26 Ekim 2016 Çarşamba

Koton Naıl Polısh Oje

Herkese Merhaba

Uzun bir aradan sonra bilgisayarın başına geçtim ve yazıyorum özlemişim blogumu yazmayı sizleri.Peki neredeydim ben ? Mağlumunuz okullar açıldı biraz araya okul girdi derken annem küçük bir ameliyat yaşadı onun ameliyatı geçti ben ameliyat oldum.Hepsi üst üste biranda oldu o yüzden bende hiç ilgilenemedim blogumla hiç blogger arkadaşlarımada uğrayıp yazılarını okuyamadım yorum yazamadım ama,çok şükür iyiyiz annemde bende :) Ve yeni yazılarla tam gaz geri döndüm bol bol yazıcam fırsat buldukça inşallah.Artık bu gün ki blogumun konuklarına geçiyim Koton bildiğiniz gibi kozmetik ve ojede üretiyor ve satıyor kozmetik olarak daha önce bir allığını denemiştim.Ojelerinide arkadaşlarımdan çok duyuyordum çok kalıcı çabuk kuruyor gibi bende yolum düşünce 1 tane değil 3 tane aldım :D Biraz abarttım galiba ama renklerini çok beğendim dayanamadım.


İlk rengim 473 Red Velvet Cake.Çok güzel bir bordo ben siyaha çalan koyu bordoları çok seviyorum özelliklede kışın kullanmayı daha çok seviyorum.

473 Red Velvet Cake.
İkinci rengimse 152 Bold Mama bu rengi nasıl anlatsam bilemedim ama görür görmez direk aldım,mor bir renk fakat içerisinde yansımalar olan inanılmaz güzel bir renk kesin kesin bakın direk alıcaksınızdır benim gibi bu tonları seviyorsanız tabi :)

152 Bold Mama.
 Üçüncü rengim 154 Merlot nasıl harika bir kahve ne desem bilemedim.Harika bir sütlü kahve fakat içerisinde mor yansımaları var bold mama gibi yansımaları olan bir oje buda.Yansımalı oluşunu çok sevdim iki renktede değişik bir hava katmış.

154 Merlot.
Genel olarak kotonun ojelerini çok sevdim çünkü kalıcılıkları inanılmaz iyi tam bir hafta boyunca hiç soyulmadan tırnak uçlarımdan zerre çıkmadan kaldı ve oldukça şaşırdım.Örtücülükleri beni şaşırtan bir diğer özellik oldu tek katta oje rengini harika bir şekilde verdi hiç tırnak gözükmedi yani beyazlık.Ayrıca fırça izide bırakmıyor,fırçalarınıda beğendim ne çok kalın nede ince tam orta şeker diyebiliriz.


Çabuk kuruyor ben çift kat uyguluyorum ona rağmen çabuk kuruyor.Benden tam not aldı kesinlikle diğer renklerinede bakacağım fiyatı 4.90 tl idi bence fiyatıda normal helede performansına göre gayet güzel.İndirimsiz fiyatıydı belki indirimde dahada çok düşer ben tavsiye ederim bir bakın bence :) Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

30 yorum:

  1. Kübra'cım çok geçmiş olsun canım benim. İyi olmanıza çok sevindim. :)
    Koton makyaj malzemelerine hiç bakmadım ben, ojelerin rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim😘 Bende renklere vuruldum valla tavsiye ederim 😊

      Sil
  2. Beautiful nail polishes:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canim gecen sene bende mor rengini kullanmıştım ve cok memnun kalmıştım.
    Renk tercihlerine bayildim.Yeni yazini şimdiden merakla bekliyorum.
    Sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tatlım seninde beğenmiş olmana çok sevindim renkleri beni benden aldı ☺️ Teşekkür ediyorum güzel yorumun için❤️

      Sil
  4. özellikle bordo olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Offf hepsi çok güzel ama o Merlot'tan kessinlikle almalıyım!!!! Güle güle kullan hepsini ve çok çok geçmiş olsun canım... Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ablam😘 Kesinlikle al tavsiye ederimmm💜

      Sil
    2. Aldım Merlot'yu :)) hatta yanına iki tane daha sonbahar rengi ekledim hihihih :)

      Sil
    3. Çok hızlısın başak ablacım inşallah sende beğenirsinn mutlu günlerde kullan 😊

      Sil
    4. Hahaha, dün dışarı çıkacaktım zaten, denk geldi! Ama Merlot'yu hemen sürdüm; çok da beğendim. Çok farklı ve tam sonbahar güneşine göre bir renk! Bugün bir kaç çekim yapmak istiyorum başarabilirsem... bakalım ^_^ Çok öptüm!

      Sil
    5. Dimii efsane bir renk yansımalı oluşu falan benim çok hoşuma gitti seninde benim gibii beğenmene çok sevindimm detaylı yazınıda bekliyorum😘

      Sil
  6. Kotonun makyaj bölümü yenilendiğini duymuştum. Bende de ojesi vardı cok memnundum bunlara mutlaka bakıcam sonuncu favorim <3

    YanıtlaSil
  7. Hayatım çok teşekkür ederim bak kesin tavsiye ederim💜

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Kübra.

    Ojeler harikaymış, güle güle kullan. Koton'a gittiğimde ben de kapayım, bulursam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🙂 Bir bak derim ben çok sevdimm👍🏻

      Sil
  9. Geçmiş olsun, hoşgeşdin :) Ben de merak ettim. Alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum teşekkür ederim ☺️ Bir bakın bence ben çok sevdim😊

      Sil
  10. Güle güle kullanın tam sonbahar renkleri...

    YanıtlaSil
  11. Merlot a bayıldım güzel günlerde kullan canım benim<3 sevgiler<3

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun canım, ojelerin renkleri de çok hoşmuş mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...