4 Eylül 2016 Pazar

Rımmel London-Magnıf Eye Kalem Far

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Rımmel London Magnıf eyes isimli kalem formda olan farı.Bu far çift traflı oldukça kremsi ve benim çok sevdiğim bir far oldu hadi detaylı inceleyelim.


Bendekinin rengi 003 Queens of the Bronzed Age bir tarafı bakır kahve, diğer tarafı simli şampanya rengi.Bakır kahve olan kısım oldukça yumuşak ama çok çabuk sabitlenen bir yapıda o yüzden sürerken biraz hızlı olmak gerekiyor.Dağıtması pek kolay değil en güzel uygulama şekli parmaklarla oluyor çünkü daha hızlı davranabiliyorsunuz.Her iki tarafıda simli ama bakır kahve olan kısımda öteki tarafa göre daha az sim bulunuyor.Renk olarak yapı olarak çok sevdim,bu kısım eye shadow diye geçiyor.


Diğer tarafa gelicek olursak yani şampanya rengine oldukça açık bir ton bakır kahveye göre daha simli,kajal olarak geçiyor yani daha sivri ve eyeliner olarak bile kullanabilirsiniz.Bu tarafta oldukça yumuşak bir yapıda sürümüde çok kolay ben daha çok bakır kahveyi tüm göz kapağıma sürüp bunu ise eyelinermış gibi uygulamayı seviyorum.Ve ben eyelenir hiç çekemem ama bu ürünle oldukça başarılı oldum diyebilirim.


Aslında bir çok şekilde değerlendirebilirsiniz isterseniz açık kısmı göz pınarlarınada sürebilirsiniz.Daha aydınlık fresh bir görünüm için tabi uygulama size kalmış.Ben yapılarını yumuşak olmalarını sevdim ama tek sıkıntı eye shadow kısmının çabuk sabitlenişini pek sevmedim.Aslında güzel bir şey gün içerisinde hiç çıkmıyor ama sürerken zor olabiliyor.

  
Kalıcılığına gelicek olursak ben temizleyene kadar göz kapaklarımda kalıyor,yağlı bir göz kapağım yok zaten öyle kuruda değil normal diyebiliriz.Far bazı kullanmadan uyguladım harika renk verdiler,bazsız böyleyse bazlı dahada iyi olur herhalde :) Ben diğer renklerinede bakacağım oldukça pratik bir ürün çünkü watsons indiriminden 14.99 tl'ye aldım.Fiyat olarak performansı harika.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)


60 yorum:

  1. Rengine bayıldım kübüşşş :D ama bu tarzda o kadar çok ürünüm var ki off off bitsede yenilerine geçsem :D Öptüümmm seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılarak aldım kuzum :) bitirde yenilere geç o zaman :*

      Sil
  2. Rengi harika güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Renklerine bayıldım 💕 Ama birşey sormak istiyorum bazı farlar göz kapağımızda toplanır ya öyle bi durum var mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim ben oyle bir sorunla karsilasmadim 💜

      Sil
  4. rengi çok güzel, indirimde mutlaka bakıcam
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş rengi bayıldım, indirimde yakalarsam ben de alabilirim. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Kübra can rengine bayıldım hiç dikkatimi çekmemişti bu indirimde bir bakayım ben şuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canimmm bak bakalim memnun kalirsin insallah 😊

      Sil
  7. Hiç görmemiştim, renkleri de çok güzel. Güle güle kullan Kübra :)

    YanıtlaSil
  8. Her iki renk de kullanışlı ve güzelmiş :) Bu farlara ben de bakayım. Mutlulukla kullan Kübra :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor. bloğun çok cici tebriklr cnm :))

    YanıtlaSil
  10. Gayet kullanışlı bir ürün ve renkleri mükemmel :)

    YanıtlaSil
  11. Ürünü sürekli erteliyordum. Yalnız nasıl güzelmiş renkleri *.* Bende bakayım bi :)

    YanıtlaSil
  12. ben bunu yaz başından beri bayıla bayıla kullanıyorum kiiii! en sevdiğim göz ürünlerimden biri oldu :D güzel yazı için teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum :) ben teşekkür ederim canım :*

      Sil
  13. Çabuk sabitleniyorsa o zaman göz kapağı katlanma kısmında da bulaşmıyordur.Rengi çok güzelmiş.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulaşma yapmiyor gayet guzel cok tesekkur ederim 😊

      Sil
  14. Çok beğendim en kısa zamanda bende bakacağım:)

    YanıtlaSil
  15. Kalem formunda ki farları çok seviyorum, çok pratik oluyorlar :D

    YanıtlaSil
  16. Ben bu kalemlerin iki rengini almıştım, hızlı ve çabuk makyaj için, ya da makyaj çantasına atmak için harika. Far kısmının çabuk sabitlenmesi beni de zora soktu ilk denediğimde. Ve hatta üstüne başka far da kabul etmediğinde bir kaç kez makyajımı silip yeniden yaptığımı hatırlarım. En güzeli sürüp, hızlıca parmakla dağıtmak. Süper kalıcılığı ile tatilde o kadar işime yaramıştı ki. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diger renklerine bakmak istiyorum evet cabuk sabitlendigi icin en iyi parmakla yaymak oluyor☺ cok tesekkur ederim 😊

      Sil
  17. kalem farları çok seviyorum, galiba tek denemediğim Rimmel'inkiler kalmıştı, bi bakacağım. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim cok guzeller tesekkur ederim 😊

      Sil
  18. ben de çok sevdim henüz elimde yok ama renkleri harika :)

    YanıtlaSil
  19. Ben de almıştım ve çok beğendim güle güle kullanın!♥

    YanıtlaSil
  20. Merhabalarrrr Kübra Gülen.Metalik ve simli havası güzel görünüyor.Bir de kullanımı daha pratik sanki kalem farın.Yazınız üstüne hemen Watsons sitesine baktım.Böyle kalem şeklinde yok sitede.Palet olan var.Ben siyahçıyım.001 Magnanimous Black tam benlikmiş.Aklımın bir köşesine yazdım.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Interneti bilmiyorum ama magazasinda var oradan bakabilirsiniz 😊

      Sil
  21. Bu serinin tüm renklerini çok beğeniyorum, ondan aralarından bir tane seçip alamadım! Çok kullanışlı ve pratikler hem de az yer kaplıyorlar. Belki bayramda kısmet olur, sen de güle güle kullan!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim zeynep 😊 evet oldukca pratik ve kullanisli bir urun ☺

      Sil
  22. Bende ne zamandır alıcam hep unutuyorum ya da aklımdan cıkıyordu kuzum ^^ Emeğine saglık <3

    YanıtlaSil
  23. Rengi cidden çok hoşmuşş canım :)

    YanıtlaSil
  24. Kalem far pek kullanmıyorum , toz far tercih ediyorum genelde ama bunun renklerini beğendim. Denk gelirse alıp deneyebilirim. Ben de takibe aldım. Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  25. Renk bir harika. İndirimde muhakkak bakıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim bende cok begenerek aldimm 😊

      Sil
  26. Kullanışlı görünüyor... Denemeli... Sevgiler😊

    YanıtlaSil
  27. Kalem farları hiç denemedim. Sanırım bir şans verebilirim:)) İade-i ziyarete geldim. Takibe aldım. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sansi hakediyor tavsiye ederim ☺ tesekkurler 😊

      Sil
  28. Yazılarınızı zevkle okuyorum :)

    YanıtlaSil
  29. Blogunu çok beğendim ürün çekimleri de çok başarılı iadeyi ziyaret takibe aldım :)

    www.sevgininmakyajdefteri.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...