19 Haziran 2016 Pazar

Golden Rose Hıghlıghter Stıck-01 Brıght Gold

Herkese Merhaba

Bu günde sizlere çok hafif oldukça kibar duran sizi disko topuna çevirmeyen bir aydınlatıcıdan bahsetmek istiyorum.Kısa bir süre önce küçük bir alışverişe çıkmıştım aldıklarımı deneyimledikce yorumlarımı sizlerle paylaşıyorum.Golden Rose Hıghlıghter Stıck.Daha önce golden rose'nın bir aydınlatıcı stıck olduğunu bilmiyordum,bir makyaj videosunda gördüm çok hoşuma gitti ve alışveriş listeme hemen ekledim :)


 Ürün iki renkten oluşuyor bendekinin rengi 01 Brıght Gold.Bir'de 2 numarası var o daha pembe alt tonlu bir aydınlatıcı.Aydınlatıcıda daha çok sarı alt tonu tercih ettiğim için ben bunu aldım.Ambalajına gelicek olursak,ince ama çok ince değil uzun bir formda.Sanki rujmuş gibi çevirdikce açılıyor,kapağı sağlam çantaya atıldığında hemen açılıp çantayı maffedicek bir ürün değil.İçinde kesinlikle sim yok parıl parıl parlıyor çok sürmenize gerek yok az miktarda sürmek yeterli oluyor.Ve çok güzel bir aydınlık ve ıslak bir görünüm elde etmenizi sağlıyor.


Aslında yoğun bir aydınlatıcı değil şahsen benim tam sevdiğim kıvamda diyebilirim.Bazı aydınlatıcılar,çok fazla simli yada çok aydınlık etki yaratabiliyor sanki terlemişsiniz gibi bir görüntü verebiliyor.Krem formda sürümü çok kolay oluyor dağıtmasıda öyle.Tam yazlık hafif bir aydınlatıcı,ton olarak altın sarısı olsada sanki bronzlukta var içerisinde.Gün içinde uçma yapmıyor toz olsaydı yaparmıydı bilmiyorum ama krem formda olduğu için cilde sabitleniyor.Ben parmaklarımla uyguluyorum sonuçtanda çok memnun kalıyorum,fırçayla hiç denemedim ama ıslak bir süngerlede güzel olucağını düşünüyorum.


Hafif yazlık bir aydınlatıcı arıyorsanız kesinlikle bir şansı hakediyor.Golden rose stantlarından almıştım 21.90 tl'ye ama indirimdeydi indirimsiz fiyatını bilmiyorum :) Sizin en sevdiğiniz aydınlatıcı hangisi yada bu ürünü denedinizmi ? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. Ben de severek kullanıyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  2. Elimde aydınlatıcı olunca hic alasım gelmiyor ama bunları baya merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim. Ben de deneyeceğim. EMeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde memnun kalırsınız tesekkur ederim :)

      Sil
  4. Bana sanki çok sim sim duruyomuş gibi göründü. Beğeniyorum yine de :) teşekkürler güzel yorumlarınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında içerisinde hic sim yok ama pırıl pırıl parliyor yineden belki ondan oyle gelmistir ben tesekkur ederim guzel yorumunuz icin :)

      Sil
  5. Benim gibi aydınlatıcı sürmeyi beceremeyenler için stick yapıda olması çok iyi. Daha önce bu aydınlatıcıyı hiç görmemiştim herhalde dikkatimi çekmemiş. En kısa zamanda deneyeceğim. :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni keşfettim hemen denemek istedim cok memnun kaldım umarim sizde memnun kalirsiniz :)

      Sil
  6. İndirim zamanı alıp denemek lazım. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim,ben tesekkur ederim yorumunuz icin :)

      Sil
  7. Merak ediyordum bunu denemek gerek :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...