8 Eylül 2016 Perşembe

Maybellıne-Vıvıd Matte Lıquıd

Herkese Merhaba

Bu gün galiba Maybellıne markasının ülkemize yeni getirdiği Vıvıd Matte Lıquıd isimli mat likit rujundan bahsedecğim.Galiba dedim çünkü ülkemize yenimi geldi  tam emin değilim ben ilk defa gördüm ama daha öncede gelmiş olabilir tabi ki.



İlk olarak ambalajından başlamak istiyorum,küçük bir ürün kesinlikle çantaya at çık olanlardan :) Kapak kısmı siyah ve tamamen mat ellediğinizdede anlıyorsunuz zaten.Aşağı kısmı ise cam ve şeffaf içerisini görebiliyorsunuz,aplikatörüde oldukça güzel kolay bir sürüm sağlıyor çok geniş değil,yassı bir aplikatör.Bendekinin numarası ve isimi 40 Berry Boost.


Rengini çok severek ve beğenerek aldım çok tatlı bir pembe hafif kırmızıya çalıyor sanki.Bir çok rengi vardı ötekilerinede bakmak istiyorum.Yapısı oldukça güzel dudakları kurutmuyor,nemde vermiyor ama kurulukta yapmıyor.Fakat bu ürün bence mat değil dudağınıza sürdüğünüzde mat bir görüntü elde etmiyorsunuz.Kuruyup matlaşması vakit alıyor ayrıyetten kuruduğundada tam olarak mat olmuyor.


Güzel bir ruj fakat lıpgloss gibi ıslakda değil dediğim gibi çok anlıyamadım ürünü ama sevdim.Kalıcılığıda birşeyler yiyip içince çıkıyor ama yemezsenizde en fazla 2 saat kadar kalıyor.Mat değil mat sanıp almayın derim güzel bir likit ruj arıyorsanız bakabilirsiniz.İndirimden 11.90 tl'ye aldım,watsonsdan aldım ama bir çok kozmetik yerinde maybellıne standları bulunuyor oralardanda bakabilirsiniz.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

52 yorum:

  1. Güzel görünüyor :) iyi günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş ama keşke mat olsaydı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk harika ama mat degil ne yazik ki 😕

      Sil
  3. Rengi çok tatlıymış ama bu rujlar bana pek yakışmıyor , güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim baska renklerine bakin sizde 😊

      Sil
  4. Güle güle kullan,çok güzel bir şeye benziyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel mutlulukla kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. Mat değil belki ama rengi mükemmel 😻

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzel keşke gerçekten mat olsa..

    YanıtlaSil
  8. Tesekkur ederim tatlim evet keske mat olsaydi daha iyi olucakti 😊

    YanıtlaSil
  9. merhaba :)
    rujun rengini çok beğendim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ben pek sevmedim bu rujları ne yazık ki... mat olmadığı halde benim dudaklarımı çok kuruttu -ki mat rujlar bile benim dudaklarımı genelde kurutmaz. Benim aldığım rengin adı Nude Flush idi, ama son derece çiğ bir pembeye dönüştü :/ Pek başarılı bulamadım açıkçası. Sendeki rengi hoş duruyor, güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok harika degil zaten mat sanipta aldim ama matta degil kurutma yapmadi o konuda bir problemim olmadi benim,tesekkur ederim evet rengini cok begenerek aldim ☺

      Sil
  11. Bende rengıne bayıldm tatlım:)) iyi günlerde kullan :)
    Gratıs ındırımınden bısıler aldın mı???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum :) yok ya bakamadım daha :/

      Sil
  12. Mat değil ve kurutmuyorsa, benim için bakılabilir bir ruj, likit matları kullanamıyorum çünkü :) Rengi çok güzel... Mutlulukla kullan :) Teşekkürler Kübra'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim blanacım :) Değişik bir ruj ama kurutma yapmadı bende :)

