15 Ocak 2017 Pazar

Catrıce-Prıme And Fıne Makyaj Bazı

Herkese Merhaba

Bu gün geçenlerde rossmann alışverişimde almış olduğum Catrıce Prıme And Fıne isimli makyaj bazından bahsedeceğim.Daha önce çok fazla makyaj bazı deneyimim olmadı çünkü fondöten vs gibi ten ürünleri kullanmadığım için bu tür bazlarada ihtiyaç duymuyorum.


Ama bu bazlar illa fondöten altına sürülmüyor isterseniz benim gibi cildiniz daha canlı daha parlak daha sağlıklı gözüksün istiyorsanız sanki bir nemlendirici gibi uygulayabilirsiniz.Ben cildime sadece bu ürünü sürüyorum tabi her zaman değil bazı günler bu ürünü uygulayıp çıkıyorum üzerine hiç bir ten ürünü sürmüyorum.Ve cildimi çok sağlıklı gösteriyor.


Ürünün arkasında ; Hafif rose tondaki primer içeriğindeki inci pigmentleri ve E vitamini ile göz alıcı parlaklık sağlar.Güzel ve canlı görünen bir cilt için tek başına yada makyaj bazı olarak kullanılabilir.Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Arkasında yazanlar bu şekilde,küçük bir ambalajı varmış gibi duruyor ama bence içerisi baya bereketli.Ürün ambalajdan 'foş' diye bir anda akmıyor miktar ayarını yapabiliyorsunuz.Rengi arkasındada yazdığı gibi rose pembe ama cilde uyguladığınızda pembe durmuyor.


Ciltte herhangi bir renk eşitleme yada leke kapatma gibi bir özelliği yok.Ben ürün yorumlarını hiç okumadan rastgele aldım.Kuru ciltli olarak söyleyebilirim ki hiç cildimi kurutmadı,hatta nem verdi ama kuruluk yapmadı bu yönden çok sevdim.E vitamini oluşununda belki bir etkisi vardır diye düşünüyorum,benim gözlemlerim cildimi çok çok sağlıklı gösterdi.Oldukça aydınlık ve canlı bir görünüm verdi ama ürünün içinde sim yok  kendiliğinden ışıltılı tabi bu sizi yanıltmasın disko topuna çevirmiyor.Dozunda bir aydınlık veriyor,gözenek konusunda çok fazla bir şey söyleyemiyeceğim çünkü çok büyük gözenek sorunum yok ben sadece cildim daha sağlıklı dursun istediğim için almak istiyordum.Bu ara taktım zaten makyaj bazlarına ama benim beğendiğim bir ürün oldu tabi ki fondöten altınada denedim çok güzel sabitledi.Fakat ben sabitleme yada fondötenle ilgili çok fazla sorun yaşayan biri olmadığım için pek bir şey söylemem mümkün değil.

Sizlerde benim gibi ten ürünü sevmiyor ama cildiniz daha sağlıklı dursun istiyorsanız bir şans verebilirsiniz.Cildimde herhangi bir kızarıklık sivilce gibi bir durum yapmadı.Rossmanndan aldım catrıce markası bir tek orada var zaten ama indirimde değildi 17 TL'ye aldım bence fiyat performans olarak başarılı bir ürün.Çok konuştum galiba bir sonraki yazılarda görüşmek üzere :)

Hoşçakalın :)

28 yorum:

  1. Güle güle kullanın.Bende bir baz arayışındaydım muhakak bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım umarım sende beğenirsin😊

      Sil
  2. Canım bu baz uzun süredir aklımda yazın kuruyan cildi sağlıklı göstermesini seviyorum eline sağlık <3

    YanıtlaSil
  3. Rossmana gidince bi bakayım merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu serinin yeşil renkli olanı var. Günlük kullanım için güzel bazlar... Güle güle kullan Kübra'cım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ben teşekkür ederim canım 💜

    YanıtlaSil
  6. Arkada görünen o pandaya bayıldım battaniye mi yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pijama üstüü 🙈 Arkada hoş durur diye düşündüm arka plan hep değişik kullanmaya çalıştığım için 😁

      Sil
    2. Çok tatlış bişey

      Sil
  7. Bir bakayım ben de bu baza, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Bileğindeki duruşu çok beğendim, aklımda olsun o zaman! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan, günlük kulanım için tercih edilebilir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet günlük kullanım için harika

      Sil
  10. gayet hafif ve günlük kullanıma uygun gibi gözüküyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. makyaj bazı kullanmıyorum ten ürünü olarak bbkrem kullanıyorum ama bu bazı alarak baz kullanmaya başlamak istedim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten ürünü kullanmadığım için bende baz tercih ettim teşekkürler 😊

      Sil
  12. Arkaplanındaki pandaya bayıldım güle güle kullan ben makyaj bazı silikon içeriyor diye şüphe ettiğim için hiç almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkasında öyle bir şey yazmıyor ama daha detaylı araştırıyım

      Sil
  13. İyi günlerde kullanın pembe tonlu olunca nasıl durur diye düşünmüştüm yazınızda pembe durmadığını belirtmişsiniz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet bileğimde duruşunu görebilirsiniz görsellerde pembe durmuyor

      Sil
  14. great product!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...