8 Kasım 2016 Salı

Max Factor Wıld Mega Volume Mascara

Herkese Merhaba

Bu gün ki konuğum Max Factor Wıld Mega Volume Mascara.Bir rimel aşığı olarak en çok sevdiğim ürün kozmetikte rimel kesinlikle.Çok uzatmadan max factorun bu rimelinden bahsetmek istiyorum.


İlk önce fırçasından bahsedeyim,sık ve kıl bir fırçası var genelde hep plastik kullanıyorum daha çok seviyorum ama bu fırçada oldukça iyi.Ürünü ilk açınca kesinlikle çok ıslak değil normal bir kıvamı var.Çok ıslak rimelden nefret ediyorum en ayrık kirpikleri bile yapıştırıyor ama bu öyle değil.


Benim kirpiklerim uzun ve gür çok gür değil belki ama seyrekte değil.Bende ki etkisi kirpiklerimi çok güzel ayırıyor dolgunluk veriyor ve uzatıyor.Fakat sizin kirpikleriniz çok uzun değilse hatta hiç uzun değilse uzunluğu size yetersiz gelebilir.Ama ayırmasını ve dolgunluğunu seviceğinizden eminim.Ya da bu rimelle ayırır dolgunluk verirsiniz başka sevdiğiniz uzatma özelliği olan rimelinizlede uzunluk verirsiniz tabi size kalmış ama ben uzatmasınıda seviyorum.


Gün içerisinde akma bulaşma gibi bir sorun yaşamıyorum,topaklanmada olmuyor.Siyahlığınıda seviyorum sim siyah bence.Benim sevdiğim ikinci rimelim,cosmetica indiriminden 26.90 tl'ye aldım indirimsiz biraz pahalı indirimde almak daha iyi bence.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)


35 yorum:

  1. uzatması fena değildi bu rimelin ben de kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. bu ürününü denememiştim bir fırsat verebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şansı hakediyor bencee umarım sende seversin 😊

      Sil
  3. Max Factor rimellerle pek anlaşamıyorum ama anlatımın ilgimi çekti, aklımda olsun :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Max Factorden ilk rimelim ama çok sevdim teşekkür ederim 😊

      Sil
  4. Max Factor maskara konusunda benim en sevdiğim markalardan biri.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. volum benim için önemli, makyajsız bir günde deneyeyeyim .... sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Rimel deyince benim tüm algılarım açılıyor sanırım :) Fırçası benim sevdiğim gibiymiş, aklımda olsun Kübra'cım :)

    YanıtlaSil
  7. fırçası güzele benziyor ama nedense max factor markasından bu zamana kadar 1 ürün kullandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buda benim kullandığım ilk ürünü çok seviyorum😊

      Sil
  8. Merhaba iadei ziyarete geldim, iyi ki buradayım, ne güzel tam benlik burası :) sevgiler http://cilekmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Max Factor maskaraların çoğunu kullanmış ve sevmişimdir, bu maskarayı da seveceğimi düşünüyorum, indirimde denk gelirsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde denk gelirseniz bir bakın ben severek kullanıyorum🙂

      Sil
  10. Markadan hic rimelim yok, kivami tam benlikmis cok tesekkürler paylasim icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim umarım faydalı olmuştur😊

      Sil
  11. Bende bi dönem kullandım ama silerken çok akıyor ve baya gözümü mahvetmişti. Tercih etmedim bidaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben çıkartırkende bir problem yaşamıyorum aslında 😊

      Sil
  12. ayy çok merak ettim dolgunluk deyince akan sular duruyor ben de :))

    YanıtlaSil
  13. bunu hiç denemedim ama fırça şekli tam benlikmiş, seviyorum böyle fırçaları. simsiyah olması da ayrı bir artı. loreal ve maybelline rimelleri ile anlaşamıyorum ancak max factor sevdiğim bir marka, bunu da deneyebilirim =) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dene derim ben maybellıne bayılıyorum en sevdiğim ilk rimelim o markadan buda ikincisi teşekkür ederim😊

      Sil
  14. Max Factordan hiiç ürünüm yok fiyatları bana biraz pahalı geliyor kuzum :/ Bu maskarası aklımda olsun ama <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tek ürünüm bu max factorden evet birazcık pahalı ama indirimde bence uygun oluyor 😘

      Sil
  15. Bu maskarayı denemedim fırçası sevdiğim gibi deneyebilirim :) Senden güzel günlerde kullan canım ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...