6 Ağustos 2016 Cumartesi

Koton Beauty-Allık

Herkese Merhaba

Bu gün çok kısa bir süre önce yapmış olduğum küçük alışverişimde aldığım Koton Beauty'nin allığından bahsetmek istiyorum.Kotonun makyaj ürünlerine pek sıcak bakmıyordum ki daha önce hiç denememiş olmama rağmen nedense daha testerlerini bile denemeden sevmemiştim .Neden böyle bir ön yargım oldu bende bilmiyorum.


Bu allığın bir ismi yada numarası yok defalarca arkasına baktım alırken orada standa baktım bir isim göremedim yada bir numarasıda yoktu.Normal fiyatı 15.99 tl ama ben indirimden aldım 7.90tl'ye bence oldukça iyi bir fiyat çünkü üründe küçük bir ürün değil.Ambalajın ön kısmı plastik cam gibi içeriyi görebiliyorsunuz.


Pigmentasyonu çok iyi çok güzel renk veriyor,kalıcılığnıda ben çok sevdim öyle hemen uçup gitmedi,oldukça kolay dağılıyor.Simli bir allık değil benimki pembe ama içerisinde turunculuk bulunan bir pembe şeftalimsi.Üç rengi vardı yanlış hatırlamıyorsam.Tozutma yapmadı bu kadar beğeniceğimi düşünmüyordum ama beni yanılttı diyebilirim ben bu tonları seviyorum herkes pembe allıktan pek hoşlanmaz ama benim sevdiğim tonlar uygunda olunca denemek istediğim.


Sanırım sevmediğim bir yönü olmadı kokusuda yok onuda belirteyim.Sevdiğim yönleri tozutmaması,pigmentasyonun iyi olması ve rengi güzel vermesi,kolay dağılıyor olması,uygun fiyatlı ve küçük olmaması :) Umarım faydalı olmuştur sizler denediniz mi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hoşçakalın :)

29 yorum:

  1. Rengine bayıldım yalnız güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa güzelmiş buuuu :D ama içeriği falan nasıl ki tatlım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi gibi yani her kozmetik gibi iste hayatim cok cok parlak degil 😊

      Sil
  3. Güle güle kullan canım😊 aslında hiç umulmadık markalarda çok kaliteli ürünler çıkarabiliyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hayatim 😊ummadik tas bas yarar diye bosuna dememisler 😀

      Sil
  4. bende kotona her girdiğimde bakarım ama bir türlü almaya cesaret etmem, ama yazın iyi oldu canım çok teşekkürler:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canim benim faydali olduysa ne mutlu 😊

      Sil
  5. Bende kotondan hic makyaj malzemesi almadım ama hep incelerim kaş maskarası aklımdaydı buna da bakıyım gitmişken :)

    YanıtlaSil
  6. Açıkçası ilk defa burada görüyorum ve ben görürken daha aşık oldum cano :D Bence rengi çok güzel.. Yapısı da iyiymiş dediğine göre.. Bence fiyat da güzel.. Hatta ben bulu far olarak bile kullanırım :)) Bulduğumda hemen alacağım.. Teşekkürler paylaşım için, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi cidden cok guzell yapisida gayet iyi far olarak denemedim ama iyi fikir oldu bir deneyeyim 😀 ben tesekkur ederim canimm benimm 😘

      Sil
  7. Renk çok güzelmiş iyi günlerde kullan canım :*

    YanıtlaSil
  8. Aslında ön yargı olması doğal, kökenleri kozmetik bazlı markalar olmadığı için yinede bazen iyi iş çıkarabiliyorlar. Bu tarz yazıları o yüzden çok seviyorum çok teşekkürler caniiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sanirim o yuzden bir on yargi olusuyor ben tesekkur ederim canim 😊

      Sil
  9. Hep goruyordum ama hic elim gitmiyordu bir denedim iyikide denemisim diyorum simdi rujlarinada tavsiyen uzerine bakacagim tatlim 😊

    YanıtlaSil
  10. rengine bayıldım çok güzel canım :)

    YanıtlaSil
  11. Rengi gerçekten çok güzelmiş. Koton makyaj ürünlerine ben de hiç bakmadım, sanırım göz atmakta fayda var :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim bir bak derim guzelmis rengine bende bayilarak aldim ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  12. pigmentasyonu güzel sanırım rengi harika :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de şşaırdım bu performansına :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. rengi pigmentasyonu dediğin gibi çok güzel şaşırdım koton'a :)

    YanıtlaSil
  15. Ben neden kotonda kozmetik ürünleri göremiyorum yahuu :( Sadece takıları görüyorum küpeleri kararmıyor güzel ama kolyeleri çok iyi değil :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takilarini hic denemedim ama kozmetik urunlerini bulursaniz bir bakin derim aslinda her kotonda var artik ☺

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...