14 Kasım 2016 Pazartesi

Avon-Nutraeffects Serisi

Herkese Merhaba

Bu gün severek kullandığım bir seriden bahsedeceğim.Avon Nutraeffects serisinin nemlendirici kremi,yüz scrubı ve çift bazlı göz makyaj temizleyicisini sizlere yorumlayacağım bu seri kuru ve hassas ciltler için başlamadan belirteyim dedim.


 İlk olarak çift bazlı göz makyaj temizleyicisinden başlamak istiyorum.Ben bu ürünü gerçekten çok sevdim elimde birde dıadermınenin bir göz makyaj temizleyicisi var oda çift bazlı ama avonun bu ürünü ile tanışınca onu artık kullanmayı bıraktım diyebilirim.Benim gözlemlediğim etkisi öncelikle çift bazlı olduğu için tabi yağlı bir ürün kremsi temizleyicilerden değil.Göz makyajımı gerçekten çok güzel bir şekilde çıkartıyor verdiği sonuçtan ben çok memnun kaldım,zaten ilk adım olarak daha öncede yazısını yazdığım bir jelle (o jelede buradan ulaşabilirsiniz) akıtıyorum daha sonra bununla siliyorum ve tertemiz oluyor.Tabi ki çift bazlı temizleyici ile sildikten sonra yüzünüzü su ile durulamanız gerekiyor.Ben temizlemesinden çok memnun kaldım gözüm kapalı tavsiye ederim.200 ml.

Çift bazlı göz makyaj temizleyici.
Gelelim ikinci ürünüme buda yüz peelingi aslında scrub demişler ama aynı şey zaten bu ürün ise 3'ü bir arada arındırıcı peeling donuk ölü hücre tabakasını arındırmayı vaadliyor.Ben çok beğendim çünkü içerisindeki siyah tanecikler oldukça az gördüğünüz gibi ve ürünü ilk gördüğümde dedim ki bu nasıl bir peeling hiç taneciği yok.Diyerek çok şaşırmıştım,ama elime sıkıp yüzüme uyğulayınca anladım ki içinde sanki tuz gibi partaküller var yani tanecikler ama bu tanecikler gözle görülmüyor ancak elinize alıp yüzünüze uyğuladığınızda hissediyorsunuz ve ben bu partakülleri çok sevdim.

Peeling.
Kesinlikle cildimde herhangi kötü bir reaksiyona yol açmadı,kızarıklık sivilce gibi bir durumlada karşılaşmadım.Cildimi çok güzel temizlediğini düşünüyorum,öyle çok siyah nokta sorunum yok o yüzden o konuda bir şey söylemiyeceğim ama verdiği temizlik hissi çok hoş.Aynı zamanda uygulayıp duruladıktan sonra kesinlikle kuruluk ya da yüzde bir gerginlik yapmadı.Ağır bir kokusu yok fakat kokusuz bir ürün değil.Ben çok severek kullanıyorum 100 ml.


Ve son olarak nemlendirici yüz kremi,arkasında sadece lipozomlu krem yazıyor.Ben bu seriyi komple sevdim anlıyacağınız :D Öncelikle kremlerden genel olarak beklentim yüzüm kuru olduğu için nemlendirmesi tabi ki ama yapış yapış olmaması ve cildimin üstünde tabaka gibi kalmaması.

Nemlendirici yüz kremi.
Cildimde tabaka gibi kalınca elime ne zaman yüzüme götürsem krem geliyor o yüzden sevmiyorum.Fakat bu kremde öyle bir şey olmadı hem çok güzel nemlendirdi hemde yüzümde tabaka gibi kalmadı kesinlikle.Cildim kremi emdi benim istediğimde buydu ama emince yüzümdeki nem gitmedi.O yüzden çok sevrek kullanıyorum bu bahsettiğim üç üründede memnun kaldım.50 ml.


