19 Eylül 2016 Pazartesi

Wet'n Wild-Concealer

Herkese Merhaba

 Bu gün yeni keşfettiğim bir üründen bahsedeceğim.Wet n Wild markasının Concealer'ı belki bir çoğunuz biliyorsunuzdur ama ben ilk defa bir arkadaşım sayesinde tanıştım bu ürün ile.Kendisi uzun bir süredir kullanıyormuş ve çok memnunmuş bende uygun fiyatlı diyerek bir denemek istedim.Aslında kendi concealerımdan memnundum ama yeni ürünler denemek gerekiyor bazen.Bendekinin rengi Light.


Ve arkadaşıma teşekkür ediyorum şuanda :D Çünkü dediği gibi gerçekten çok güzel bir kapatıcı,ürünü görseldede görebilirsiniz çok büyük değil normal lipgloss şeklinde bir ambalajı var sürümüde kolay gene likit rujlarda olan aplikatöre sahip ben bu tip başlıkları seviyorum ürünü uygulaması kolay oluyor miktarını ayarlamakta zor olmuyor.


İnanamıycaksınız ama kesinlikle çizgilerimde dolma yapmadı,bilerek ilk sürdüğümde pudra ile sabitlemedim bakalım dolucak mı dolmıycak mı diye sabitlemedim ve gerçekten azıcık bile dolma olmadı.Çok şaşırdım cidden çünkü çok çok iyi markaların bile kapatıcıları sabitlendiği halde dolma yapabiliyor.Cildim zaten kuru göz çevremde kuru kesinlikle göz altlarımı hiç kurutmadı.Kapatıcılığıda oldukça iyi benim çok aşırı bir göz altı problemim yok o yüzden yeterli buldum.Yapısıda kremsi yumuşacık.


Hem uygun fiyatlı hemde güzel bir kapatıcı arıyorsanız kesin öneririm :) Wet n wild gratislerde satılıyor oradan ulaşabilirsiniz indirimsiz 12.90 tl' ye aldım indirimde dahada çok düşüyordur.Umarım sizde dener ve benim kadar memnun kalırsınız.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

36 yorum:

  1. fiyatı hakikaetten çok uygunmuş... denemeliyim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin tavsiye ederim hem uygun hem guzel 😊

      Sil
  2. Kübracım pembe alt tonlu bir renk mi, fotoğrafta mı öyle çıkmış? Elimde çok fazla kapatıcım var, bir ikisi biterse deneyebilirim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim pembe alt tonlu cok tesekkur ederim 😊

      Sil
  3. Aslında yapısı bu kadar güzelse corrector olarak bile kullanılabilir. Bahsettiğin için çok teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim basak ablacim guzel yorumun icin 😊

      Sil
  4. daha önce kullandığım bir kapatıcıydı orta dereceli memnun kaldım diyebilirim :) Şu anki Estee Lauder'ın yerini hiçbiri tutamıyor tabi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende lorealinkini kullaniyodum ama bunuda cok sevdim 😊

      Sil
  5. Ben bu markayı seviyorum fiyatı uygun çünkü :)

    YanıtlaSil
  6. Kapatıcılık mükemmel görünüyor beybii <3

    Elimdeki bittikten sonra (çabuk bitiyor) bunu denemeyi düşünüyorum ^^

    Tavsiyen için sağol balım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene kuzum tavsiye ederim umarim sende begenirsin sen sagol bitanem guzel yorumun icin 😘💜

      Sil
  7. Elimdeki kapatıcı bitince deneyebilirim :)Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. iyi günler, blogunuza yeni geldim ve oldukça beğendim. Bana da beklerim.Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz☺ begenmenize sevindim cok tesekkur ederim tabi hemen geliyorum 😊

      Sil
  9. kurutucu bir yapısı yoksa gerçekten şans verilesi bir ürün, corrector gibi bir tonu da var, koyu gelen ürünleri açmak için nyx hd concealer lavender rengini kullanıyorum, ikisini harmanlayabilirim. Öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutmadi kii benim goz cevrem oldukca kuru oldugu halde corrector olarak hic denemedim ama denenebilir ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  10. Ben de ilk defa gördüm canım dış görünümü de oldukça tatlıymış, çok teşekkürler bilgi için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok tatli canim benim ben tesekkur ederim 😘

      Sil
  11. Deneyeceğim kesinlikle. Elimdekiler bitti. Diplerini sıyırıyorum 😂 Teşekkürler bilgi için 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha o zaman deneyin derim ben cok sevdim 😄 ne demek yardimci olduysam ne mutlu bana 😘

      Sil
  12. Kuzum cok teşekkürler elimde cok fazla kapatıcı birikti ama bulursam uygun fiyatından dolayı alırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al hayatim tavsiye ederim ben cok sevdim umarim sende memnun kalirsin 😊

      Sil
  13. Ben hiç denk gelmedim ürüne.Benim şansıma WNW standı hep boş :/ Fiyatı acayip uygunmuş bulunca hemen kapıyorum :) Eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arkadasim sayesinde tanistim daha once hic dikkatimi cekmemisti bulunca al derim guzel bir urun tatlim tesekkur ederim 😊

      Sil
  14. Güle güle kullan Kübra, bendekileri bitirince bakayım. Hoş hafta sonu hiç görmedim, hemen bitiyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ☺ olabilir benimde hic dikkatimi cekmemisti daha once alirkende 5-6 tane falan vardi belki cabuk tukeniyor olabilir 😊

      Sil
  15. ben denediğimde benim çizgilerime de çok dolma yapmıştı hatta olmayan çizgileri ortaya çıkarmıştı. ama göz altı dışında beğenmiştim. elinize sağlık, güzel bir yazı olmuş =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercektenmi cok sasirdim hic dolma yapmadi hatta arkadasimdada yapmamis gecen kistan beri severek kullaniyor tesekkur ederim 😊

      Sil
  16. çok güzelmiş canım güle güle kullan öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Ben bunu çok sevmedim. Rengi göz altı için uygun değil bana göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabi ki sizin zevkiniz ☺ ben bayilarak kullaniyorum 😊

      Sil
  18. Bu tarz ürünler pek kullanmıyorum.Far goz kalemi ,rimel ve ruj ile bitiyor makyajim ama sizlerin bu güzel ve faydalı paylaşımlarını gördükçe çok hevesleniyorum.Sanirim bir yerden başlamam gerekiyor. Teşekkürler. Bu arada çekilişime katılırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum çekilişinizede bakacağım 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...