8 Temmuz 2016 Cuma

Favori Üç Fırçam-Real Techniques Dırty Works

Herkese Merhaba 

Bu gün çok severek kullandığım ve en çok kullandığım 3 fırçamdan bahsetmek istiyorum.İki tanesi Real Techniques markasına ait.Ötekisi ise Dırty Works markasına ait iki markayıda bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum ve Real Techniques ile başlamak istiyorum.


İlk fırçam real techniques markasından almış olduğum ilk fırça,Setting Brush diye geçiyor.Küçük bir fırçaya ihtiyacım vardı göz altlarımı sabitlerken büyük fırçalarla olmuyordu biraz araştırdım ve bu markanın fırçasını buldum.Sapı pembe aşağı kısmı ise siyah,kıllarıda siyahtan beyaza doğru.Tam göz altı yada göz kapağını sabitlemek için ideal bir fırça.Bu markanın fırçalarına bayıldım aldığımdan beri kaç kere yıkadım hiç bir şekilde kıllarında bozulma yada dökülme olmadı.Yumuşacık çokta kullanışlı bazen allık bile sürüyorum veya aydınlatıcı benim için çok işlevli oldu kesinlikle tavsiye ederim.Uzunlu kısalı kıllara sahip.İndirimden almıştım 15.90 tl'ye.

Setting Brush.

İkinci fırçamsa gene real techniques markasından Expert Face Brush isimli fırçası.Hiç fondöten fırçam yoktu yenide bir fondöten alınca elle uygulamaktansa süngerle uyguluyordum ama birde fırçayla uygulanışını merak ettim bu fırçada o dönemde indirimdeydi hemen aldım.Buda aynı şekilde aldığımdan beri defalarca yıkadım ama dökülme veya kıllarında bir bozulma olmadı.
Yoğun kıllı çünkü fondöten uygularken daha rahat olması fondötenin fırçanın kılları arasına girmemesi için yoğun yapmışlar ama yumuşacık.Bunuda indirimden 25.90 tl gibi bir fiyata aldım.Fondöten uygulayınca kesinlikle fırça izi bırakmıyor rahatlıkla söyliyebilirim.İndirimsiz oldukça pahalı fırçalar ama indirimde çok uyguna düşüyorlar.

Expert Face Brush.

Son fırçamsa dırty works markasının ismi olmayan bir fırçası.Sapı siyahtan çok tatlı bir pembeye doğru gidiyor.İsimsiz dedim ama fırçaya bakılırsa açılı olduğu için daha çok kontör yaparken kullanılır diye düşündüm.Bence kontör fırçası fakat ben allık fırçası olarak kullanıyorum yumuşacık kıllara sahip bu fırçamıda pek çok kez yıkadım ama hiç bir bozulma dökülme olmadı çokta güzel arınıyor.Bu marka gratislerde var bildiğiniz gibi gratis indiriminden 9.90 tl'ye aldığım harika bir fırça allıklarımı hep bu fırça yardımı ile uyguluyorum iyi ki almışım :)

Kontör fırçası.


 Benim favori 3 fırçam bunlardı umarım keyifle okumuşsunuzdur.İçlerinden sizinde sevdiği yada sevmediği veya kullandığınız bir fırça var mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. real techniques fırçalarından bende almak istiyorum aslında hazır indirim vardı ama ben bakamadım.. Çok güzel yazmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık indirime giriyor bir dahakine bakın cok tesekkur ederim 😊

      Sil
  2. Şimdi çok güzel fırçalar üretiliyor gerçekten. Tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Expert Face Brush'ı çok merak ediyorum elimde fondöten fırçası çok olmasına rağmen :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel bir firca indirimdeyken bir bak derim 😊

      Sil
  4. Fırçalar konusunda kör cahil bir insanım :).. Bilgiler işime yarayacak çok teşekkürler , Selamlar :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardimci olduysam ne mutlu bana ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  5. Gercekten fondoten surerken iz bırakmayanını bulmak zor :) bu bırakmıyorsa iyiymis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zor ama ben bunu sevdim bırakmadi hic 😊

      Sil
  6. Bu markanın fırçalarını hiç kullanmamıştım teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim deneyin tavsiye ederim 😊

      Sil
  7. Real techniques i ben de severek kullaniyorum. Ama dirty worksten denememistim. Hem tam boyle bir fircaya ihtiyacim vardi fiyati da uygunmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihtiyacinizda varsa bir bakın derim hem uygun hem guzel 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...