18 Kasım 2016 Cuma

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof

Herkese Merhaba

Bu gün ki konuğum Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof.İlk çıktığından beri çok merak ediyordum almak istiyordum sonunda deneme şansı yakaladım.Bendeki 05 numara.


Ambalajı bildiğiniz lipgloss şeklinde ürünün rengini dışarıdan rahatlıkla görebiliyorsunuz.Aplikatörüde aynı şekilde ürünü uygulamak için oldukça güzel.Hafif bir kokusu var fakat çok tatlı insanın yiyesi geliyor :) Benim en bayıldığım nokta rengi oldu şahane bir tonu var gerçekten,gene birazcık koyu tonlar bu tonları çok seviyorum vazgeçemiyorum.Özellikle kışa çok yakışacağını düşündüğüm bir renk.Sürerken hemen matlaşıyor.


Aslında çokta iyi değil çünkü sürümü biraz zorlaştırabiliyor,sürerken matlaşması.Kesinlikle dudaklarımı kurutmadı,çizgi çizgi yapmadı dolmada yapmadı.İçerisinde E vitamini varmış.Kalıcılığı birşeyler yiyip içince tabi ki dudak içlerinden siliniyor.Kalem sürmüşsünüz gibi bir çerçeve kalıyor ama yemezseniz 3-4 saat arası kalıyor.Çıkartırken mutlaka makyaj temizleme ürününden yardım alın ıslak mendille silmeyin derim bazen aceleden ya da dışarıdayken unutup ıslak mendille silebiliyoruz ama,silmeyin çünkü  çıkmıyor.


Eğer makyaj çıkarma ürünlerinden yardım alırsanız çok daha iyi olur.Beklentilerimi karşıladı diyebilirim,mat rujların hepsini beğenmiyorum kurutuyor,çizgilere doluyor vs.O yüzden bu ürünü sevdim başka renklerinede bakmak istiyorum.Ben cosmetica alışverişimde indirimden 17.90 tl aldım fiyatına görede performansını beğendim.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

37 yorum:

  1. I really enjoy this theme youve got going on in your internet site. What is the name of the theme by the way? I was thinking of using this style for the Alpha Force Testo

    YanıtlaSil
  2. wow perfect color:) love GR:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim. Yazdıklarınızlada aklıma yattı. Yapış yapış yapıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok öyle bir sorun yaşamadım😊

      Sil
    2. Teşekkür ederim 😊Emeğinize Sağlık😊😊😊

      Sil
  4. çok güzel bir renk canım güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  5. deneyebilirim, aradığım bir ürün gibi duruyor, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Aa cok guzel gorunuyor ya boyle oldugunu sanmiyordum bende deniyim bunu emegine saglik tatlim bilgi faydali oldu gercekten . Sevgiler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysa ne mutlu banaa teşekkür ederim💜

      Sil
  7. Woooww.. Rengine bayıldım :) Ama bu ara çok mat rujum oldu biraz hafifletince bu rengi denemek isterim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Ah, renk harikaymış!!! Gerçekten bir kış rengi, güle güle kullan Kübra'cım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilmi efsane bir renk teşekkürler ablacım😘

      Sil
  9. Kübra'cım rengi şahaneymiş, aklım kaldı cidden :)) Güle güle kullan canım benim <3

    YanıtlaSil
  10. mağazaya gittiğimde bakacağım canım :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Allah'ımmmm nasıl bir renk bu böyle <3 <3 gözlerimi alamadım Kübram çok beğendim iyi ki yazmışsın telime kaydettim ben bunu

    YanıtlaSil
  12. takibe aldımm :)) emeğine sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözükmüyorsunuz gfcde teşekkür ederim 😊

      Sil
  13. Çok güzelmiş rengi benim favorim de 10 numara :) Güzel günlerde kullan canım 😘

    YanıtlaSil
  14. Şu aralar elimden düşürmediğim tek ruj. Diğer bütün mat rujları siler geçer bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Note markasınınkinide çok seviyorum ben😊

      Sil
  15. rengine bayıldım kışın çok güzel olur!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...