2 Ağustos 2016 Salı

Art Net-Karıştırma Fırçası

Herkese Merhaba

Bu gün Art Net markasının karıştırma fırçalarından bahsedeceğim.Başka fırçalarıda var hatta watsonsda satılıyor hiç inceleme fırsatım olmadı ama bir kaç kez görmüştüm.Bu fırçaları makyaj videolarında çok görüyordum ve kullanan kişilerde çok memnundu oldukçada uygun fiyatlı ürünler bir denemek istedim.Alalı baya oluyor cosmetica'dan almıştım bir alışverişim sırasında indirimdeydi 7-8 tl gibi bir fiyatı vardı.


Herkes o kadar memnun olunca bir heves alıverdim ama hayal kırıklığı :/ Öncelikle fırçanın sap kısmı çok güzel mat siyah yukarı doğru gümüş geliyor.Fakat kılları berbat ben uygun diye iki tane birden aldım sanki daha önce kullanmışım gibi ne iki tane alıyorsam.Neyse geldiği gün ben hemen denedim denemeseydim keşke bütün beklentim hayallerim çupp suya düştü.Kılları o kadar sert ki göz kapağımı acıttı nasıl bir karıştırma fırçasının kılları bu kadar sert olabilir hala anlamış değilim.

Kılları Dağılan
Aynı zamanda ben bunları yıkadım bakalım yıkanınca nasıl bir hal alıcaklar diye merak ettim.İki tane aldım demiştim ya bir tanesini kılları oraya buraya savruldu açıldı.Ötekisi ise aynı kaldı ama o kadar yassı ki hiç bişi olmadı yani o sert kıllara bir şey olamaz.Yıkanıncada temizlenmiyorlar bir fırçanın temizliği için bu kadar vakit harcadığımı hatırlamıyorum.Fazla söze gerek yok ben hiç beğenmedim göz kapağı için far karıştırmak için hiç uygun değil bence,kılları sert yıkanınca bozuldu oldukça zor temizleniyor.Bir fırçadan istemeyeceğiniz herşey var tek güzel yanı uygun olması ama uygun olsa nolur bu kadar kötü olduktan sonra.


Acaba bana mı kötüsü denk geldi diyeceğim ama herkesin aldığı aynı fırça bozuk desem fırçanın bozuğumu olur hiç.Birde ikisi birden kötü yani ne yazık ki beğenemedim :( Benim yaşadıklarım ve görüşlerim bunlar bir sonraki yazıda görüşmek üzere.



Hoşçakalın :)


32 yorum:

  1. Ben hiç denememiştim, iyi ki denememişim. Verdiğiniz emeğe yazık olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle oldu denemeyin hic tavsiye etmem :/

      Sil
  2. yok sana denk gelmemiş ben çoğu kişiden duydum hatta kendim de bir mağazada bizzat test ettim inanılmaz sert ve çok abartılmış bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten baya abartılmışmış bende deneyince fark ettim kötü bir deneyim oldu :/

      Sil
  3. Aslında fırça çok güzel görünüyor.. Dediğin gibi tatlım sert karıştırma fırçası olamaz bence de.. Zaten kullanırken bile göz kapaklarını tahriş eder diye düşünüyorum. Ki göz kapakları, göz çevresi çok hassas.. Belki başka bir amaç için kullanılabilir ama şuan aklıma gelmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüsü güzelde işlevi kötü maalesef hayatım :/

      Sil
    2. beni de hayal kırıklığını uğrattı..

      Sil
  4. Bende bloguma beklerim sevgiler :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bana da biraz sert gibi geldi ama işimi görüyor.

    YanıtlaSil
  6. Ali Express fırçaları o kadar güzel ki onlara bakmanı tavsiye ederim, Türkiyeden fırça almıyorum artık. Hem daha uyguna geliyor hem de toplu alıyosun 7-8 fırçaya 5 tl vermistim geçen aldığımda. Kötü bir deneyim olmus :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere ali expressden bir sey siparis etmistim ama gelmemisti o yuzden birdaha bisi almadim ama tekrar bir bakicam fircalarina canim tavsiyen uzerine 😊

      Sil
  7. Aynen yorumlarına katılıyorum. Temizlenmiyor, tüyleri çok sert.

    YanıtlaSil
  8. Demek ki denememem gereken ürünlerden birisi olmuş artık :)) Çiçek gibi açılmış sağa - sola insan çıldırıyor :/

    YanıtlaSil
  9. Kötüymüş teşekkürler bilgi için :/

    YanıtlaSil
  10. Ay kübüş ya heveslenmiştim başlığı görünce he :D Hayal kırıklığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sorma tatlım 😀 bende alırken bi heve almıştım ama 😑

      Sil
  11. bende uzun zaman önce indirimde diye almıştım o kadar sert kılları varki sanki göz kapağımı zımpara yapmak için almışım diyorum

    YanıtlaSil
  12. Ben kirpik fırçasını kullandım fena değildi,rimel topaklaninca üzerinden tarayıp toprakları alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fırçasını hiç denemedim ama bu berbattı

      Sil
  13. Kötü deneyiminiz birçok insanın deneyimlerini kurtarmış anlaşılan :) Teşekkür ederiz yazı için sevgiler ❤︎❤︎

    YanıtlaSil
  14. aaa ama kıllarından belli canım. denemeyelim yanından bile geçmeyelim 😌

    YanıtlaSil
  15. Bende üzüldüm cunku bir umit almistim cok fazla ovuluyordu ama biraz abarti buldum diyebilirim kesinlikle arinmiyor gorseldede gorebilirsiniz tam olarak temiz degil fircalar ki resimini cekecegim icin bir kac ust uste yikadim anca bu kadar temizlendi pis bir gorsel olsun istemedim ama dedigin gibi killar saga sola acildi ve oldukca sert buldum karistirma fircasi icinde pek uygun bulamadim hayatim ben :/ yorumun icin cok tesekkur ederim 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...