28 Eylül 2016 Çarşamba

Mimlendim-Hayal Mim

Herkese Merhaba

Yeni bir mim başlatılmış ve iki blogger arkadaşım benide etiketlemiş.Blue Things blogunun sahibi aysel ve Ebru Menfi Taş.İkisinede çok teşekkür ederim ve hemen cevaplara geçmek istiyorum :)


1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı?

Aslında sabit bir yer yok çok hayalperest bir insan olduğum için zaman dilimine yada bir yere ihtiyaçım olmuyor ama çok hayal kurarım sonuçta insanlar hayalleriyle yaşarlarmış :)

Görsel alıntıdır.
2. En çok nelerin hayalini kurarsınız?

Yapmak istediğim şeylerin gitmek istediğim yerlerin o kadar çok ki  anlatmayayım şimdi :)

3. Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

İlla ki gerçekleşenler oldu tabi ama daha çok hayalim var gerçekleşmesini istediğim.


Görsel Alıntıdır.
4. Henüz gerçekleşmemiş ama illa da gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir?

Tabi var evli mutlu çocuklu güzel bir aile kurabilmeyi istiyorum her genç kız gibi, gerekleşmedi henüz ama inşallah gerçekleşir :)

Benim cevaplarım bu şekildeydi hayallerimi çok anlatmadım galiba ama olsun hayaller insanlara özeldir bence.Bende bu mime katılmak isteyen herkesi davet ediyorum eğer yazarsanız çok sevinirim.

Hoşçakalın :)

29 yorum:

  1. Hayaller... Ben de mimlendim ama daha senin mimi yapacağım, bir fırsat bulamadım. Şu hafta sonu seyahatlerim bitse...
    Umarım tüm hayallerine ulaşırsın Kübracım :) Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim hepimiz ulaşırız blanacim tesekkurler 😘

      Sil
  2. Mim okumayı seviyorum.Görselleriniz de pek güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. Şu bulut resmen pamuk şekere benziyor yiyesim geldi:)

    YanıtlaSil
  4. Hayallerimiz biterse bizim de gitme zamanımız gelmiştir.
    Hiç bitmeyecek hayaller diyelim o zaman...

    YanıtlaSil
  5. çok Güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Hayallerinin gerçek olması dileğiyle bayan kirpik :)

    YanıtlaSil
  7. Hayallerine en hayırlı ve en güzel zamanda kavuşman dileğiyle... Blogumda çekiliş var seni de beklerim Kübracım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim hemen bakacagim 😊

      Sil
  8. Hayallerine kısa zamanda ulaşman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, iade-i ziyaret :) Laf aramızda güzel blogunuz var.Takipteyim, sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  10. sevimli bir mimdi .:) keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  11. :) Hayal kurmak güzel oluyor şimcik gece uyumadan önce böyle düşünüp düşünüp rüyada kurduğun hayelleri görmekte ayrı güzel oluyor :) Hepsi gerçek olur inşallah canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii en guzelide o oluyor galibaa tesekkur ederim canim umarim hepimizin hayalleri gercek olur 😊

      Sil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş. Hayallerinin hepsi gerçek olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim umarim hepimizin hayalleri gercek olur 😊

      Sil
  13. Ben de mimlwndim ilk firsatta yapacagim. Hayalsiz yasanmaz 😊

    YanıtlaSil
  14. Canım tüm hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...