26 Aralık 2016 Pazartesi

Aliexpress Alışverişim-Zoeva Göz Fırçaları

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere yaklaşık 2 hafta önce elime ulaşan ve o süreçtir deneyimlediğim Zoeva göz fırçalarından bahsedeceğim.Aliexpressi bilmeyen yoktur diye düşünüyorum oradan küçük bir alışveriş yaptım bu Zoeva fırçalardan aldım tabi ki orjinal değildir çünkü oldukça uyguna aldım.Renkleri ve kendi çantasını çok beğendiğim için almasam olmazdı :)


12'li bir set ben göz fırçalarını seçtim çünkü ten makyajı pek yapmadığım için daha çok far falan kullanmayı sevdiğim için direk elim göz fırçalarına gitti.Çantalı olarak seçtim ben eğer isterseniz çantasını almaya biliyorsunuz,ama makyaj çantası yaparım yada seyehatlerde içine birşeyler koyarım diye düşündüm lazım oluyor bana.Çantası çok şık çok hoşuma gitti iyi ki almışım.


Fırçalara gelicek olursak kılları yumuşacık,üzerinde ki yazılar olsun aynı zovea fırçaya benziyor birebir yapılmış gerçektende.2haftadır kullanıyorum yıkadım uyguladım hiç bir sıkıntı olmadı.Yıkadıktan sonra kesin kılları bozulur dedim ama görseldede görebilirsiniz hiç birşey olmadı.Çok güzel temizleniyorlar oda beni şaşırttı açıkcası bir çok fırçaya göre iyi buldum.Kıllarda bir dökülmede olmadı.


Ürünü uygularkende yumuşacık olduğu için hiç göz kapaklarımı rahatsız etmedi.Dağıtma konusundada başarılı buldum bazı fırçalarla yaymak zor oluyor fırçadan kaynaklı sanırım ama bunlarda o sorunu yaşamadım.Benim çok sevdiğim iyi ki almışım dediğim göz fırçaları oldu,türk parası ile 35 tl'ye aldım.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

36 yorum:

  1. bu markanın fırçalarını çok beğeniyorum güle güle kullan :) bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. bir aliexpress mağduru benım hıcbır sıparısım gelmıyor isyan edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende korktum acaba gelmez mi diye ama geldi çok şükür 😊

      Sil
  3. Kesinlikle çantası çok kullanışlı, fırçalarında boy, boy olması ayrı iyi. Bir aralar böyle bir set almıştım, fakat makyaj yapmadığımdan sadece kara kalem çalışmalarında tonu dağıtmak için kullanıyordum. Zira kullandığım kalem, göz kalemi gibi hayli yumuşak olduğundan geçiş yapmak için dağıtmam gerekiyordu bazı zamanlar, ve makyaj pamuğu da hayli kötü yapıyordu. Bu nedenle bu tarz fırçalar oldukça işime yaramıştı. Bir de özellikle makyaj yapımı ve cilt için tasarlandığından yumuşak yapılı olması da işime gelmişti. Bu arada iyi günlerinde kullanasın Kübra. Gerçekten şıklarmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çanta çok kullanışlı,makyaj fırçalarıyla resim boya fırçaları birbirine benziyor aslında ama dediğiniz gibi makyaj fırçaları biraz daha yumuşak oluyor.Birde renkleri pembe falan olunca beni kalbimden vurdu çok teşekkür ederim😊

      Sil
  4. güzel günlerde kullanın çok güzeller
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ne güzel uygun bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Zoeva fırçalarını bende çok merak ediyordum. Bu Aliexpressde de her şeyin çakması var sanırım. :D Memnun kaldıysanız çok iyi, ben almaya cesaret edemezdim sanırım ama şimdi yazınızdan sonra deneyebilirim bende malum orjinallerine ulaşmamız ülkemizce çok zor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var 😃 Bende biraz çekiniyorum alırken ya gelmezse diye ama bir sıkıntı olmadı 😊

      Sil
  7. Gerçekten birebir gibi duruyo fircalar super ama aliexpresin kotu yani 1 ayda anca geliyo urun benim gibi sabirsizlar icin oldukca uzun umarim bi gun bende siparis veririm 😀 yazin cok guzel yine ve yine 💕 yeni yazılarıni bekliyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birazcık zaman alıyor gelmesi aman gelsindeee geç gelsin ben gelmez diyede korkmuştum😃 Çok teşekkür ediyorum canım💜

      Sil
  8. Güzel günlerde kullanın... İyi ve kullanışlı çıkmasına sevindim... Bazen sıkıntılı olabiliyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sıkıntılı olabiliyormuş ama bana denk gelmedi iyi ki teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Göz fırçalarına bayıldım, hiç fırçan olmasa sadece bunlar yeter, çok güzel hepsii <3 aliexpress ten hiç alışveriş yapmadım ama bu fırçalar hep aklımda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle 12li olduğu için bütün göz için gerekli olan fırçalar var 😊

      Sil
  10. Güle güle kullan canım benim <3
    Çantası gerçekten çok şıkmış makyaj çantası ya da ihtiyaçlar çantası yapabilirsin ^^
    Fırçalar zarif görünüyor, dökülme yapmaması da gayet iyi bir özellik ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım💜evet bende öyle kullanmayı düşünüyorum 😘

      Sil
  11. Çok karlı bir alışveriş olmuş bence! Güle güle kullan, satıcı bilgisini paylaşırsan ben de bir bakmak isterim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hiç hatırlamıyorum rastgele aldım ama bulursam link bırakacağım😊

      Sil
  12. Çok güzel bir alışveriş olmuş gerçekten, iyi günlerde kullanın 😌

    YanıtlaSil
  13. Ben de çantasız olarak almıştım, çok da memnun kaldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sende güle güle kullan 😊

      Sil
  14. Bu seti bende almak istiyordum, cok güzeller ^^ Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  15. Kübracım o kadar güzel bi alışveriş yapmışsın ki :D Bak beni özendiriyorsun ^^ Bu arada bende blogumda yılbaşı çekilişi yapıyorum senin de katılmanı çok çok isterim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha canım alışveriş her zaman kendini özendiriyor maalesef ve biz kızlarda alışverişsiz duramıyoruz😃Hemen bakıcam😘

      Sil
  16. Ama çok tatlı bunlar güle güle kullan canım :) Bu arada son postumdaki mime davetlisin katılırsan sevinirim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım 😘 Hemen bakacağım😊

      Sil
  17. Güle güle kullan Kübra'cım :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...