19 Ağustos 2016 Cuma

Maybellıne Master Contour Stıck

Herkese Merhaba

Bu gün Maybellıne markasının meşhurr  Master Stıck Contour isimli ürününden bahsedeceğim.Bendekinin rengi 02 Medium,bu markayı ne kadar sevdiğimi bilmeyeniniz yoktur kontör ürününü çıkartıncada almazsam olmazdı.Aslında uzunca bir süredir kontör işlemi için palet yada krem kontör ürünlerinden almak istiyordum.Vee kaptım bitanecikk :)


Ben bu ürünü sevdim krem forma oluşu kolay dağılması cilde oturup sabitlenişi oldukça hoşuma gitti.Krem formda olduğu için ciltte daha çok kalıyor belki toz olsaydı kalıcılığı daha az olabilirdi.En çok ıslak süngerle uygulamayı sevdim,büyük bir ürün değil fakat ben sürekli kontör işlemi yapmadığım için bana uzuncaa gidicek gibi duruyor :) Krem gibi bir yapıya sabip olduğu için dağıtması inanılmaz kolay oluyor, kontör işine uzak biri bile bu ürünle gayet rahat bir şekilde kontör yapabilir.Benimde çok bildiğim bir şey değildi videolardan falan gördüğüm kadarıyla o yüzden yapamazsam ya kötü olursa diye düşünüyordum.Ama hiç öyle olmadı :) bu kolaylığıda ürün sağladı diyebilirim.Sütlü kahve bir renge sahip.Birde 01 rengi vardı fakat aşırı bir fark göremedim ikisi arasında ve kontör için olduğunu düşününcede 02 olsun daha iyi olur dedim :)

                                      

Kalıcılığıda güzel ben temizlemeden çıkmıyor.Herhangi bir kokusu yok,çift taraflı bir ürün ben hep koyu taraftan bahsetsemde :D birde aydınlatıcı işlevi gören açık renk kısmı var.Aydınlatıcı dediysem öyle simli falan değil ama açık renkte bir ürün şahsen bu kısmı çok beğendiğimi söyliyemiycem çünkü pek bir faydasını göremedim.Günlük kullanıma çok uygun bir ürün oldukça doğal bir görünüm sağlıyor.Öyle yoğun yoğun kontör işlemi yapmışsınız gibi durmuyor.


Rossmann indiriminden 24.90 tl'ye aldım watsons gratisde bile indirimli fiyatı 28 tl'den aşağı olmuyor,eğer almayı düşünüyorsanız rossmanı öneririm.İndirimsiz biraz pahalı bence indirimde alın :) Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

25 yorum:

  1. Güle güle kullan bitanem..
    Bu ürünü deneyen diğer blogger arkadaşlarımızdan okuduğum kadarıyla, iki taraf birbirine karışıyormuş bir süre kullandıktan sonra.. Sanırım krem formda olduğu için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hayatim😊
      Simdilik bir sorun olmadi ama uzun sure kullandikca belki olur ☺

      Sil
    2. Güzel güzel kullan bitanem, ürün azaldıkça bak bakalım sana da öyle karışma sorunu olacak mı.. Bizimle paylaşmayı unutma :*

      Sil
  2. Bazen rossmann daha uygun olabiliyor dediğin gibi :) Bayram öncesi indiriminde bir sürü şey almıştım ordan :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyy ne çok ürün var :) Ben de sizler sayesinde öğreniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. En kısa zamanda deneyeceğim. Paylaşımınız için teşekkürler. Kalem gibi olması nedeniyle rahat olabileceğini düşünüyorum. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok rahat tavsiye ederim ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan canım :) İlk defa beğenen bir blogger gördüm çoğu kişi ürünü beğenmemişti.. Sende sadece aydınlatıcı kısmını çok sevememişsin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle mi bende hep begenildigini okudum ama 🙄 koyu kısmı güzel aydinlatici kısmından pek hoşlanmadim 😊

      Sil
  6. Canım bende sevdim bayadır kullanmıyordum aklıma geldi şimdi :)) Güle güle kullan birtanem

    YanıtlaSil
  7. Maalesef yağlı ciltli olduğum için krem allık vs. yi kullanamıyorum ama güzelmiş güle güle kullan. Bu arada blogunun yeni headerı çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa kullanamıyor olmana üzüldüm 🙁 cok tesekkur ederim 😊😘

      Sil
  8. bayram öncesinde almayı düşündüklerim arasında benimde:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Cok tesekkur ediyorum canim benimm😘verdigi etkiyi begendim simdilik iyi gibi ileride belki birbirine karisirsa begenmeye bilirim😊

    YanıtlaSil
  10. Uzun süre kullanımda sanki sorun yaratacak gibi geliyor bana, gerçi denemedim görüntüsüne bakarak yorum yapıyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla kullanmadim ama şimdilik iyi gibi sonradan sorun yaratmaz inşallah ☺

      Sil
  11. Ben de en kısa zamanda deneyip bir yazı yazayım diyorum. Beni tek düşündüren taraf kullandıkça ve ucunun sivriliği gidince acaba ne yapacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birde öyle bir sorun var ama bakalım uzun kullandikca gorucez 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...