23 Aralık 2016 Cuma

Real Tecnıques Mini Eraser Sponge

Herkese Merhaba

Bu gün bayılarak kullandığım çok pratik ve kullanışlı bulduğum Real Tecnıques Mini Eraser Sponge ürününden bahsedeceğim.Cosmetica sitesinde yeni ürünler arasında farkettim bu ürünü.İkili mor renkte ilk dikkatimi rengi çekti tabi :) Daha sonrada ikili oluşu,real markasının göz ve yüz fırçalarını kullanıyorum çokta memnunum hatta turuncu yüz süngeride var.


Ama daha açmadım,çünkü h&m nin süngerini kullanıyorum o eskiyince buna geçerim diye düşündüm indirimdeydi bende almadan duramadım.Günlük hayatta göz altı kapatıcı kullanan bir insanım ve genelde elle yayıyorum.Bu süngerleri göz altı kapatıcımı uygulamak için aldım.İyi kide almışım minik oluşu itibariyle concealer uygulamaya uygun diye düşündüm görünce.Aslında fondöten vs uygulanadabilir ama biraz vakit alır minik olduğu için.


Ben göz altı kapatıcımı yaymakta,kontör işleminde,toz pudra uygularken kullandım bu süngeri.Çokta başarılı sonuçlar verdi,öncelikle söylemeliyimki yumuşacık kuruyken bile yumuşak ıslanınca dahada yumuşacık oluyor.Ürünü neredeyse hiç emmiyor diyebilirim,temizlenmeside inanılmaz kolay hiç pislik kalmıyor sizi hiç yormuyor.Ürünü yaymaktada baya iyi,ıslak ve kuru halini görsellerde görebilirsiniz,aslında baya şişiyor.Ben bir tanesini kullanıyorum,diğerini bu kötü olunca kullanırım diye düşünüyorum.


Çok işime yarayan bir sünger oldu ben bir çok alanda kullanıyorum temizlenmesi,ürün emmemesi ve yumuşaklık benim için önemli olan sünger unsurları.Bu süngerlerde hepsi benden tam puan aldı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.Cosmetica indiriminden 21.90 tl aldım bence fiyatıda oldukça iyi,umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

34 yorum:

  1. teşekkürler...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. İki sünger için uygun fiyat bence. İndirim zamanı kaçırmamam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21.90 indirimli fiyatı hayatım bir bak bence 😊

      Sil
  3. Çok uyguna gelmiş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. RT nin ürünleri çok güzel oluyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Bende almak istiyorum güle güle kullan canım��

    YanıtlaSil
  6. RT nin klasik süngerini çok beğenmiştim. Bunlar da eminim çok güzeldir. Güle güle kullan Kübra'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller canım teşekkür ederim😊

      Sil
  7. Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  8. Rengine bayıldım... Güle güle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk sevdiğim rengi olmuştu teşekkür ediyorum😊

      Sil
  9. Ben de almak istiyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Hala almayanlardanim, ama alicam ilk fırsatta inşallah 😊

    YanıtlaSil
  11. çok şirin duruyorlar, ben de klasik turuncu rt yi geçen ay almıştım neden daha önce almadım dedim içimden. çok başarılı uygulama yapıyor cidden. bunları hiç görmedim raflarda, denk gelirsem bakacağım. güzel günlerde kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yeni çıktılar canım o yüzden görmemiş olman normal mutlaka bir dene derim oldukça başarılı buldum ben 😊

      Sil
  12. İndirimde ben de mutlaka alacağım, bu minnaklar çok kullanışlı oluyor; insan kullanmaya başlayınca anlıyor =) Ben de h&m'inkini kullanıyorum şu anda ama onun miadı dolunca bunu denerim mutlaka!
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kullanışlı hemde sevimliler çok çok sevdim bencede almalısın zeynepcim 😊

      Sil
  13. güzel açıklamışsın faydalı olmuş

    YanıtlaSil
  14. Bir türlü süngerlere alışamadım fırçacıyım ben:))

    YanıtlaSil
  15. Bende denemek isterim buyuk turuncu sungeri severek kullaniyodum dun yirtildi yenisini almak icin gittigimde bunlarada bakicam. Cok tesekkurler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncuyu henüz kullanmadım ama yorumlarını okudum genelde memnun kalınmıştı ve ellediğimde oldukça yumuşaktı en kısa zamanda onuda açıp deneyimleyeceğim yorumun için ben teşekkür ederim canım :) :*

      Sil
  16. Almayı düşündüğüm ürünlerden biri :)

    YanıtlaSil
  17. indirimdeyken almam laızm hemenn :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...