31 Ocak 2017 Salı

Sephora Must-have Makeup Palette


Herkese Merhaba 

Bir süredir finaller bütler derken yazamadım maalesef,hatta blogumla çok fazla ilgilenicek vaktim yoktu.Biraz rahatlayınca aldım elime laptopu geçen haftalarda yapmış olduğum alışverişlerde almış olduğum ürünlerden sizlere bahsetmeye başlıyım dedim.2haftadır pek çok ürün denedim bu hafta hepsini yazmak istiyorum aslında indirim döneminde yazmak istemiştim sizlerde beğenirseniz indirimden faydalanın diye fakat yetiştiremedim.Daha fazla uzatmadan bu gün szilere Sephora alışverişimde inanılmaz uygun fiyata aldığım Must-have Makeup Palette isimli far,allık ve bronzır olan paletinden bahsedeceğim.


Ben bu palete tek kelime ile bayıldım,sephoraya girdiğimde ürünün fiyatını görünce hemen testerına baktım pigmentasyonu gerçekten çok çok iyi.Bazlı dahada harika ben baz kullanmaya gerek bile duymuyorum diyebilirim.



Renkler hem günlük kullanıma hem gece makyajları için bence uygun.1 ve 4 numara mat renkler 2 ve 3 numara simli,5 numara allık onunda içerisinde sim var fakat çok aşırı dozda değil hafif renkte tam benlik pembe allıkların hepsi benim olabilir.6 numara ise bronzır ama ben far olarak katlanma bölgeme uyguladım çokda güzel durdu oda simli ama farlar kadar değil.


Ambalajına zaten bittim not defteri şekilinde yapılmış ve içinde küçük bir aynasıda var bence seyehatler için kullanışlı bir palet daha önce görmemiştim sephoranın bu paletini.Normal fiyatı ne kadar hiç bilmiyorum fakat ben indirimden sadece 20 TL'ye aldımm evet doğru duydunuz sephoradan 20 TL'ye palet aldım.Gerçekten şaka gibi,sephorada pek ucuz bişey bulmak mümkün değil ama bu palet renkleri ile olsun kalıcılığı ve pigmentasyonu ile en sevdiğim paletler arasında yerini aldı.Ben farların kalıcılığı ile ilgili bir sorun yaşamadım ben temizleyene kadar göz kapaklarımdan hiç çıkmıyor.Allıkta kolay kolay uçmuyor,bronzır kullanmıyorum far olarak kullandım kalıcılığı oldukça iyidi.

Bazsız halleri.Resmi büyütüp daha net görebilirsiniz.

İndirim bitti mi bilmiyorum büyük ihtimalle bitmiştir ama belki birdahaki indirimde gene olur mutlaka bakın derim fiyat performans olarak ben çok beğendim.Umarım yazım faydalı olmuştur,bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

40 yorum:

  1. İnanılır gibi değil 20 tl mi gerçekten ! bayıldım,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet 20 tl ilk görünce bende inanamadım :)

      Sil
  2. The palette looks good:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Renkler gerçekten harikaymış Kübra'cım :) Keyifle kullan <3

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir palet ve güzel fiyata almışsın canım şaka gibi :) güle güle kullan hakkını ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermez olurmuyum canım benim bu fiyata bulmuşum teşekkür ederim😁😊

      Sil
  5. Bende bu ürünü indirimden alan şanslılardanım :) güle güle kullan bende beğendim ürünü ;)

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin Kübra. Ne güzeller. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. harika fiyata çok güzel bir palet, ambalajına da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ambalajı çok tatlı fiyat performans olarakta süper :)

      Sil
  8. Her ne kadar göz makyajı yapmayı sevmesem de ambalajına vuruldum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlıı bir ambalajı var vurulmiycak gibi değil 😊

      Sil
  9. Hem içeriği hem ambalajı çok tatlıymış. Bu fiyata gerçekten inanılmaz bir palet olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım ben tasarımına yalnız birde 20 TL olduğunu duyunca ayrı bir şaşırdım ☺

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel renklere sahip ve oldukça da uygun muş beb neden denk gelemiyorum yaaa..😔😔

    YanıtlaSil
  12. İndirim Ocak sonunda bitti ama palet gerçekten hem şirin, hem de renk açısındna çok başarılıymış! Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. İndirim bitti Kübracım bir kaç gün önce ama 20 liraya harika bir alışveriş yapmışsııınn <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bitmiş ama belki bir dahaki indirimde gene olur böyle indirim görünce daha neler aldım nisacımmm yazısı gelicek💜

      Sil
  14. aiy renkler harikaymış gerçekten! ben hiç denk gelemedim kendisiyle :(
    güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki indirime gelirsin inşallah teşekkür ederim😊

      Sil
  15. Ay şaka gibi 😩 20₺ ve çok kullanışlı bir palet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee iyi ki denk gelmişim diyorumm 😊

      Sil
  16. Renkleri çok güzel Kübracım fiyatıda çok uygunmuş gerçekten iyi ve güzel günlerde kullan 😊. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
  17. Ne güzelmis ambalaji renkler de güzel.

    YanıtlaSil
  18. Ayy çok uygunmuş inşallah ben de indirimde yakalarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba yılbaşı koleksiyonuymuş yelizcim bulabilirmisin bilmiyorum bende sonradan öğrendim😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...