24 Şubat 2017 Cuma

Biraz Sohbet Ve XP Alışverişim

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere XP markasından yapmış olduğum alışverişden bahsedeceğim.Ama alışverişe geçmeden biraz konuşmak istiyorum,rahatsız olduğum bir kaç unsur var.XP markasının son dönemlerde adını sıkça duyuyorum hepimizin bildiği gibi bu marka genelde bir milyoncu dediğimiz yerler
de satılan bir çoğumuz için çok basit 'ay hayatta kullanmam' dediğimiz bir markaydı.Hatta bazılarımızın gözünde marka bile değildi ee sonuçta bi mac bi nars değil dimi?

Öncelikle şu algıdan kurtulmanızı rica edicem her pahalı ürün güzel yada her ucuz ürün kötü diye bir şey yok.Ama ben internette bir kaç video gördüm sırf watsons gratis gibi bir mağazada satılmıyorda bir milyoncu tarzı yerlerde satılıyor diye, video çeken kişiler bir ezmişler ürünleri bir ezmişler.Sormak istiyorum o kişilere 100 tl vermediniz bir fondötene 10 tl verdiniz diyemi bu ezme çabaları.Sizin o ezdiğiniz markayı çok para vermek istemeyen kişiler bayılarak kullanıyor.Daha sonra baktım ki ürünlerin içeriğine takılmışlar,ya arkadaşım normalde kullandığı o pahalı markaların içeriğini araştırmaz neden ? çünkü pahalı ya kesin içeriği mükemmeldir.Böyle bir şey yok,ucuz ürün alırken o kadar içeriğini araştırıyorsunuzda pahalı alırken neden araştırmıyorsunuz?
Eğer bütün renkli kozmetik ürünlerinin içeriğini araştırsaydık zaten şuan hiç birini kullanmıyor olurduk,hepsinin içerisinde kimyasal var.Bunu bile bile tabi ki hepimiz kullanıyoruz,Hee karşımda ki kişi kozmetikte bile organik olanları tercih etse xp markasınında içeriğini araştırmasına şaşırmazdım.Ayrıca herkes pahalı olanı alıcak diye bir şeyde yok,mesela kendimden örnek vereyim ben hep uygun fiyatlı ürünleri tercih ediyorum çünkü aşırı paralar vermeyi gereksiz buluyorum.Ama bu vermem anlamına
da gelmiyor çok işime yarayacak yada çok kullandığım bir şeyse cildimede iyi geldiyse beğendiysem neden almayayım.Tabi ki isteyen istediğini alır benim burada demek istediğim bu değil.Benim sizlere anlatmak istediğim insanların uygun fiyatlı ürünleri sırf ucuz ve satıldığı yerden dolayı burun kırın etmeleri.Eğer ki gerçekten içerik araştırıyorsanız gidin her markanınkini araştırın ama araştırmıyorsanız lütfen uygun ürünlere sırf kötülemek için laf etmeyin.Çok dolmuştum bu konuda umarım kendimi doğru ifade edebilmişimdir,lütfen kimse üstüne alınmasın şahsi bir yazı değildi.İiçimden gelenleri düşüncelerimi yazmak istedim,ben alışveriş yaptım çok beğendim çokda memnunum.

Bu kadar lafdan sonra alışverişime geçeyim ; İlk olarak bu kaşık fırça denilen fırçadan aldım,bence harika birşeymiş detaylı yazısı gelicek.Sanırım 14-17 TL.


İkinci olaraksa likit mat rujlarından aldım 102 numarası,sevip sevememek arasındayım biraz daha incelemem gerek sanırım bununda tabi yazısı gelicek.Bu üçlü satılıyordu ama ben birini anneme birini ablama verdim üçlü fiyatı 20 TL.


Üçüncü ürünümse Contour Effects Kit oldu sadece kontör ürünü yok bronzır,allık ve aydınlatıcı var biraz tozutuyor ama pigmentasyonu oldukça iyi.Fiyat 17 TL.


Dördüncü ürünüm Smoky far paleti palette 12 renk var genelde koyu tonlar pigmentasyon kalıcılık mükemmel kötü yanı tozutuyor olması.Fiyat 14.90 TL.


Beşincisi ise Nudes 2 isimli far paleti buda aynı şekilde pigmentasyonu ve kalıcılığı güzel ama tozutan bir ürün beni tozutmaları aşırı rahatsız etmedi.Daha çok açık renkler var tam benlik :) Fiyat 14.90 TL.


Altıncı ürünümse 05 numara XP matte lipstick markasının meşhur mat rujları renk şahane fakat bundada sevip sevmemek arasındayım bakalım.Fiyat 6 TL.


