7 Haziran 2016 Salı

NIVEA-BB Cream Hepsi Bir Arada Nemlendirici

Herkese Merhaba

Bu gün Nıvea'nın BB cream hepsi bir arada nemlendirici kreminden bahsedeceğim.Aslında ten ürünleriyle pek aram yok çünkü kullanmıyorum hatta sadece bir tane fondötenim var onunda yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.Önce biraz kremin vaadlerine bakalım içeriğini inceleyelim daha sonrada yorumlarımı paylaşayım.


-Gözenekleri tıkamadan cildin doğal tonunu dengeleyerek; lekeler,kırmızılık görünümü,yorgunluk belirtileri ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır ve cilt tonunu eşitler.

-Kusurların etkili bir şekilde uzun vadede azalmasına yardımcı olur.

-Hızlı emilen ve 24 saat boyunca etkili nem sağlar.

-Gün boyu parlamayı önler.

-Gözeneklerin görünümünü azaltır.

- Cildi nemlendirir.

-Eşitler,matlaştırırgözenekleri sıkılaştırır.

Bunlar ürünün arkasında ve önün de yazanlardı.Bendekinin bir rengi yok bu ürün tüm cilt tonlarına uyan sürüldüğünde cildin rengini alan bir ürün.İlk sürdüğümde inanılmaz koyu bulmuştum ama sürdükten 2 dakika sonra hatta o kadar bile sürmüyor hemen cildinizin rengini alıyor ve boynunuz teniniz arasında bir fark kalmıyor.Şunuda belirteyim kesinlikle kuru ciltliler için bir ürün çünkü çok güzel nemlendiriyor ben bu ürünü bb krem olarak görmüyorum nemlendirici gibi.Aşırı bir renk vermiyor ama cildinizde kızarıklığınız varsa gayet iyi bir şekilde cildinizle o kızarıklığı eşitliyor,kapatıyor demek istemedim çünkü bir fondöten gibi kalın yada yoğun yapıda değil.Çok daha hafif ve ince bir yapıya sahip.Kokusu inanılmaz güzel içerisinde manolya özü varmış sanırım bu kokuda ondan geliyor diye düşünüyorum çok güzel kokuyor saatlerce koklayabilirim :) Eğer çok makyajdan hoşlanmıyorsanız ama cildinizde kızarıklık varsa ve cildinizin eşit tonda görünmesini istiyorsanız tam size göre.Çünkü yoğun değil ben çok azıcık uyguluyorum ve asla bb krem ya da fondöten sürülmüş gibi durmuyor hatta hiç bir şey yokmuş gibi duruyor.İçinde nemlendirici özelliği olduğu içinde öncesinde cildinizi nemlendirmenizde gerekmiyor.Yeterli nemi cilde sağlıyor.Ayrıca ; Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır.Akne oluşumuna sebep olmaz.Yazıyor arkasında bunuda özellikle söylemek istedim.


Günlük kullanıma en uygun ürün diye düşünüyorum,hem ağırlık yapmıyor hem cildin rengini eşitliyor hemde yok gibi bir görünüm elde etmenizi sağlıyor ve tabi kuru ciltliler için en önemlisi cildi nemlendiriyor daha ne olsun :) Ve her rüzgar estiğinde yüzünüzden harika bir koku geliyor :) Watsons,gratis,rossman kozmetik siteleri gibi nıvea satan bir çok yerde bulabilirsiniz.15-20 tl gibi bir fiyatı var.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)


8 yorum:

  1. Çok sıcak yaz günlerinde kullanılabilir,tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Nivea'nın kullandığım hemen hemen her ürününü sevmiştim. Bu BB krem de aklımda olsun. Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler paylaşım için aklımda bulunsun, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Zannedersem karma cildime pek iyi gelmeyebilir ama hafif yapılı ürünleri tercih ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok hafif kuru ciltlere gore tam ama karma cilde olurmu bilmiyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...