10 Ocak 2017 Salı

Maybellıne Push Up Angel

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere Maybellıne Push Up Angel isimli yeni mascaradan bahsedeceğim.Ama ilk olarak şunu belirtmek istiyorum,ben push up dramayı hiç beğenmemiştim hatta nefret etmiştim yazısınıda buradan okuyabilirsiniz.Ama bu rimele bayıldım neden mi gelin birlikte bakalım.


 İlk olarak ambalajına deyineceğim,mor tonları hakim olduğu için benim çok hoşuma gitti sevdiğim renk olunca :) Drama ile aynı ambalajı sadece renkleri farklı.Ambalajından sonra sevdiğim en güzel yanı kıvamı oldu.Ne çok ıslak ne de çok kuru tam olması gerektiği gibi,mesela drama çok çok ıslaktı ve kirpiklerimin birbirine yapışmasına sebep oluyordu.


Fırçasını ilk gördüğümde garipsedim oldukça değişik bir fırçaya sahip,plastik bir fırçası var içe doğru ve sadece iç kısmında plastik kıllar var.Bu kıllarda baya kısa,çok büyük bir etkisi olmaz diye düşünüyordum ama yanılmışım.Benim kirpiklerimdeki etkisi,uzatmak ve çok güzel ayırmak oldu.Maalesef dolgunluk vermedi ama diğer iki etkiyi başarıyla yerine getirdi.


Benim kirpiklerim uzun ve gür olduğundan bir çok rimelle rahatlıkla anlaşabiliyorum.Çok yoğun dolgun kirpikler istemiyor daha günlük bir mascara arıyorsanız bir bakın derim.Topaklanma dökülme,akma gibi bir sorun yaşamadım.Çıkarmasıda gayet kolay çift bazlı temizleyicilerle güzel bir şekilde çıkıyor.Ben cosmeticadan almıştım ama indirimdemiydi hatırlamıyorum,21.90 TL fiyatı vardı artık her yerde var bu rimelden gratis,watsons,rossmann gibi bir çok kozmetik yerinden bulabilirsiniz.Umarım faydalı bir yazı olmuştur,bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

35 yorum:

  1. aceleyle evden çıkarken uygulanması en kolay rimel benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürümüde kolay tam bir günlük rimel :)

      Sil
  2. merak ettiğim bir rimeldi, paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  3. Dolgunluk ve yoğunluk veren kirpikler tercih sebebim olsada elimdekiler azaldığında denemek istiyorum, merak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende meraktan aldım ama dolgunluk vermesede öteki etkileri güzel 😊

      Sil
  4. Herkes çok beğendi bu rimeli ben de merak ediyorum artık. Keşke bir de kirpiklerinizde görebilseydik çok merak ediyorum duruşunu :)

    YanıtlaSil
  5. Looks interesting, I have to try it:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Fırçası epey farklı görünüyor... Güle güle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bende merak ediyorum canım bilgilendirici yazından sonra hemen alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzatıp ayırmasını istiyorsan bir bakabilirsin tatlım😊

      Sil
  8. Dramayı bende hiç sevmemiştim bu ürünüde almakla almamak arasında kaldım ama bir deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım dramadan bende nefret etmiştim😊

      Sil
  9. Fırçası ne kadar farklı güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ilk gördüğümde baya garipsedim teşekkürler

      Sil
  10. Fırçası farklı görünüyor biraz.Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  11. Ausecim evet dolgunluk vermiyor ne yazık ki ama güzel ayırıp uzatıyor o konuda sevdim teşekkür ederim canım 💜

    YanıtlaSil
  12. Ben de tam tersi dolgun kirpikler istediğimden piyasadaki pek çok rimel tek başına yetmiyor. O yüzden de bu rimele hiç bakmadım; ama kombinlemek için aklımda olsun. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. ben bu rimeli ilk aldığımda çöpe atasım geldi. parama yazık demiştim. ama sonradan tekrar şans vermek istedim. şimdi elimden düşmüyor. Garip bi rimel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa atmak istemiş olmana şaşırdım ama sonradan sevmende iyi olmuş paran çöpe gitmedi en azından 😊

      Sil
  14. Gerçekten de ilginç bir fırça yapısı varmış..İşe yaraması artısı olmuş ..

    YanıtlaSil
  15. Kübra'cım ben maskaradan hacim bekliyorum açıkçası ama böyle uzatma etkisi olanları da, dolgunluk veren bir maskarayla beraber kullanıyorum. Sonuç çok güzel oluyor. Ben de deneyebilirim, fırçası gerçekten çok ilgimi çekiyor. Güle güle kullan canım, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacım teşekkür ediyorum evet dolgunluk için başka bir rimel kullanılıp o etkiyi yakalayabiliyorum bende,çok öptüm💜

      Sil
  16. Aşırı merak ediyorum bu maskarayı kuzum alıcam bende <3

    YanıtlaSil
  17. Diğer kırmızı olan rımele bin basar bende aldım ındırımde harıka bır maskara !! çıkarması zor olsada arada bir zahmete katlanılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dramadan çok daha iyi ama çıkarması bana çok kolay geldi yüz yıkama jeliyle akıtınca bile çıkıyor

      Sil
  18. Çok merak ettiğim bir rimel güle güle kullan canım.Yazı için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben teşekkür ederim canım😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...