Ve yedinci son ürünümse bana eyelınerı sevdiren ve fırçası sayesinde çekebildiğim XP Waterproof gel eyelıner gerçekten harika.Fiyat 9.90 TL.


Çok detaylı anlatmadım çünkü ayrı ayrı hepsinin yazısı gelicek.Benim alışverişim bu şekildeydi umarım yazım sizleri sıkmamıştır bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

36 yorum:

  1. Amazing beauty products Dear:)
    Have a good weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ilk görseldeki fırçaya ihtiyacım vardı denk geldiğinde bakacağım teşekkürler, yazdıklarında çok haklısın, Herkes yüksek bedelli ürün almak zorunda değil,bütçe çok önemli bakımlı olmak içinde deli gibi para harcamak gerekmiyor.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza çok sevindim fırçayı tavsiye ederim mutlaka bir bakın 😊 İlla pahalı olması değil önemli olan güzel olsun bir tl olsun ne fark eder

      Sil
    2. ilk görseldeki fırça setini aliexpressten aldım bende bilsedim xpden alırdım :) güle güle kullan

      Sil
    3. Teşekkür ederim sizde güle güle kullanın😊

      Sil
  3. Canım dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Her pahalı ürün mükemmel olucak diye bir şey asla yok. Bende uygun fiyatlı ürünleri kullanıyorum ve çokda memnunum. XP kullanan çok fazla arkadaşım var hepsi de seviyor. Bende kaşık fırçasından almak istiyorum birde far paletleri aklımda ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çağlacım seninlede aynı fikirde olduğumuza çok sevindim gerçekten bencede benimde çevremde memnun olan çok arkadaşım var evet bende uygun fiyatlı ürün alıyorum tabi pahalıda alınabilir ama önemli olan aşalamamak başka markaları iki ürünüde tavsiye ederim canım bir bak😊

      Sil
  4. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. xp markası hakkında baya yazıldı çizildi ben de hiçbir ürünü yok siz güle güle kullanın çok hoş gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla yazılınca bende bir patlama yaşadım 😀 Teşekkür ederim😊

      Sil
  6. Çok doğru sonuna kadar katılıyorum :) ürünlerde çok güzel en yakın zamanda yorumları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsini güle güle kullan Kübra'cım. 😊
    İçerikler konusuna gelince, lütfen yanlış anlama ama bunun maddi durumla tamamen bağı yok. Ben her fiyat skalasından ürün kullanıyorum ve hepsinin içeriği okuyorum ve araştırıyorum. Cilt bakım ürünlerinde tabi ki daha titizim ama üzerinde içindekiler ibaresi olmayan ürünleri ne olursa olsun alıp kullanmam. Benim sağlığım önemli ve bu herkesin kendi kararı. Gayet uygun fiyatlı ve kabul edilebilir içerikli ürünler var artık piyasada. Ulaşması da eskisi kadar zor değil. Günümüz koşullarında %100 organik yaşamak mümkün değil zaten ancak, bu konuda en azından elimizden geleni yapmamız gerekiyor. Özellikle blog yazıyorsak, bizim sorumluluğumuzun daha büyük olduğunu düşünüyorum. Yazılarımı gerçekten okuyorsan, içerik bilgisini ne kadar titizce anlatmaya çalıştığımı da biliyorsundur. Ne yazık ki, bazı şeylerin zararları yıllar sonra ortaya çıkabiliyor. Rujdur deyip geçiyoruz ama içerik listesini görmediğim rujda ya kurşun varsa? Bilindik markalar muhteşem değil tabiki, neler görüyoruz ne yazık ki, ama en azından içerikleri görelim ve okuyabilelim, o firmalarda da bir muhatabımız olsun. Bu konu malesef çok kafa karıştırıcı ve uçsuz bucaksız ve tehlike gıdalarda da var. Dolayısıyla elimizden geldiği kadar dikkat etmemiz gerektiğini düşünüyorum.
    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacım zaten benim orda demek istediğim içerik araştırmayın değil tabi ki beni gördüğüm hiç bir markanın kini araştırmayan ama bu markayı aşalamak için araştırmış numarası yapan insanlara yazımı dikkatli okursan zaten ne demek istediğimi anlarsın tabi kide hepimizin cildi kıymetli ama gidipte macden ürün alıncamı cildimize iyi geliyo tabi ki hayır içerik araştıranlara saygım sonsuz keşke herkes araştırsa senin gibi.Ama dediğim gibi araştırmayan insanların laf etmeye hakkının olduğunu düşünmüyorum..

