21 Eylül 2016 Çarşamba

Wet'n Wild-Heather Silk Allık

Herkese Merhaba

Geçenlerde gratis alışverişimde Wet'n Wild markasına ağırlık verdiğimi farkettim bir kaç gün önce concealerını yazmıştım bugun ise gene o alışverişimde aldığım allıktan bahsedeceğim.Wet'n Wild Heather Silk isimli allığı.Peki ben beğendim mi?
  

Öncelikle söylemeden edemiyeceğim öyle kötü bantlıyorlar ki resimdede gördüğünüz gibi bant izleri duruyor ve bence kötü bir görüntü oluşturuyor,keşke başka bir yönten bulsalar ambalajını kirli gösteriyor.İlk olarak rengine vuruldum çok güzel bir pembe tonu herkes pembe allıkları sevmez ama ben çok seviyorum az uyguladığımda çok doğal bir görünüm elde ediyorum.Bu zamana kadar ki bütün allık yazılarıma bakın hepsi pembedir :D Renginden sonra sevdiğim diğer şey ise çok az tozutuyor olması oldu.


Pigmentasyonu oldukça iyi resimdede parmaklarımda görebilirsiniz zaten.Çok güzel renk veriyor ama  ben allığımı her zaman kademeli uyguluyorum çünkü bianda çok sürünce birde pembe tonlarda olduğu için heidiye benzememek adına kademeli sürmek daha iyi oluyor :D İçerisinden bir fırça çıktı hafif kontör fırçalarına benziyor ama kılları biraz sert o yüzden kullanıcağımı sanmıyorum.


Kalıcığı orta diyebilirim benim yanaklarımda 2-3 kadar kaldı çabuk uçup gitmiyor.İçerisinde hiç sim yok ışıltı bile yok tamamen mat bir allık.Ama simli olan renkleride vardı ben mat istediğim için bunu tercih ettim.Fiyatına göre performansı oldukça iyi gerçekten.Gratisden 8.90 tl'ye aldım ve indirimsiz fiyatı,sık sıkda indirimde olduğu için dahada uyguna alınabilir.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

68 yorum:

  1. bende de var bu allık ama ben rengini sevmediğim için kullanmıyorum, peki neden mi aldım ? işte bütün meselle bu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha😄 bazen oluyor öyle magazada begeniyoruz eve gelince hoşumuza gitmeye biliyor😊

      Sil
  2. Bu allıkları çok merak ediyorum ama bir orduya yetecek allığım olduğu için almadım :) İki yanağım var, ne yapacaksam o kadar allığı :D Rengi gerçekten çok güzelmiş Kübracım ve o bantlar konusunda sana katılıyorum, başka bir yolu olsa keşke... Mutlulukla kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insan aldikca aliyor valla önüne gecilmiyor kozmetik cilginliginin 😄 bantlar beni en sinir eden nokta oldu😑 tesekkur ederim canim 😊

      Sil
  3. Tatlı Kübra, o sol üstteki kızılderili kıza bayıldım :) Tanıtımını okudum. Ben hiç makyaj yapmam ama kızıma torunuma gösteriyorum yayını. Emeğine sağlık canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacim sizi takip ediyorum bir cok blogger arkadasima yaptiginiz yorumlarida goruyordum banada yorum yapmanizi bekledim cok guzel icten yorumlariniz var gercekten ve simdi gordumki banada yorum yapmissiniz cok mutlu oldum cok tesekkur ederim 😊

      Sil
  4. Renk gerçekten çok ciciymiş! Pembe allıklar az az kullanıldığında gerçekten çok tatlı, sağlıklı bir görünüm veriyor, haklısın! Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet basak ablacim cok severek kullaniyorum tesekkur ederim 😊

      Sil
  5. Pembe diyince gözlerim seni arıyor zaten bitanem :)

    Bence fırçayı kontür uygulamasıyla değerlendirebilirsin <3

    Heidi olmak benim de korkulu rüyam :D En iyisi dediğin gibi kademeli sürmek..

