28 Haziran 2016 Salı

Maybelline-Color Tatto 05 Eternal Gold

Herkese Merhaba


 Bildiğiniz gibi watsons ve gratislerde şuanda çok güzel bayram indirimi var.Tabi kide bu güzel indirimi kaçırırmıyım :) küçük alışverişlerim oldu deneyimledikce paylaşacağım yazılarını.Maybellıne Color Tatto farlarını artık herkes biliyor sanırım,bende inanılmaz merak ediyordum ama pahalı buluyordum birde bir türlü fırsat gelmemişti.


Bu indirimde görünce hemen aldım birtane aslında beige rengini merak ediyordum göz kapağımı nötürlemek için ama kalmamıştı çok fazla renk seçeneğide yoktu.Bende 05 Eternal Gold isimli rengini aldım.Renk güzel bir renk ama istediğim tonda değilmiş biraz almış olmak için aldı gibi oldum :( Ama yapıcak birşey yok hemen denedim tabikide.


Çok güzel bir şekilde göz kapağınıza yapışıyor çıkarken çift bazlı temizleyicilerle anca çıkıyor.Ben kalıcılığını ve sabitlenişini çok sevdim,ve far bazsız bile harika renk veriyor pigmentasyon olarakda çok iyi gerçekten.Başka renklerine indirim bitmeden bakmak istiyorum kesinlikle.Kremsi bir ürün parmak yardımı ile gayet güzel sürülebiliyor.Fırçaya gerek bile kalmıyor.

Baz uygulanmamış hali resme tıklayıp daha rahat görebilirsiniz.

Benimki adındanda anlaşıldığı gibi gold yani sarı renkte simli hemde baya simli,günlük makyajlarda olmaz ama gece makyajlarında güzel durucağını düşünüyorum.İndirimden 12.90 tl'ye aldım indirimsiz'de 20 tl civarları diye biliyorum.Maybellıne standları olan her yerde bulabilirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

12 yorum:

  1. Nötrlemek için iyi ton olmamış senin için ama olsun farklı şekilde kullanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beige rengini noturlemek icin istemistim bunu degil ama yoktu maalesef bende bu rengi aldim😊

      Sil
  2. gece makyajlarına çok yakışır :) yeni yazıma beklerim

    YanıtlaSil
  3. çok çok hoş bir tonmuş buda ^.^ Ben 35- On & On Bronze dan vazgeçemiyorum ❤️ Tavsiye ederim denemenizi teşekkürler yazı için sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim guzel yorumunuz icin 💜 tavsiyenizide deneyecegim en kisa zamanda 😊

      Sil
  4. Sabah bende kullanmam ama aksam makyajları icin ideal olur teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aksam icin daha uygun buldum ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  5. Bir süre sonra taşlaşıyor diye almıyorum ama renk seçimi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef farlar kuruya biliyor kotu birsey ama almadan edemiyorum tesekkur ederim 😊

      Sil
  6. Kesinlikle deneyeceğim bu ürünü, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...