14 Eylül 2016 Çarşamba

Flormar Flash Prımer ve Mascara

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Flormar Flash Prımer ve Mascara.Bu ikiliyi oldukça merak ediyordum flash serisinden bir allık almıştım onunda yazısını buradan okuyabilirsiniz çok beğendim ve çok severek kullanıyorum.Bu mascarayıda bayadır almak istiyordum fakat bir türlü kısmet olmamıştı.En sonunda indirimden aldım birtane :)


İlk önce prımer kısmından başlamak istiyorum,ben rimel bazı diyorum.Rimel bazı beyaz renkte oluyor daha öncede başka bir markanınkini kullanıyordum çokta memnundum.Plastik bir fırçası var ve kılları yok denilecek kadar kısa.Fırçayı ilk gördüğümde hiç beğenmemiştim,ama kullandıkça kötü olmadığını anladım.Fırçanın tek bir kötü yönü var kılları kısa olduğu için ürünü çok alıyor ve bir anda sürünce kirpikleriniz bem beyaz olabiliyor.O yüzden dikkat edin derim,fakat bu kısa kıllı fırça nasıl oluyorsa kirpiklerinizi öyle güzel tutuyor öyle güzel ayırıyor ki etkisi gerçekten çok güzel.



Gelelim mascaraya,mascaramız kıl fırçadan oluşuyor fakat benim görünce gene ön yargıyla yaklaştığım bir  fırça oldu.Fırça uç kısmı daha inceyken sona doğru daha bombeleşiyor birazcık tombikleşiyor.Aslında güzel düşünülmüş göz pınarımıza doğru olan kısma rimel sürmek zor oluyor hep bulaşır onu düşünerek böyle yapmışlar sanırım.Sim siyah bir mascara,çok güzel ayırıyor uzatıyor fakat hiç dolgunluk vermiyor.Ayırması ve uzatması sizin için yeterliyse bayılıcaksınızdır ama dolgunluk istiyorsanız eksik bulucaksınızdır.Ben sevdim dolgunluk arayanlardanım ama ayırması
uzatması çok hoşuma gitti,akma bulaşmada yaşamadım hiç.


Ambalajının rengi bir harika zaten pembe ve mor benim rengim görsellerdede gördüğünüz gibi harika bir pembe :) Flormardan indirimden 15 tl'ye aldım hem baz hem rimel 15 tl bence çok iyi böyle fiyata ikili bulmak çok zor.İşlevide güzel bir bakın derim bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

49 yorum:

  1. Bu ada flormar ürünleri favorim oldu , bende beğendim bu mascarayı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde begenmis olmaniza sevindim gule gule kullanin 😊

      Sil
  2. canım güle güle kullan beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan tatlişkom :*

    YanıtlaSil
  4. Bu sıralar çok görüyorum bu maskaraları , hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
  5. Maskaram kendini posss diye bıraktığında bu ürüne de bir şans vereceğim canım:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın.takibe aldım bloğunuzu

    YanıtlaSil
  7. Flormar'ın maskaralarını genelde tercih etmiyorum fakat bir şans vereceğim,bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk flormar maskaram ama begendim tavsiye ederim 😊 tabi gelirim 🙂

      Sil
  8. Merhaba,güzel bir ürüne benziyor alıp denemek lazım,sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,evet guzel bir urun tavsiye ederim ☺

      Sil
  9. Benim de çok hoşuma gitti. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Kübracım bu maskarayı ben de çok merak ediyorum, sanırım dayanamayıp alacağım😃 Güle güle kullan😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al canim guzel bir maskara 😄 tesekkur ederim 💜

      Sil
  11. ne güzel renkmiş. merabaa. görüşürüz yineee. aramıza hoşgeldiniz. bütün arkadaşlarım da burdaymış bi deee :)

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullanın
    son katıldığım etkinlikte bize hediye edildi ama henüz deneme imkanım olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim sizde guzel gunlerde kullanin en kisa zamanda deyin derim guzel bir rimel 😊

      Sil
  13. Bu maskarayı çok merak ediyorum :) Blogunu iade-i ziyarete geldim, sevgiler :) https://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz bir deneyin derim guzel bir maskara 😊

      Sil
  14. İade-i ziyarete geldim ben de :) Son günlerde içerik olarak kirpiklerime zarar vermeyecek bir rimel arayışındayım ben de nedense kirpiklerim birden çok zayıfladı çünkü :) Bu rimeli de inceleme listeme ekledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz🙂 maalesef rimeller bence kirpiklere ister istemez zarar veriyor belki cok dogal icerikli olanlar vermeye bilir ama badem yagi uygulaya bilirsiniz kirpiklerinize hem uzatiyo hem guclendiriyo 😊

      Sil
    2. Çok uzun kirpiklerim var ama maalesef hepsi düz, kıvırıcı da kullandım uzunca bir süre onun için baya bi hasar verdim galiba :) Badem yağı güzel fikir deneyeceğim :))

      Sil
    3. Badem yagi baya ise yariyor ama 2-3 ay kullanin derim ☺

      Sil
  15. Bu aralar kullanıyorum Kübra, sevdim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gule gule kullanin sizinde begenmenize sevindim bende severek kullaniyorum 😊

      Sil
  16. Kuzu bende bunu almaya gidip başka bir ürün almıştım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba:) çok merak ettiğim bir üründü kendisi yazı için teşekkürler :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba☺ fikir verebildiysem ne mutlu bana tesekkur ederim 😊

      Sil
  18. Flormar'ın ürünlerini genel olarak çok severek kullanıyorum bir maskarası vardı satıştan kaldırıldı bir dönem çok kullanmıştım :) Genelde maskaralarda dolgunluk aradığım için bu çok bana göre değil yinede kirpikleri ayırması ve uzatması açısından iyiymiş :)) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormardan aldigim ilk rimel maalesef dolgunluk vermiyor bende dolgunluk seviyorum ama ayirmasi uzatmasi iyi tesekkur ederim 😊

      Sil
  19. İşte geldiiim, takibe de aldım. Sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  20. baaaaak son yazımaaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...