18 Ocak 2017 Çarşamba

Essence Camouflage Cream Concealer

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Essence Camouflage Cream Concealer.Bir çok blogger arkadaşımda görüyordum bu ürünü çokta merak ediyordum hem uygun fiyatlı hemde herkes tarafından beğenildiği için bende bir denemek istedim.


Fakat pek sevemedim,ambalajı küçük ama benim için uzun süre gidecek tipte bir ürün.Sağ tarafta daha açık bir renk mevcut sol tarafta ise biraz daha koyu bir renk mevcut.Hiç bir kokusu yok,oldukça kremsi bir ürün bunlar güzel yönleri tabi.Ama benim göz altımı çok kuruttu.


İlk uyguladığımda sevdim sürmesi göz altıma yayması kolaydı ama kurutma ve çizgilere dolma olayı soğumama sebep oldu.İlk uyguladığımda verdiği aydınlık görünüm ve örtücülük hoşuma gitti,çok fazla bir göz altı problemim zaten yok o sebeple bana kapatıcılığı iyi geldi.


Uyguladıktan bir kaç saat sonra çizgilerime doldu ilk sürdüğümde çok güzeldi hatta sabitleme gereği bile duymadım.Daha sonra çizgilere dolması yetmiyormuş gibi göz altlarımı çok kuruttu,çok derken mecazi anlamda demiyorum gerçekten pul pul bir görüntü verdi.Buda bu ürünü kullanmamam için en büyük sebep.Ben sevemedim ama uygun fiyatından dolayı bir denenebilir,rossmannlarda satılıyor essence markası oradan indirimsiz 9,25 TL'ye aldım.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

47 yorum:

  1. kurutma var ise ben yokum... çünkü benimde göz altlarım inanılmaz kuru ... bu güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim evet zaten kuru göz altımı iyice kuruttu ne yazık ki 🙂

      Sil
  2. çok kremsi hoş duruyorlar aslında ama boyutu gerçekten epey küçük peki bu arkadaki fon nedir nereden temin edebilirim fotoğrafların arkasındaki ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiyelerde var simli karton 35x50 ölçüde var oradan bulabilirsin 😊

      Sil
  3. Belki de yüz çevrende daha iyi sonuç verir; bu tür krem kapatıcıları ben öyle kullanıyorum :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruttuğu için gözüm korktu ve kullanmayı düşünmüyorum 😊

      Sil
  4. Bir çok makyaj ürünü birine iyi gelirken diğerine iyi gelmeyebilir. Denemek lazım..:)

    YanıtlaSil
  5. Benim uzak durmam gereken bir ürün bu, pul pul yapması sıkıntı..Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumun için maalesef benim zaten kuru olan göz altımı iyice kuruttu 😊

      Sil
  6. Kutu cildim var benim için uygun olmayabilir... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Looks very nice, thanks for sharing:)

    YanıtlaSil
  8. göz altını kurutması kötü olmuş :(bu arada yeni yazıma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Maalesef yaramadı canım evet kuru cilte göre pek değilmiş bölgesel uygulama yapmıyorum ten ürünü vs zaten kullanmıyorum bir göz altı kapatıcısı birde rimel tüm makyajım bu 😊💜

    YanıtlaSil
  10. Benim en sevdiğim uygun fiyatlı kapatıcı kuzum cidden üzüldüm benimde çok kurudur gözaltım ama iyi nemlendirdikten sonra oyle bir sorun yaşamadım :/ Tabi her ürün kisiden kisiye değişiyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım değişiklik gösterdiği için ne kadar nemlendirsemde kuruttu maalesef 💜

      Sil
  11. Essence ürünleri genelde başarılı ama..Kurutması bana hiç yaramaz o zaman :(

    YanıtlaSil
  12. Owww, o halde gözaltı çizgilerini de artırır bu. Kaçalım...

    YanıtlaSil
  13. Benim aşırı aşırı kuru göz altlarım var ama bu ürün bende öyle bir şey yapmadı, şu an çok şaşırdım. Göz kremi kullanıyor musun Kübra'cım? Çok iyi nemlendirmediğin için olabilir mi, diye düşündüm. Ben bu ürünü yüzde daha çok beğeniyorum bu arada, göz altlarına çok uygun değil bence. Yüzündeki istediğin bölgelere minik minik kullanabilirsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacım çok çok iyi nemlendiriyorum fakat hiç bir şey işe yaramadı ve kuruttu yüzümdede kapatıcıya ihtiyaç duyduğum yerler yok o sebeple çöpe gidecek yada bir arkadaşıma veririm😊

      Sil
  14. Bu kapatıcı bende de var ama elim nedense hiç gitmiyor.

    YanıtlaSil
  15. Fiyatı gerçekten iyi. Ama daha pahalı ve daha kalitelisini almak gerek gerçekten de sanırım.
    Kapatıcı önmeli konu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat iyi ama ürünü sevmedikten sonraa önemi kalmıyor 😊

      Sil
  16. Selam , bende de var bu ürün.. Öyle çok uzun süre kalıcı değil.. Ben koyu tonda olanını yüzümde kızarıklık veya sivilce olan yerlerin üzerine pıt pıt uyguluyorum :).. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef kuruttuğu için elden çıkartıyorum direk 😊

      Sil
  17. Sivilceyi kurutması bakımından mantıklı olabilir.Tıpkı pudranın kuruttuğu gibi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum hiç denemedim ama sivilce akne gibi şeylerin üzerine kapatıcı yada fondöten sürme taraftarı değilim pek önermem😊

      Sil
  18. Ben de bir çeşit sadık müşteri olayı var bir markayı beğendiysem sadece onu kullanır yeni maceralara atılmam. Deneyenlere de özenmiyor değilim ama cesaretsizlik işte 😊 Gerçi bu üründe deneme iyi sonuç vermemiş ama olsun. Fikir paylaşımı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik bloggerı olunca bütün markaları deniyorsunuz ama blogger olmadan öncede farklı markaların denemediğim ürünlerini denemeyi seviyordum😊Yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
  19. Hello :)
    I am new follower, you can follow me :)

    Have a nice day!
    https://vivereromance.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  20. Herkesin cildine iyi gelen,severek kullandığı bir ürün vardır muhakkak ama bu ürün ve marka bana göre değil...(Marka memnuniyetsizliği)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence sevdiğim bir marka ama bu ürününü sevemedim bende

      Sil
  21. Kurutması ve çizgilere dolması kötü olmuş Kübracım 😔. Her ürün her cilt tipine uymuyor bazen paylaşımın için çok teşekkürler Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracım güzel yorumun için ben çok teşekkür ederim💜Maalesef uymadıı😞

      Sil
  22. sono una tua nuova lettrice, se ti va ti aspetto anche io sul mio blog http://recensionismart.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  23. Küçük bir ürünmüş gerçekten de lens kabı gibi duruyor. Yapısı yoğun olduğu için mi acaba kurutma yaptı canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna benzer başka yoğun ürünlerde kullanmıştım canım ama onlarda kurutma yaşamamıştım bilemiyorum

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...