4 Aralık 2016 Pazar

Maybellıne-Fıt Me Fondöten

Herkese Merhaba

 Bu gün ülkemize kısa bir süre önce gelen Maybellıne Fıt Me Fondötenden bahsedeceğim.Aslında ten ürünü kullanmadığımı biliyorsunuz,çünkü defalarca bahsetmiştim.Ne kadar kullanmasam bile bir blogger olarak alıp inceliyorum sizler için.Birde tabi meraktan :) Bendeki 110 Porcelaın rengi yani en açığı,alırken tester falan denemeden internetten aldım tereddütte kaldım fakat açık tenliyim diyerek uyacağını düşündüm.Renkten yana bir sıkıntım olmadı ama denemeden almayın derim çünkü 110 rengi çok çok açık belki uymaya bilir sizlere.


Fondöten mat bir formda olduğu için aslında kuru ciltlilere uygun değil.Ancak yağlı ciltliler çok sevicektir diye düşünüyorum az öncede dediğim gibi kuru ciltliyim fakat denemek istedim genede.Bana olmıyacağını biliyordum çünkü gerçekten oldukça mat bir ürün,ama bol nemlendirince cildimi belki iyi durur diye düşündüm ama gene olmadı.Oldukça pudralı bir ürün,parlamayı kontrol altına alıyormuş yağlı ciltliler bu özelliği sevicektir.Kapatıcılığada normal bence ıslak süngerle uygulayınca hafif,fırçayla uygulayınca biraz daha kapatıcı oluyor.


Kıvamı baya su gibi akışkan,kokusu yok sürdüğünüzde ismi gibi porselen yapıyor ve gerçekten çok güzel duruyor pürüssüz gibi gösteriyor keşke kuru ciltlilerede uysaydı.Duruşunu çok sevsemde bir kaç dakika sonra bende pul pul bir görüntü oldu cildimi iyice kuruttu.Ve o görüntü cidden kötü oluyor,duruşunu rengini matlığını yapısını çok sevsemde maalesef cilt tipime uymadı belki kuru cilt için olanlarıda çıkar o zaman kesin tekrar alır denerim.Yağlı cilde sahipseniz deneyebilirsiniz.


Ben cosmetica indirimden net hatırlamıyorum ama baya uygun 12-13 tl gibi bir fiyata almıştım.30 ml bir ürün için indirimdeki fiyatı oldukça iyi.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

47 yorum:

  1. Ben de kuru ciltliyim Kübracım ama yağlı ciltli arkadaşlar da parlamalarını kontrol etmediğini söylüyor bu fondöten için. Sanırım kimseyi pek memnun etmemiş. Ellerine sağlık canım, sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltli arkadaşlarım çok memnun aslında :/ teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Hala alıp almamak arasında kararsızım :/ Teşekkürler kübracımm <3

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık canım, benim cildim karma, t bölgemdeki yapı kontrol altına almasını beklemiştim aslında ama bu fondöten benim için hayal kırıklığı oldu. sürdükten bir saat sonra yağ fışkırdı t bölgemden ve genel olarak yüzümde pul pul durdu, ortanın üzerinde kapatıcılığa ihtiyaç duymamama rağmen bendeki kapatıcılığını da hiç beğenmedim, bütünleşmedi yüzümle. sanırım herkeste farklı etki yaratıyor bu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım her ürün herkeste farklı etki ve sonuçlar veriyor teşekkür ederim😊

      Sil
  4. Karma cildime rağmen bi deneyeceğim sanırım😊

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş canım emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  6. Yağlı cilt içinse düşünebilirim tabi elimdekileri bitirmek mümkün olursa çünkü ben de haftada 1-2 kere fondöten kullanıyorum. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullanmıyorum ama alıyorum işte 😊Teşekkür ederim😊

      Sil
  7. Benim kuru ciltlere pek uygun değil demek ki :(sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Fondöteni sadece özel günlerde kullanabiliyorum cildim yüzümden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben neredeyse hiç kullanmıyorum ama meraktan alıyorum 😊

      Sil
  9. Tam benlik o zaman ama tabiki daha koyusu :)

    YanıtlaSil
  10. ben de aldım ama henüz elimde bitirmeye çalıştığım fondötenler var açmadım o yüzden ama yılbaşından sonra açacağım sanırım..

