9 Haziran 2016 Perşembe

H&M-Glow Hıghlıghter

Herkese Merhaba 

Daha öncede H&M kozmetikten ruj ve allık hakkında bir yazı paylaşmıştım.Bu günde Glow Hıghlıghter'ından bahsedeceğim.Eğer öbür yazıyı okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.H&M kozmetik ilk çıktığı zaman almıştım bu ürünü yanlış hatırlamıyorsam 9.99 tl gibi bir fiyatı vardı.H&M kozmetiği inanılmaz merak ediyordum kıyafet konusunda beğendiğim bir marka,kozmetiğide iyidir diye düşündüm artık bir çok giyim markası kozmetikte üretmeye başladı.


Tekli far gibi bir ambalajı var küçük ama sevimli bence.Aslında hiç bir fikrim yoktu alırken sadece meraktan aldım.Krem formda bir ürün küçük olduğuna bakmayın baya bereketli,işin aslı ben bunu aydınlatıcı olarak hiç sevemedim.Sevenlerde var tabi ki.


Hangi ışıkta çekersem çekeyim ancak bu kadar belli edebildim :(

O yüzdende birde far olarak denedim ve bayıldım kremsi olduğu için göz kapağınıza adeta yapışıyor ve çıkmıyor.Far bazına ihtiyacınız kalmıyor bile.Aydınlatıcı olarak neden sevmediğimi gelecek olursak çünkü değişik bir kıvamı var ve bence aydınlatıcı için uygun bir kıvam değil yüzde sanki parça parça gibi duruyor bu görüntüde benim hoşuma gitmedi.Yansımalı bir ürün aslında hem pembelik hemde sarılık var ama ayrıca başka yansımalarda var.Bronzlukta var içinde.Aydınlatıcı arıyorsanız çok tavsiye etmem ama kremsi bir far yerine çok güzel kullanılabiliyor.Keşke direk far deselermiş daha iyi olurmuş.Far olarak çok sevdim çok güzel duruyor.H&M kozmetikte denemek istediğim bir çok ürün daha var inşallah en kısa zamanda onlarada bakacağım.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hoşçakalın

16 yorum:

  1. bilgi için teşekkürler dikkat edeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı iyiymiş ama görevini yapmıyorsa ne fayda :)

    YanıtlaSil
  3. far olarak denemedim ama aydınlatıcı olarak seviyorum ben bunu..

    YanıtlaSil
  4. kutusuna bayıldım.. iyi günde kullan . sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü nasılsa hiç görmemişim.Glow deyince akan sular durur bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala varmi bilmiyorum baya oldu alali ama bir bakin yolunuz duserse :)

      Sil
  6. Dediğin gibi aydınlatıcıdan ziyade far için muhteşem olurmuş tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Hiç de aydınlatıcı gibi bir renk tonu yokmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yuzden far olarak tercih ettim daha guzel oldu,aydinlatici olarak sevenlerde var tabi.

      Sil
  8. Ürünün kapağı çok güzelmiş. Sırf kapak için bile alınır. Bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...