      Sil
  8. kaşık fırçasını çok merak ettim şimdi :) nerede bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
  9. Starbucks 19 TL kahve 5 TL hesabı canım. Kapitalist bir ekonominin değerleri bunlar. Önemli olan beyinlerin yıkanmamış olması ve aradaki ayrımı mantığıyla oturtmalı yoksa hepsi aynı kapı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte canım herkes onu yapamıyo maalesef markalar kalıplaşmış insanlarda sabitlenmiş ne yazık ki

      Sil
  10. İyi güzel bir tanitim. Cildim cok hassas oldugu icin kullanamıyorum ama kullanan nir çok kişinin memnun kaldığını biliyorum. Kalemine sağlık tatlim..🖒💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aşırı hassas ve kuru ciltli birisiyim bir sorun yaşamadım teşekkür ederim😊

      Sil
  11. bende hem cok ucuz hem cok pahali urunleri kullanabilenlerdenim kaldiki ayni icerige sahip ve ayni etkiyi yaratan ucuz bir urun varken sirf marka diye urun alınmasının ve bunun kalite sanilmasinin buyuk bir yanilgi oldugunu dusunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı fikirdeyim burdada ondan bahsetmek istemiştim illa pahalı diye güzel sanılıyor ama insanlar bu konuda bence yanılıyor

      Sil
  12. i love love those eyeshadows! so cool so pretty:) follow U on google plus and blogger:) hope U will follow back:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love my eyeshades very much I follow you 😊

      Sil
  13. Hiç alışveriş yapmadım bu markadan. Herhangi bir durumda muhatap bulanamayacak bir firma. Markaysan kimliğini gösterir bir siten, bir adresin, iletişim numaran olur. Zaten bütün firmalar güzel indirimler yapabiliyorlar. Ben de alışverişlerimi hep indirim zamanlarında oldukça uygun fiyatlarla yapıyorum. Sen yine de temkinli ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. l.a girl Markasını muhakkak biliyorsunuzdur özellikle amerikada aşırı meşhur bu markada aynı firmaya ait aynı fabrika ürünü yani o yüzden muhattap kişisi bulunuyor.Detaylı araştırma yaptım gerekem temkini gösterdiğimi düşünüyorum çok çok iyi markalarda bile ne kötü sonuçlar aldım ama geçipte muhattap kişisi bulup muhattap olmadım çünkü cilt tipine göre tepkilerde değişkenlik gösteriyor 😊

      Sil
  14. Bu markanın bir ürününü bir vloggerda görmüştüm almıştım çoksa beğeniyordum.Mat rujlarından.Daha sonra bende biraz araştırdım ve bir tereddüte düştüm.Daha sonra inceleme videoları çekenler oldu.Korktum ve kullanmıyorum.Aslında rujun rengi çok güzel ama içine bir kurt düştü.Senin yazında ne demek istediğini çok iyi anladım.Sorun yaşamıyorsan kullanmakta özgürsün.Çoğu kozmetik ürünü zaten kimyasal maddeler içeriyor.Umarım bir sorun yaşamazsın Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde yaşamamış olmana sevindim canım bende şuanlık bir sorunla karşılaşmadım zaten karşılaşırsam bırakırım ve bunuda yazarak burda belirtirim muhakkak mağdem bir bloggerim buda benim görevim 😊İşte o video çeken kişiler hiç bir bilindik markanın içeriğini araştırmıyor ama bu markayı araştırıyor bunu araştırıyorlarsa onuda araştırsınlar benim demek istediğim bu yorumun için teşekkür ederimm

      Sil
  15. Marka takıntısı olayı beni de aşırı rahatsız eden bir konu. Kendini çok güzel ifade etmişsin bence. Ben XP ürünlerinden mat rujlardan birini denedim ve benim isteklerimi karşılamadı, dudağımda ağırlık yaptı ve kuruttu, onun dışında sağlıüa zararlı bi durumla karşılaşmadım yani :) Far paletleri denenebilir benim için, güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ifade edebildiysem ne mutlu bana 🙂 Bende herhangi bir sağlığa zararlı durumla karşılaşmadım,maalesef hangi marka olursa olsun ürünün beğenmeye biliyoruz istediğimiz sonuçu bazen vermeyebiliyor.Far paletini tavsiye ederim tozutuyor ama çok güzel pigmentasyona sahip ve kalıcılığı çok iyi 😊

      Sil
  16. Hepsi çok güzel ürünler iyi günlerde kullan benim favorim ruj ve eyeliner oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizde güle güle kullanın benimde eyeliner favorim oldu😊

      Sil
  17. Bu markanın far paketlerine bayılıyorum aslında smokey far paletinin ve diğer serileri almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentasyonu ve renkleri çok güzel tavsiye ederim

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...