızda etmiyor.En mükemmel yanı kalıcılığı bir şey yemezseniz baya uzun süre gidiyor ben yemek yedim bir şeyler içtim ve hala dudağımdaydı bu kadar kalıcılık beklemiyordum aslında.Genelde rujlarda matta olsa dudak çevresinde  kalıyor hani ortası silinince işte öyle bir görüntü olmadı.Rengini,kalıcılığını.yapısını çok sevdim kalemsiz rahatlıkla uygulanabiliyor.Ben gratis indirimden 23.90 TL'ye aldım.Başka renklerinede bakmak istiyorum,umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

54 yorum:

  1. Bayadır denemek istediğim bir ürün ama bulamadığım da bir ürün. Comitted ve charming en çok tüketilen sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helede indirimde gerçekten bulmak zor oluyor ama bulursanız kesin alın 😊

      Sil
  2. Ben bu rengi ilk çıktığında almış; ama yapısını beğenmemiştim. Aynı anda aldığım Committed'ın yapısı ise çok başarılıydı. Sonra Charming'i yeniledi the Balm; senin de bulup almana, ve beğenmene sevindim :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulabilmiş olmama bende çok sevindim indirim döneminde hiç kalmıyor çünkü teşekkür ederim😊

      Sil
  3. İndirim zamanı kapan alıyor valla kalmıyor bize hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef her renk kalmıyor ucuzlayınca bitiyor hepsi 😊

      Sil
  4. Gerçekten ambalajları çok çekici oluyor

    YanıtlaSil
  5. bende bir göz atayım bu şeker şeye :)

    YanıtlaSil
  6. örtücülüğü çok güzel cidden bende yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. en sevdiğim the balm ruju bir de committeddd :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Committed dediğine bende bakmak istiyorum merak ettim 😊

      Sil
  8. Ben de aldım bunu geçenler beğendim gibi.:)

    YanıtlaSil
  9. The color is amazing!
    Love the post dear!

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canım bide bunların küçük olanları var set şeklinde satılıyor onlar muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bunların küçükleri yani ürün aynı ama bir çok rengi denemek için oldukça iyi 😊

      Sil
  11. rengi çok hoş :) indirimde yakalamalıyım :D

    YanıtlaSil
  12. Bu rujların elimde farklı iki rengi var ve ikisi de bende alerji yapıyor, kullanamıyorum. Senin memnun kalmana sevindim Kübra'cım😊 Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa blanacım çok şaşırdım hiç bir rujda alerji problemi yaşamadım ama üzüldüm senin adına teşekkür ederim😊

      Sil
  13. Ambalajı çok güzeel :) Güle güle kullan. ^_^

    YanıtlaSil
  14. en güzeli adalardan almak valla stoklar hep taze oluyor baharda bir bakınsın bulamayanlar renk muhtesem :)

    YanıtlaSil
  15. okuduğum olumlu yorumlardan sonra benim de aldığım ve sevdiğim bir ruj oldu charming. hatta bana likit mat rujları sevdiren bir ruj oldu diyebilirim bile.
    güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim maalesef her likit ruj güzel olmuyor ama buna bayıldım bende 😊

      Sil
  16. Benimde tek en sevdiğim likit mat rujum olur kendileri :) Blogunuzu yeni keşfettim takibe alıyorumm.Bana da bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  17. İndirim zamanı yakalamak gerek ama zor oluyor
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok severek kullanıyorum canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  19. Fiyati ne kadar da uygun,gule gule kullani 😇

    YanıtlaSil
  20. En sevdiğim likit mat rujlar, ayrıca bu rengide çok güzel bulduğum yerde alıcam mutlaka :) sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  21. Sincere var bende de, daha pembe duranı. Çook seviyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güzel günlerde kullan😊Teşekkür ederim

      Sil
  22. oldu oldu faydalı oldu canım :) nane kokusu demişsin, naneli özler filan mı var acaba içinde? Onlar dudakları uyarıp biraz şişiriyor biliyorsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olduysa ne mutlu bana 😊 Sanırım var çünkü hafif dolgunluk verdiği söyleniyor fakat ben o konuda bir etkisini görmedim 😘

      Sil
  23. Ben ruj sevmem pek daha çok nemlendirici kullanıyorum ama daha önce görseydim yazınızı ablama doğum günü hediyesi olarak alırdım.:))) Rengi güzel ama gerçekten :))) Nemlendirici tanıtımlarınızı da bekliyorum. Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke daha önce görseydiniz güzel bir hediye olurdu😊Nemlendirici yazım var birkaç tane onlara gözatabilirsiniz en kısa zamanda başka yazılarda yazıcam nemlendirici ile ilgili 😘💜

      Sil
  24. Meet Matte ailesinin en sevdiğim rengi ♥

    YanıtlaSil
  25. Bende onların küçükleri var yazıma beklerim :D güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...