11 Şubat 2017 Cumartesi

Sephora Rouge İnfusion-12 Cherry Nectar

Herkese Merhaba

Bu gün geçtiğimiz haftalarda yapmış olduğum Sephora alışverişimde aldığım,Rouge İnfusion isimli likit rujundan bahsedeceğim.Bendeki 12 Cherry Nectar isimli rengi.


Ürünün ambalajı çok şık,ince uzun bir tüp formda ambalaja sahip.Büyük bir ürün değil ama bu tonları çok sık kullanmadığım için bana uzun süre gidicektir.Aplikatörü bildiğimiz lıpgloss başlığı farklı değil,koyu bir renk olmasına rağmen bence sürümü oldukça kolay.


Kalemsiz bile böyle bir rengi uygulayabildim,ürün hakkında hiç bir bilgim yoktu alırken.Çok uygun bir fiyata düşmüştü renk şahaneydi ve çok fazla blogda  görmüştüm ama okumamıştım pahalıdır beğenirim ama almam diye düşündüğüm için :) .Evet göz aşinalığım vardı ürüne fakat mat mı,saten bitişli mi yada lıpgloss mu bilmiyordum.


Kesinlikle mat değil,ama lıpgloss kadar ıslakda değil ben daha çok saten bitişli gibi buldum.İçerisinde sim yok,kalıcılığı muazzam diyebilirim.Çünkü bu ürünü sürdükten sonra yemek yedim bir şeyler içtim gerçekten çok güzel bir şekilde dudağımda hala ürün mevcuttu.


Ürünün bir diğer özelliği ise dudağınızdan çıksa bile gün içerisinde yemek yediğiniz için vs. tamamen yok olup dudak kalemi sürmüşsünüz gibi bir etki vermiyor.Yani silinse bile ortadan silinmiyor hala dudağınızda nemlendirici uyguladınızda ki gibi bir renk bırakıyor.Umarım anlatabilmişimdir :D Baya zor çıkan bir ürün onuda belirteyim.Sephora indiriminden 15 TL'ye aldım bence fiyat performans olarak çok güzel başka renklerinede bir başka indirimde bakmak isterim.Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

36 yorum:

  1. Demek ki, önyargılı olmamak ve düzgün bir blogsa da okumadan geçmemek gerekiyormuş Kübra'cım :D Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan. Sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacım aslında fiyattan dolayı bir ön yargıydı blog kötü olduğundan tabikide değil :) Yazıyı okusam bile fiyat bilgisi her blogda olmaya biliyor teşekkür ederim canım :*

      Sil
  2. Güle güle kullan. Fiyatına göre iyi bir ürünmüş daha hafif renklerini denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim indirim zamanı bir bak 😊

      Sil
  3. Rengine bayıldım 😍 Fiyat performansa göre çok iyi o zaman. Bir şeyler yiyip içtikten sonra dudağının orta kısmından silinmesi kadar kötü bir görüntü yok, bunda öyle olmaması harika. Sephoraya gittiğimde bakacağım ürünler arasına girdi, teşekkürler yazı için. 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim 😊

      Sil
  4. Renk müthiş hoşuma gitti.. Henüz yeni Rossmandan Caprice marka ruj aldığımdan şimdilik es geçiyorum ama bahsi geçen dudaktaki kalıcılığı da cezbetmiyor değil. Cahilliğime verin nolur, hangi mağazada satılıyor, heryerde mevcut mu? Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah ne cahilliği 🙂 Sephora'larda satılıyor sephorada bir çok avm'de var watsons gratis gibi bir kozmetik mağazası😊

      Sil
  5. Çok güzel o zaman, diğer renklerine de bakılabilir. Kullanımı gayet rahat gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bakmayı düşünüyorumm oldukça rahat 😊

      Sil
  6. Gördüğüm an alıcam. Ambalaj cok güzel renk ayrı güzel <3

    YanıtlaSil
  7. simsiz ve kalıcı olması aradığım özellik ambalajı gerçekten ilgi çekici

    YanıtlaSil
  8. bu seriyi görmüş ama hiç denememiştim, meraktan alıp da sevemediğim ürün çok oldu :). rengi de şahaneymiş, en azından testerlara bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef meraktan alıp benimde beğenmediğim pek çok ürün oluyor bir bakın testerlarına😊

      Sil
  9. çok hoş bir rengi var ambalajı da aşırı şık :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Fiyata ve rengine bayıldımmm diyebilirim canım..😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk gerçekten bayınılmıycak gibi değil canım 😊

      Sil
  11. Bu yıl indirimde Sephora'ya hiç bakamadım.Bundan sonraki indirimler için aklımda bulunsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonra ki indirimi kaçırmayın derim 😊

      Sil
  12. Uygun fiyata almışsın canım ben gittiğimde çok az ürün vardı güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bie renk sevdigim tonlarda.

    YanıtlaSil
  14. Renge bayıldım tam kışlık, fiyatı da çok uygunmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Off renk şahane, güle güle kullan. Çok da uygun fiyata almışsın. Sephora denince benim algı da yüksek fiyattan yana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bendede öyle ama indirimde denk gelinirse çok uyguna ürünler varr teşekkür ederim😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...