    Bence indirimsiz fiyatı da gayet uygun ^^

    Güle güle kullan bebeğim, yazın hoşuma kaçtı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşummmm senin yorumun yerim yaaa canim benim😘 pembe ve mor hastasiii olarakk 😄 firca iyi hoşta biraz sert kılları var bilemedim yani belki denerim 🙄 indirimsizde uygun indirimde tadindan yenmez artik tesekkur ederim kuzum benim😊😘

      Sil
  6. Ben de pembe sevenlerdenimmmm :)

    YanıtlaSil
  7. Ben rengini beğenmedim ama ürünün kapağı hayal kırıklığı. Onun yerine siyah düz bir kapak koysalar böyle kötü durmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmeye bilirsiniz sizin zevkiniz ☺ evet kapagina bir cozum bulsalar iyi olur🙂

      Sil
  8. bu allığın bir koyu tonu var bende de çok severek kullanıyorum baya da bereketli geldi bana. bu pembe rengi de muhteşem ama bulamıyorum :d güzel günlerde kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukca bereketli cabuk bitmez bende şansıma buldum 😁 tesekkur ederimm 😊

      Sil
  9. Çok güzel bir tonu var, bu arada ben de böyle bantlara sinir oluyordum ama yazık insanların yapacak başka çareleri yok. Boyaların içindeki kremleri bile yürütüyorlarmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler duyucaz insanlar gerçekten çok garip ama işte pis gibi durduğu için sevmiyorum maalesef :/

      Sil
  10. Bende renklerine bakmıştım ama krem allıklar çıktıgından beri hiç elim bunlara gitmiyor toz allık aldığımda ilk bakacagım ürün olucak emeğine sağlık balım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kuzum bak derim hem uygun hem guzel 💜

      Sil
  11. Here I am on your blog! I follow you with pleasure :)
    Kiss; *

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten öyle bir bantlıyorlar ki sanki ölümüne açmayalım ambalajı diye sonrasında da dediğin gibi böyle kötü gözüküyor :/ Rengi çok güzelmiş o içinden çıkan minnak fırçaları ben genelde çöpe atıyorum sert geliyorlar bana yapı olarak :) Musmutlu günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya şu bantlamalari düzeltmeleri lazım artık😕bende icerisinden cikan fircalari kullanmiyorum biraz sert cunku cok tesekkur ederim canim 😊

      Sil
  13. Ay bir nefret ederim pembe allıklardan kendimde hele -.- Hiç mi yakışmaz bir insana pembe :D O bant rezilliğinden bende nefret ettim. Kaç kere ürünü çekerken ambalajı çizdim çıksın diye. Neler neler...
    Güle güle kullan canım. Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes sevmez pembe allık ben hastasiyim 😍 yakisir yakisir öyle demee ayy bant olayi beni benden aliyor cidden.Cok tesekkur ederim tatlim 😊

      Sil
  14. Bu allıklar çok feci aklıma düştü, özellikle daha nude tonlarda bir rengi var o! Fiyatını bilmiyordum resmen şok oldum yalnız! :) Project Pan ile almam yasak ama sanırım proje bitimi alacağım =) Bu renk de çok tatlıymış tam sonbahar kış pembesi bence, güle güle kullan!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim zeynepcim evet hem uygun hem guzel bir bak derim magdem aklindaydi 😊

      Sil
  15. rengi çok tatlıymış:) takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  16. Great beauty product Dear:)
    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back:)
    kisses

    https://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. yeni keşfettim sizi takibe aldım bana da beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Nice review!

    Would you like to follow each other on GFC? Follow me and let me know so I'll follow back.
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hello I've been watching you all right😊have a nice day 🤗

      Sil
  19. O BANT SORUNU BENİ BENDEN ALIYOR :(

    YanıtlaSil
  20. Nice Post!
    I'm following you via GFC, would you like to follow each other blog?
    Please kindly follow back my blog.
    It really means a lot!
    Thank you^^

    http://gotchadiary.blogspot.co.id/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hello I've been watching you all right😊have a nice day 🤗

      Sil
  21. Great post! Would you like to follow each other? Just let me know!
    xx
    Sarah

    YanıtlaSil
  22. Nice pictures :)

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  23. Aynı şekilde ben de indirimden almıştım pigmentasyonu çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirimsiz aldim ama genede uygun ve guzel 😊

      Sil
  24. the best post on your blog- love it
    maybe follow4follow? let me know on my blog ;3
    have a nice day!

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    YanıtlaSil
  25. Rengi çok güzel. Wet'n wild allıkları beğeniyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  26. wet n wıld lar genel olrak ambalaj olarak cok kalıtesız.. aldıgım butun rujların kapakları çatladı..:/// Ben farlarının pigmentasyonunu hıc sevmedım ama alııgını da denememıstım. Güzel yazı olmus..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim pigmentasyon konusunda cok sevdigim bir marka😊

      Sil
  27. Ne tatlı bir pembe. güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  28. Mutlulukla kullan canım :* Wet n Wild ürünlerini kalite-fiyat açısından çok beğeniyorum, ah bir de şu dış kaplarını daha kullanışlı yapsalar :)

    YanıtlaSil
  29. İade-i ziyarete geldim ve takibe aldım :) renge bayıldım, ne kadar canlı gösterir o ton öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hogeldinizz 😊 evet cok guzel bir allik ☺

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...