15 Ağustos 2016 Pazartesi

Essence Dudak Kalemi

Herkese Merhaba

Bu gün hepinizinde bildiği bir dudak kaleminden bahsetmek istiyorum.Essence markasının dudak kalemlerini bilmeyen yoktur sanırım ben essence markasının dudak kalemlerini çok seviyorum.Ruj niyetine uygulayabiliyorum çünkü.


Bu gün bahsedeceğimin ismi 06 Satın Mauve.Aslında genel olarak dudak kalemlerini ruj olarak kullanmayı çok seviyorum.Dudak kalemi olduğu için mat tabikide altına bir nemlendirici sürüp uygulayabiliyorum rahatlıkla.Essence dudak kalemlerinde en sevdiğim renkleri oluyor.Güzel bir renk sıkalası var,ama ne yazık ki pek kalmıyorlar çabuk bitiyor çünkü hem uygun hem güzeller.


Kalıcılıklarıda oldukça iyi,evet bişiler yiyip içince dudağın orta kısmında biraz çıkabiliyor ama gün içerisinde rahatlıkla tazelenebiliyor.Bu rahatlığıda sürüm kolaylığı sağlıyor.Fiyatıda 3.75 ₺ artık gratislerde satılmıyor bildiğiniz gibi bende rossman alışverişimde aldım.Tavsiye edebileceğim bir dudak kalemi gerçekten hem kalıcılığı iyi hem sürümü kolay hemde rengi çok güzel.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

25 yorum:

  1. Bu kalemlerin eski versiyonları harikaydı, gri kapaklı olanları. Sonra nedense yapılarını değiştirdiler. Satin mauve çok kullanışlı ve güzel bir renk, ben de seviyorum😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eski seride çok güzeldi ama ben bunuda oldukça begendim bende cok sevdim 😊

      Sil
  2. Rengi çok tatlıymış canım mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  3. Bi türlü sahip olamadığım kalem,çok güzelcidden :( Rossman yok maalesef yaşadığım şehirde. Kozmela'dan da ümidimi kestim.Belki bir gün benim de olur, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizin adınıza üzüldüm gratisden kalkmasaydı keşke oradan alabilirdiniz yolunuz buralara düşerse bakarsınız o zaman :)

      Sil
    2. Maalesef :( Umudumu kaybetmiyorum :)

      Sil
  4. Almaktan son anda vazgectigim kalem :) Bir sonra ki alışverişim de mutlaka alacağım.Yazi icin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi gerçekten güzelmiş 😊. Bende genelde ruj niyetine kullanıyorum kalemleri ve oldukça da iyi duruyor. İyi günlerde kullan 😊

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım, eğer yeni seriyi de beğendiysen ben de bakacağım mutlaka biten renklerim için =)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan rengi çok hoşmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım rengini not aldım bunu mutlaka alırım ben ^^

    YanıtlaSil
  9. Bende aynen ruj niyetine kullanmasını çok seviyorum, rujun ne diye soranlara kalem diyorum ağızlar açık tabi :)

    YanıtlaSil
  10. Zar zor bulunan kalemler oldu bunlarda artık buldugunz yerde düşünmeden kapın dıyorum :) Sankı karaborsa :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😁 gercekten öyle gibi oldu ama buldugum yerde aliyorum 😊

      Sil
  11. Ama bunun rengi nasıl güzel böyleeeee :)) Bende gördüğümde alıcam buna yakın tonları Flormar'dan almıştım :)

    YanıtlaSil
  12. Yaşadığım şehre Gratis yeni açıldı ve o sıralarda Essence markası Gratis'ten çekildi.. Bendeki şansa bakar mısınız :))

    Essence kalemlerinin renkleri güzel.. Henüz kullanmadım ama gayet hoş görünüyorlar.. Güle güle kullan bitanem :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hadi ya kötü olmuş ama rossmanda var hayatim oradan bak tesekkur ederim bitanem 😘😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...