2 Ekim 2016 Pazar

Flormar Deluxe Cashmere Lıpstıck

Herkese Merhaba

Bu gün sizilere keşfedeli baya olsada çok sevdiğim ve severek kullandığım Flormarın Deluxe Cashmere Lıpstıck Stylo serisinden DC28 Absolute Nude isimli rujundan bahsedeceğim.


İlk olarak ambalajıyla başlamak istiyorum çok zarif ve şık bir görünüme sahip benim çok hoşuma gitti çantama attığımda açılmada yapmadı kapağı,tasarım olarakda oldukça beğendim.Bildiğimiz klasik çevir açılsın rujlardan.Çok tatlı bir kokusu var fakat rahatsız etmiyor yoğun değil.


Bendeki nude bir pembe ama dudakda çok çok doğal duran varla yok arası bir renk günlük kullanıma çok uygun.Koyu göz makyajlarında gecede tercih edilebilir tabi,sürümü çok rahat kremsi bir ruj kalemsiz bile rahatlıkla uygulayabilirsiniz.Mat değil fakat çok ıslak bitişli bir rujda değil içerisinde hiç sim yok.Ama kendiliğinden çok hafif bir ışıltısı var.


Kalıcılığı konusuna gelicek olursak çok kalıcı diyemem anca bişiler yiyip içmezseniz 2 saat kadar kalıyor fakat yiyip içince çıkıyor ve tazelemeniz gerekiyor.Tzelemeside zor olmadığı için aslında çok'da problem değil benim için :) Flormarın kendi yerinden almıştım fiyatı 24.90 tl ama ben indirimde almıştım biraz daha uygundu şuan hatırlamıyorum maalesef :/ Bir çok rengi var siz başka renklerinede bakabilirsiniz yapı olarak sürüm olarak ve renk olarak ben çok sevdim umarım sizler içinde faydalı bir yazı olmuştur.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

32 yorum:

  1. Çabuk çıkıyorsa dudaktan gerek yok almayaaaa 😊😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin tercihiniz tabi bisiler yemeden durursaniz kaliyor 😊

      Sil
  2. renk şahane :)

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı maskaraya benziyor :)) Renk çok hoşmuş, mutlulukla kullan canım :*

    YanıtlaSil
  4. Flormardan ben de birşeyler aldım bu haftasonu. Çok güzel. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim sende gule gule kullann 😊

      Sil
  5. Rengine bayıldım benim renklerimm güle güle kullan balımm ♥

    YanıtlaSil
  6. Yazınızı çok güzel buldum gayet açıklayıcı 🙆 Bende yeni açmış olduğum bloğuma beklerim , çok teşekkür ederim☺ http://bi-yunanistanli.blogspot.gr/2016/10/frapekahve-kulturu.html?m=1

    YanıtlaSil
  7. Bende de başka rengi var Kübra'cım. Güzel ruj, severek kullanıyorum. Ambalajı da çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende cok şık buluyorum sende gule gule kullan canim 😊

      Sil
  8. Ah ah valla al al nereye kadar hic bilmiyorum kuzum frenleye bildigin kadar frenle en iyisi 😄

    YanıtlaSil
  9. Rengi harika Kübracım, aklımda olsun benim de :) Ellerine sağlık, güle güle kullan <3 <3

    YanıtlaSil
  10. Galiba bu rengi ben de kullanmıştım, çok güzel bir ruj! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. The color is perfect:)
    Have a nice day!
    kisses:*

    YanıtlaSil
  12. aynı seriden ben de chic aubergine ve festive burgundy'i kullanıyorum, bu renk de çok güzelmiş,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim sizde gule gule kullanin 😊

      Sil
  13. Kübra Gülen rengi çok doğal gerçekten de.Ama şu kalıcılık konusunda eksi aldı benden.Siz güle güle,güzel gülüşlerde kullanın inşallah....Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. This shade is gorgeous...
    Hi dear I am following you on google+ and GFC #226 would you like to give me a visit on My Blog

    Glamorous without the Guilt

    YanıtlaSil
  15. Bu rengin aynısı bende de var, çok tatlı bir nude. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorumm canim sende mutlu gunlerde kullan 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...