11 Eylül 2016 Pazar

Wet'n Wild-She Fancies Floral Palet

Herkese Merhaba

Bu gün Wet'n Wild markasının She Fancies Floral isimli paletinden bahsedeceğim.Bu markanın paletlerinin övgüsünü çok sık duyuyordum fakat almak bir türlü nasıp olmamıştı.İstediğim palette bu değildi ama aradığımı bulamayınca bunun  renklerini beğenince kaptım birtane :) Sanırım bu palet yeni çıkmış.



Palette 5 tane renk var renkler lila,mor,koyu lila,siyah ve kırık beyazımsı bir renkten oluşuyor.İçerisinde 2 tane fırçası var ben bu tarz fırçaları hiç kullanmıyorum ama belki sziler kullanıyor olabilirsiniz.Kesinlikle seyehatler için yapılmış bir palet,küçük ama birden fazla renk barındırdığı için makyajınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz.En sevdiğim renkler pembe ve mor olduğu için palete bayıldım tabikide biraz tozutuyor ne yazık ki ama aşırı bir tozutması yok eh o kadarda olucak :)


Renkleri görseldede görebilirsiniz bunlar bazsız halleri bazsız bile bence oldukça iyi renk veriyor.Bazlı dahada iyi olur diye düşünüyorum,kullanırken hep bazsız kullandım ve oldukça memnun kaldım ayrıyetten göz kapağımda yağlanma yada aşırı kuruluk gibi bir şey yok normal göz kapaklarım var.O yüzdende far uçup gitmiyor ben çıkarana kadar kalıyor güzel sabitlendi,istediğim gibi renkte verdi çokta tozutmuyor daha ne olsun :D Farların 4 tanesi simli sadece koyu mor olan yani Crease isimli far mat gerisi hep simli.

Bazsız halleri.Işıktan biraz belli değil ama.
Wet'n Wild markası bildiğiniz gibi gratislerde satılıyor ben alırken indirim yoktu maalesef ve 18.90 tl'ye aldım ilk başta çok pahalı gibi gelsede normal bir tekli fara bile 15 tl verdiğimi biliyorum öyle düşününce bu palet 5li indirimsiz bile iyi bir fiyatı var ama indirimde tadından yenmez tabi :) Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.Şimdiden tüm okurlarıma ve sevgili takipçilerime hayırlı iyi bayramlar dilerim :)

Hoşçakalın :)

34 yorum:

  1. Güle güle kullan bitanem <3 Senlik bir paletmiş gerçekten renkleriyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :) evet tam benlik valla bayılarak aldım :*

      Sil
  2. çok güzel, yumuşacık bir paletmiş =) iyi bayramlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim bende severek kullaniyorum😊 tesekkurler sanada iyi bayramlar 💜

      Sil
  3. bunun kahve tonlu olan paleti var . bulsam ondan alıcam bende :) İyi bayramlar canım :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın😊 iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. İyi bayramlar :) Renkleri çok güzel bir palet :) Ben de pembe ve mor farları seviyorum bu aralar . Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim tavsiye ederim guzel bir palet sanada iyi bayramlar 😊

      Sil
  6. ilk olarak güle güle kullan canım :) bende almak istedim şimdi :) sana da iyi bayramlar sevgilerle .. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim benimm bir bak derim guzel bir palet sanada iyi bayramlar 😊💜

      Sil
  7. Çok benzeri petal pusher var elimde o çok güzeldir bunun da iyi olduğunu düşünüyorum güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim severek kullaniyorum bende ☺

      Sil
  8. Bence renkleri çok güzelmiş iyi ki almışsın, ben başka rengini kullanıyorum alalı 1 seneden fazla oldu çok sık kullanmama rağmen yepsyeni duruyor :)) Güzel günlerde kullan canım, mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iyi ki almisim diyorum 😊 cok severek kullaniyorum oldukcada kullanisli sende gule gule kullan,sanada iyi bayramlar canim benim 💜

      Sil
  9. Genelde far kullanmayı pek tercih etmesem de yazını severek okudum. Kullandığım zamanlar da ise siyahı tercih ediyorum. İçerisinde siyahta var demişsin. Bunun için denemeyi düşünüyorum. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek okumaniza cok sevindimm guzel yorumunuz icinde tesekkur ederim 🤗 bir bakin derim guzel bir palet sizede iyi bayramlar dilerim 😊

      Sil
  10. Fiyatı çok uygun, renkleri de çok güzelmiş. Güle güle kullanın.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Yaaa renkleri çok güzelmiş de far bende pek güzel durmuyor göz kapaklarımdan dolayı :(( Güle güle kullan tatlımm :))

    YanıtlaSil
  12. Bayramınız mübarek olsun... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolun sizinde bayramınız mübarek olsun 😊

      Sil
  13. Renkler güzel gözüküyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, iade-i ziyarete gelmisken paletle ilgili de bilgi sahibi olmus oldum. Aslinda makyajla pek alakam yok daha cok cildimi temiz tutmaya calisiyorum, ama okurken keyif aldim, sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  15. Gule gule kullan bebisim cok güzel :)

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun tatlım. Pembe aşığı biri olarak renklere bayıldım. Güle güle kullan. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim benim daha iyileri senin olsun 😘

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...