27 Kasım 2016 Pazar

Flormar Matte Terracotta Eye Shadow

Herkese Merhaba 

 Bu gün sizlere Flormar Matte Terracotta Eye Shadow  Orange Popsicle isimli göz farından bahsedeceğim.İlk önce biraz ambalajından bahsedeyim,kesinlikle bir göz farı için çok büyük kullan kullan bitmez ben ilk gördüğümde allık sandım çünkü tekli göz farları bu kadar büyük olmuyor.


İçerisinde küçük bir aynası var güzel düşünülmüş dışarıda makyaj yapmanız gerekiyorsa iş görür bence.Yalnız ambalajda tek sevmediğim nokta,kapağı oldu birazcık dandik yapmışlar ve kapanırken 'tık' sesi duyuluyor fakat çok kolay açılıyor kapalıyken bile kapak oynuyor sanki.Belkide bana kapağı bozuk denk gelmişte olabilir.


Sanırım hayatımda gördüğüm en güzel renklerden birtanesi,çok güzel bir şeftali portakal hafif pembelikte var gibi.Öncelikle belirteyim içerisinde hiç sim yok,kendiliğinden bir ışıltısı var ama oda tam dozunda.Bu yıl göz farlarında bu tip değişik aslında allık tonları çok moda oldu gibi.Ben flormarın bu serisini çok beğendim pigmentasyonu harika görseldede gördüğünüz gibi baz kullanılmamış halidir.Bazla dahada iyi oluyor tabi,ben bu ürünü göz farı olarak beğendim evet ama birde allık olarak denedim.


Ve inanılmaz güzel durdu helede yazın hafif bronz tende dahada güzel duracağını düşünüyorum.Benim için hem allık hemde far oldu :) İyi ki almışım allık olarak kalıcılığıda oldukça iyi,far olarakta yağlı bir göz kapağım yok o yüzden farı sabah sürüyorum artık ben ne zaman yıkarsam o zamana kadar duruyor :D Pigmentasyonu harika kesinlikle tavsiye ederim özellikle renge bayıldım başka renklerede bakmak istiyorum.Flormardan aldım %40 indirim vardı 17 tl'ye geldi aslında pahalı bence 29.99 tl.O kadar vermezdim ne kadar beğensemde ama indirimli hali iyiydi.Umarım yazım faydali olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

24 yorum:

  1. Çok beğendim rengini bende. Kesinlikle bronz tende harika bir allık olur. Hafiften Sleek Face Kit bronzer aydınlatıcı allık paletindeki allığa çok çok benziyor. Light rengi olana. Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk gerçekten harika teşekkür ederim canım💜

      Sil
  2. Canım cok beğendim allık fikri harika! Bende indirimde bakıyım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak kuzum far olarakta allık olarakta müthiş 💜

      Sil
  3. çok beğendim rengi süpermiş. bende bloguma beklerimmm :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Takibe aldim cekilisimede beklerimm😊

    YanıtlaSil
  5. Kübracım Flormar'ın en iyi serilerinden biri bu terracota farlar bence... Sendeki renkte de be zamandır aklım var, bir de kahvelisi var o da çok güzel. Ancak, senin ambalajında bence sorun var, bendeki ambalaj çok sağlam ve açarken bile zorlanıyorum, bir senedir de hiç bir şey olmadı. Yeni aldıysan değiştirme şansın olur mu acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandım hayatım herhalde değişim yapmazlar diye düşünüyorum 😐 Ama olsun şimdilik rahatsız etmiyor benii çok fazla beni 😊

      Sil
  6. Rengi çoook tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  7. flormarın bu mat serisi çok güzeldir bu da dahil 3 renk var bende de .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni keşfettim bu seriyi ama çok beğendim 😊

      Sil
  8. Ay bu bildiğin rose gold ve gerçekten allık olarak da haaarika olur!!! Güle güle kullan, öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir renk far olarakta allık olarakta harika oluyor teşekkür ederim 😊

      Sil
  9. ben de çok severek kullanıyorum siz de güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  10. Bu farın kırmızı ve haki yeșilinide denemelisin harika renk cesitleri var :) güzel günlerde kullan :) bu arada allık olarak kullanmak guzel fikirmiș 💓💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renklerine bakmak istiyorum😊Teşekkür ederim💜

      Sil
  11. tatlı bir renkmiş bloğuma beklerim yorumlar için :D

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar hoş bir renk...
    Bu tonlara bayılıyorum.
    Gerçekten Flormar' ın bu farları baya bereketli oluyor, güle güle kullan sonuna kadar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim renge aşık olarak aldımm 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...