11 Ekim 2016 Salı

Mimlendim-MİM

Herkese Merhaba 

Sevgili Sargita Gita beni bir mime etiketlemiş kendisine teşekkür ederim ve hemen soru cevaplara geçmek istiyorum :)

1-Bu yaz okuduğun en güzel kitap?

Deli-Gülsen Kılıçaslan (kesin okuyun derim)

2- Bu yaz okuduğun ve sana hayal kırıklığı yaşatan kitap?

Hakan Günday-AZ

3- Bu yaz izlediğin en güzel 3 film?

Tarzan
Karanlık sular
Ninja kaplumbağalar gölgelerin içinde

Görsel Alıntıdır.

4- Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?

Çok kararsız kaldım çünküm çok fazla şarkı var :)

5- Bu yazı bir kelime ile tarif et.

Bazı zamanlar hariç BERBAT.

Benim cevaplarım bu şekilde umarım keyifle okursunuz bende katılmak isteyen herkesin yazısını keyifle okuyacağım :) Hasta olduğum için ancak cevaplaya bildim kusura bakma sargitacım :)


Hoşçakalın :)

28 yorum:

  1. Benim bilmediğim yazarlar :) Uygun zamanda inceleyeceğim onlar :)Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok kısa ve net cevaplar olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sorular uzun cevap isteyen cinsden degildi 😊

      Sil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun. Umarım önemli bir şey yoktur 😔. O kadar keyifle okudum ki nasıl bittiğini anlamadım Kübra'cım 😊. Çok güzel ve kısa cümlelerle mimin amacına ulaşmışsın 😄. Senin mimi unutmadım bu arada, sakın Zehra abla unuttu deme ilk fırsatta yazacağım 😄. Biliyorum geciktim ama bu ara yoğunum biraz taslaklarla idare ediyorum 😊. Sevgilerimle canım benim 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol guzel ablam benim😘 grip iste bu ara fena salgin bende yakalandim maalesef😷 unutmadigini biliyorumm bekliyorum hala merakla cok cok optum💜

      Sil
  4. Geçmiş olsun :( Grip salgınları başladı yine dikkat lazım. :D Gülsen Kılıçaslan'ın Şurimşine kitabını e-kitap'tan okudum ve ikinci kitabı Şurina'yı sipariş verdim. Deli ise yarısını e-kitap olarak okudum ve dayanamadım kitabı elimde istedim. Emre ve Elif'e bayıldım! :D Yorumlarını yakında gireceğim. :)) Çok güzel bir mim, cevaplarda öyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ☺ evet emreyle elife bende bayildim ozellikle emrenin degisik hikayesi kitabi farkli kiliyor gulsenin okudugum ilk kitabiydi ve iyiki okumusum 😊

      Sil
  5. Güzel bir mim olmuş! Keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
  6. Karanlık Suları ben de izlemiştim, etkileyici bir filmdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tarz filmleri sevdigim icin cok begendim☺

      Sil
  7. Gülsen Kılıçaslan hiç okumadım, merak ettim doğrusu... Güzel mim ve cevaplar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Kübracım. :-/
    Ninja KAplumbağaları ben de izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle geçmiş olsun güzel bir yazı olmuş.
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Bana da bekleri.
    Sevgiler :)
    www.benrujumvealligim.biz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tabi hemen geliyorumm😊

      Sil
  10. Geçmis olsun. Keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  11. Seni bir mime davet ettim, bloğumdaa :)

    YanıtlaSil
  12. Deli kitabını merak ettim. Hiç bilmediğim bir yazar. Cevaplar kısa ve net olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyun derim ben çok beğendimm tavsiye ederim 😊

      Sil
  13. Kisa ve öz bir mim olmuş, kitaplara goz atacagim ben de ;)

    YanıtlaSil
  14. Karanlık Sular Blake Lively'nin oynadığı 2016 yapım film mi? Eğer oysa 1 ile 10 arasından kaç puan verirsin izlemek istiyorum da vakit kaybı mı olur acaba diye erteledim sürekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben bu tarz filmleri çok seviyorum o yüzden 10 veririm 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...