      Sil
  13. ben de denedim kesinlikle matlaşmıyor üstelik de çok güzel durmuyor o nedenle almayı düşünmüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet matlaşmıyor ama ben duruşunu sevdim normal bir ruj niyetine kullanıyorum :)

      Sil
  14. canım bende dün alıcaktım ama almadım çünkü bende anlayamadım mat mı değil mi diye :) emin olamadım :D genelde mat likit ruj anlamında golden rose daha iyi :) kötü bi ruj değil bu da ama mat isteyenlere hitap etmiyor sanırım :) sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olamamakta haklısın canım çünkü mat değil güzel bir ürün kötü değil ama mat denilince doğal olarak bizde adının hakkını veren bir ürün bekliyoruz :D ama öyle çıkmadı ben genede sevdim yapısı hoşuma gitti normal bir ruj niyetine sürüyorum :)

      Sil
  15. hem mat olarak satılması hem de mat olmaması çok acayip bir durum değil mi ya :D gerçi mat likit rujlar çok kurutuyor, bu yönden sevenleri de var ama o zaman gidip normal likit ruj alırım yani. yine de matlığı sorun saymazsak çok harika bir renk bu. serinin diğer renkleri de çok hoşuma gitti. güle güle kullan tatlış <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en acayip olanı o zaten :D Mat olmadığı için kurutmadıda dediğin gibi matlığı saymazsak hem yapısı hem rengi benim çok hoşuma gitti keşke mat demeden piyasaya sunsalarmış bizimde beklentimiz mat olduğu yönünde olmazdı teşekkür ederim kuzumm :*

      Sil
  16. Teknik olarak mat olması gerekirdi :D Satin bitişliymiş demek ki tam matı tutturamamışlar :D Ahah komik ya :) Bir yandan rengi çok güzel canım , pudra taktiğiyle çok güzel bir mat olur :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde oldukca komik 😀mat diye aliyorsun ama alakasiz bir sey cikabiliyor evet pudrayla matlasabilir ama ben bu sekildede sevdim gercekten cok tesekkur ederim canimm 😊

      Sil
  17. ben artık mat rujlardan hayli sıkıldım dudaklarımı kurumuş gibi hissediyorum. Bundan sonra yarı mat rujlar kullanmak istiyorum :) renk harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi bende cok begenerek aldim zaten tam mat bir urun degil buna bakabilirsin 😊

      Sil
  18. Renk çok güzelmiş, fakat mat olmaması oyun bozan bir durum. Mat değilse niye mat derler ben anlayamıyorum :D
    Mat olmayan rujlarla mesafeli bir ilişkim olduğundan bu seri pek ilgimi çekemedi maalesef.
    Güle güle kullan,
    Sevgiler
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim cok tesekkur ederim,evet maalesef mat degil ama neden mat demisler bende anlayamadim 😁

      Sil
  19. Rengi bir harika cidden. İndirimle gayet uyguna geliyormuş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  20. Canım cok güzel bir renk seçmişsin bende bayıldım :) Mat rujları seviyorum ama bu ara pek tercih etmemeye calısıyorum dudakları fena kurutuyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum mat degil zaten 😀 o yuzden bakabilirsin tesekkur ederim 😊

      Sil
  21. maybeline, seviyorum , bir bakayım buna da :D

    YanıtlaSil
  22. Rengini çok beğendim :) Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  23. Merhaba güzel bir renkmiş güzel günlerde kulanın sevgiler ...:)

    YanıtlaSil
  24. İade-i ziyarete geldim. :) Ruj, hoş görünüyor, denemeye değer. ;)

    YanıtlaSil
  25. Güle güle kullan canoo <3

    Güzel renk seçmişsin ^^

    Ben de nude olana bakmıştım ama Note markasından aldığım için henüz bu yeni ürüne şans vermedim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kuzum 😘 note markasininki daha iyi canimcim en azindan mat bunuda mat diye aldim ama normal ruj cikti 😄💜

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...