Ama tabi her cilt farklı belki sevmeyenler yada benim gibi sevenler olmuştur o yüzden her ürünü önermek ne kadar doğru bilmiyorum.Ürünlerin fiyatlarını bilmiyorum çünkü arkadaşım hediye etmişti bu ürünleri bana, ona 3 tane fazla gelmiş birer tanesinide denemem için bana verdi.Avonun kendi sayfasında kataloğunda yazıyordur diye düşünüyorum.Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

28 yorum:

  1. Kübra'cım güle güle kullan! Bu serinin nemlendiricisini ben de almıştım; ama sanırım yaşımdan ve Ankara'nın havasından dolayı çok yeterli gelmemişti. Peelingi ise epey merak ettim! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım 😊 Peelinge bir bak derim çünkü öteki peelinglerden farklı geldi bana çokta memnun kaldım.Nemlendiricidende oldukça memnunum sana yetersiz gelmesine üzüldüm😐

      Sil
  2. bu seriyi görmüştüm katalogda ama bana da hafif gelecek gerçi ben de Başak gibi peelinge bakabilirim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severek kullanıyorum sizde memnun kalırsınız umarım 😊

      Sil
  3. GÜLE GÜLE KULLANIN. BİR ARA AVON NEMLENDİRİCİSİ KULLANMIŞTIM FAKAT İYİ GELMEMİŞTİ. SİZİN MEMNUN KALMANIZA SEVİNDİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha önce ki nemlendiricimdr avondan onuda çok severek kullandım genelde nemlendiricide avondan gidiyorum😊

      Sil
  4. güle güle kullan bu seriyi bi ara çok merak ediyordum olumlu yorumları görünce de sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de Avon'un makyaj ürünleri ve parfümleri dışında cilt bakım ürünlerini kullanmaktan biraz nedense çekiniyorum zannedersem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan biraz çekiniyor ama kullanınca çekinilcek birşey yokmuş bunu gördüm 😊

      Sil
  6. Kübra'cım memnun kaldığın ürünler bulmana çok sevindim😊 Nemlendiricisi bana yeterli gelmez sanırım, yaşımdan dolayı da artık daha yoğun ürünlere ihtiyaç duyuyorum ama peelingi çok merak ettim. Makyaj temizleyiciyle ikisi aklımda olsun😊 Öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim eğer ihtiyacın olursa peeling yada temizleyiciye bir bak derim bende çok öpüyorum 💜😊

      Sil
  7. In fact, not very interesting😊

    YanıtlaSil
  8. Kuzucum cok güzel incelemişsin. Tabiki herkesin cilt tipinde farklılık gösteriyor ama Avonun içeriğini pek beğenmiyorum <3

    YanıtlaSil
  9. peelingini çok merak ettimm.. güle güle kullan canım hepsini ;)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini güzel günlerde kullan canım <3 Bu seriden bir tonği severek kullanıyorum bende. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sende güle güle kullan :)

      Sil
  11. Güle güle kullanın :) Bu arada sizi yeni keşfettim hemencecik izlemeye aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende hemen geliyorum 😊

      Sil
    2. Çok ama çok teşekkür ederim.Beni o kadar çok mutlu ettiniz ki anlatamam.Yeni olduğum için bir kişi bile takibe alsa dünyalar benim oluyor.

      Sil
    3. Ne demek benim için zevk keyifle okuyacağım yazılarınızı bloglara destek olmak çok güzel birşey her zaman 😊

      Sil
    4. Çok teşekkürler en kısa zamandada gelicek yazılarım :)

      Sil
  12. Güle güle kullanın.Avon'dan alışveriş yapmıyorum Fakat makyaj ürünlerinde başarılı diye duymuştum.

    YanıtlaSil
  13. Bende bu serinin karma ciltler için olanını kullanmıştım ve memnun kalmıştım :) 20'li yaşlar için uygun bir ürün sende güzel günlerde kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sende güzel günlerde kullan 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...