1 Haziran 2016 Çarşamba

Maybelline Lash Sensational-Rimeli

Herkese Merhabalar

Ülkemize kısa bir süre önce gelmiş olan Maybelline Lash Sensational Mascarasından bahsetmek istiyorum.Bu rimeli çok merak ediyordum yurt dışından getirenler vardı youtube'de videolarda pek çok kez rastlamıştım ve kullanıpta beğenmeyeni yoktu.Maybelline markasının bir çok rimelini kullandım en sevdiğim the one by one volume maskarası oldu hatta yazısınıda yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.Aslında rimel önermek çok kolay bişi değil ya da rimel beğenmek,çünkü herkesin kirpiği farklı mesela düz kirpiler,kısa,uzun,gür,seyrek,kendiliğinden kıvrık gibi pek çok türde kirpiğe sahip kişi var o yüzden rimel beğenmekte zor.Benim kirpiklerim kendiliğinden kıvrık düz değil,uzun rimelsizde kaşlarıma değiyor :) Gür sayılır çünkü seyrek değil.


Gelelim rimelimize öncelikle ben ambalajını çok beğendim metalik mor gibi değiş ama güzel bir renge sahip maybelline rimel ambalajları birbirine çok benziyor.Plastik kıllı bir fırçası var ben plastik seviyorum kıl fırçaları çok beğenmiyorum.Nasıl denir bilemedim ama bombeli yani girintili çıkıntılı bir fırçası var bir kısmı içe doğru diğer kısmı daha çıkık resimdede görebilirsiniz.İlk açtığımda kesinlikle çok ıslak bir rimel değildi bence kıvam konusunda mabelline bir çok rimele fark atar diye düşünüyorum.Tabi push up dramayı saymazsak bu markanın kullandığım en kötü rimeliydi belki onlada ilgili bir yazı yazabilirim merak edenler için.Islaklık kıvamını ben çok yeterli buldum ilk açıldığında çok ıslak rimellerden hoşlanmıyorum şahsen.Siyahlığı bence öyle çok yoğun siyah değil ama sim siyah yapıyor.


Rimel inanılmaz güzel ayırdı kirpiklerimi tane tane resmen,ve gayet güzel uzatıyor kısa kirpiği bile bence uzatır.Uzatması ayırması harika ama çok fazla dolgunluk vermiyor ben günlük hayatımda makyajda sadece rimel tercih ettiğim için bol bol sürmeyi çok seviyorum örümcek kirpiklere bayılıyorum :) Bol sürüncede öyle oluyor sadece kirpiklerim ön plana çıkıyor.Dediğim gibi çok dolgunluk vermiyor ama uzatsın ayırsın yeter derseniz o zaman kesinlikle seviceksinizdir,günlük kullanıma çok uygun belki gece makyajlarında hafif kalabilir ama günlük için yeterli ben sevdim bununla ayırıp uzatıp öbür rimelimlede dolgunluk veriyorum süper oluyor umarım benim gibi sevenler vardır.

Ve bir kötü yanı çok zor çıkıyor olması ben önce bir jelle akıtıyorum ki öyle çok akmıyor, daha sonra cift bazlı göz makyaj temizliyicisiyle siliyorum anca öyle çıkıyor kirpiklerimi dökmedi ama uzun süreli kullanımda döker diye düşünüyorum çünkü zor çıkıyor.Akma bulaşma yapmıyor kesinlikle oda sanırım zor çıktığından olsa gerek.Watsons,Gratis,Rossman gibi bir çok kozmetik yerlerinde bulabilirsiniz ben 15.99 tl almıştım.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

11 yorum:

  1. çok merak ettiğim bir maskaraydı, teşekkür ederim detaylı yazı için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yardimci olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Maybelline'den hangi maskarayı denediysem memnun kaldım ama hemen hemen hepsi zor çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda ben the one by one'ı çok rahat çıkartıyorum,bu rimel biraz zorladi beni.

      Sil
  3. Benimde genel olarak beğendiğim favori maskaram ancak çıkartması cok zor ve kirpik döküyor yağlarla çıkartmayı denicem pamukla istediğim sonucu alamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef cikarmasi biraz zor bir rimel insallah yağlarla istediğin sonucu alirsin :)

      Sil
  4. bazen farklı etki yapan secenekleri kullanmak iyi oluyor :) bloğunu takibe aldım bana da beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ürün ilk çıktığında çok araştırmıştım.. Aldıktan sonra açın ve 1-2 hafta sonra yeniden kullanmaya başlayın diyordu birçok kullanan kişi.. O zaman yoğun ıslaklığı gidiyormuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok yogun islak degil aslinda ben seviyorum 😊

      Sil
    2. İlk açıldığında çok Islak diye duymuştum

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...