    YanıtlaSil
  11. Cildim kuru olunca hi,ç almaya niyetlenmedim :) Artık yağlı ciltli bir arkadaşın yararlanır Kübra'cım :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  12. maalesef fondötenle anlaşamıyor cildim hemen aknelerde artış oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullanmıyorumda alıyorum meraktan 😊

      Sil
  13. Bu fondöteni çok merak ediyordum hep gidip geldim alma konusunda ama bende bir kuru ciltli olarak bu yazıdan sonra tamamen vazgeçtim:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltlilere hiç uygun değil maalesef 😊

      Sil
  14. Oldukça uygun bir fiyata gelmiş. Benim de aklımda olan ürünlerden biri, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya uyguna geldi canım teşekkür ederim 😊

      Sil
  15. Şu fondötenlerle aram bir türlü iyi olmadı,düğün dernek harici zorunlu olmadıkça kullanamıyorum.Yüzümde ağırlık yapıyorlar..Bir de denemeden internetten alışveriş yapmak biraz şansa mı kalmış ne böyle ürünlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün pudralı ve yağlı ciltler için olduğunu biliyordum ama genede almak istedim fazla meraklıyım😁Ama uymadı ne yazık ki fondöten kullanmıyorum fakat alıyorum 😊

      Sil
  16. Bu fondötene bakma fırsatım olmamıştı ama yazınızdan sonra bakmama gerek kalmadı çünkü bende kuru ciltliyim. Dediğiniz gibi kuru ciltlere göre bir ürünü gelirse bakılabilir. Değerlendirmeniz için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim faydalı olduysa ne mutlu bana maalesef çok pudralı ve yağlı ciltlilere uygun 😊

      Sil
  17. Alıp almama konusunda çok kararsız kaldığım fondötenlerden birisi benim için :((

    YanıtlaSil
  18. Senin gibi beyaz tenliyimdir, hatta tek bu nedenle çevremdekilerin kansız sandığı olmuştur.
    Neyse konudan sapmayayım, blogunda görünce açıkçası bu yazıyı sevindim. Makyaj yapan birisi değilimdir, ama yaz aylarında yüzüm kıpkırmızı olduğundan fondoten kullanmak istemiyor da değilim, nedense ihtiyaç duyma gereksimi hissetsem de, şu vakte kadar makyaj yapmadığımdan cildime göre de bir fondoten bulabilmişte değildim. Yazını okuduğumda, tam aradığım dedim. Sağolasın Kübra. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir testerını deneyip bakın yağlı ciltiysenizde beğenirsiniz diye düşünüyorum faydalı olduysa ne mutlu bana sizde sağolun 🙂

      Sil
  19. Kuru bir cildim var o yüzden bana uygun değil sanırım.

    YanıtlaSil
  20. Bende kuru ciltliyim ama ben cok begenmistim demekki her kuru ciltte farkli duruyor :) yeni yazılarıni bekliyorum kuzum💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipi aynı bile olsa maalesef her ciltte aynı sonuç alınamaya biliyor hayatım💜

      Sil
  21. Bu ürün yerine hem kuru cilt, hem baz olarak da kullanabileceğimiz (cilt türü ve renklerimiz sizinle aynı) bir ürün var mı şu anda tavsiye edebileceğiniz...? sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz olarak yok ama kuru ciltler icin mat bir fondöten arıyorsanız flormar velvet matte hem uygun fiyatlı hemde guzel bir fondöten bej alt tonlu fiyatı indirimde 9.99 cok fazla ten ürünü kullanmadığım icin onerebileceğim sadece bu var 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...