27 Ağustos 2016 Cumartesi

Essence- I Love Extreme Crazy Volume Mascara

Herkese Yeniden  Merhaba

Bir süredir buralarda yoktum yazı paylaşamadım tatildeydim ama döndüm ve gelir gelmez yazı paylaşmak istedim :) Neredeyse kıştan beri elimde olan hem güzel hem tuhaf hemde uygun bir rimelden bahsedeceğim.Gelelim rimelimize hepinizin bildiği Essence markasından I Love Extreme Crazy Volume Mascara'sı.


Bu maskarayı alalı baya oldu kışın almıştım çok merak ediyordum bir çok blogda ve makyaj videolarında görüyordum oldukçada övülüyordu kullanıpda memnun kalmayanı yoktu.Bende hal böyle olunca çok merak ettim ama hiç bir essence standında maalesef yoktu.Uzun süren arayış sonucu buldum :D Öncelikle söylemeliyim ki sim siyah bir rimel siyahlığını ben çok sevdim.İlginç bir fırçası var,fırça plastik kılları sık ama kısa kısa.Görseldede görebilirsiniz,benim kirpiklerimi gayet güzel uzattı.


Hatta güzel ayırdı ama bu rimelin en büyük sıkıntısı çok ıslak bir rimel kaç ay oldu hala ıp ıslak.Tabi rimel kuru olmaz ama bu biraz fazla ıslak bir yapıda,Beni en çok rahatsız eden ıslaklığı oldu,ıslak olduğu için dikkatli sürmek gerek bence.Çünkü biranda sürünce ıslaklıktan dolayı kirpikleriniz birbirine yapışabilir.Bazen acele ile sürdüğümde kirpiklerimi yapıştırdığına şahit oldum,oldukça dikkat etmek gerek ama dediğim gibi uzatması iyi dikkat edilirse gayet güzelde ayırıyor.Söylemeden edemeyeceğim böyle bir fırçadan bu kadar iyi bir  performans beklemiyordum :) Ben sevdim ama çok daha iyi rimeller tabi ki var.Artık gratislerde yok bildiğiniz gibi ama rossmanlardan bulabilirsiniz.10.25 tl'ye almıştım indirimsiz fiyatı.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)


22 yorum:

  1. bende fırcasını görünce burun kıvırmıştım ama sürünce lafımı geri almak zorunda kaldım... fiyata göre güzel bir rimel bence de ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende ayni tepkiyi verdim 😊 fiyata gore performansi oldukca iyi

      Sil
  2. Bu güzel yazıdan sonra denemeye karar verdim :) Bilgilendirdiğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl guzel yorumunuz icin ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  3. Kozmetik ürün blogları severek baktığim bloglardır sizin blogunuzda dikkatimi çekti iyiki uğramışım güzel paylaşımlarınız var her bloger gibi emek harcayıp yazıyorsunuz teşekküler inşallah istediklerinizde gerçek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz iyiki ugradiniz guzel yorumunuz beni cok mutlu etti 😊 her blogger gibi elimden gelen özeni gosteriyorum cok tesekkur ederim ☺

      Sil
  4. bende severek kullanıyorum bu maskarayı. Hatta essence markasına ait maskaraların en güzellerinden biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islakligi disinda bende seviyorum ☺ essence markasindan denedigim ilk maskara otekilerinide merak ediyorum🙂

      Sil
  5. bu maskarayı çok uzun zamandır arıyorum ama bulamıyorum, karaborsa galiba :D şimdi okuyunca ıslak yapısı beni biraz düşündürdü ama ıslak rimellerle aram iyi değil, belki de bulamamamda hayır vardır :D :D elinesağlık canım, bilgilerindiri bir yazı olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende epey bir aradim anca buldum yani 😀 islak rimel sevmiyosan hiccc alma kuzum cunku sevmezsin biraz fazla islak tesekkur ederim canim benim 💜

      Sil
  6. Benim de çok deneyimlemek istediğim bir rimel, ah bi bulabilsem :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Bu rimel benim hayatım, elim ayağım. Hiç birine değişmem bunu. Şans eseri denedim ben Gratis de çalışan bi koz kız önerdi. Allah razı olsun diyorum ona bundan :)) ama artık yok Gratis de :(

    YanıtlaSil
  8. Bu maskarayı çok merak ediyorum. Bulursam muhakkak deneyeceğim😊

    YanıtlaSil
  9. Paylaşım için teşekkürler.Bende uzun zamandır yorumlarını okuyup almamıştım.Yazınızı okuduktan sonra alacağım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Maskaralara kafayı takmış biri olarak bunu da bulduğum yerde kapıcam :) Malesef hala bulamadım kuzum

    YanıtlaSil
  11. Benim de sevdiklerimden oldu ama fircasini görünce ben de bir duraksamistim acikcasi ama etkisi sahane özellikle 2. katta, güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim fircayi gorunce beklenti dusuyor ama ön yargidan olsa gerek kullaninca guzel oldugunu anliyoruz tesekur ederim canimm 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...