3 Haziran 2016 Cuma

Clean&Clear - Siyah Nokta Temizleyici Peeling

Herkese Merhaba

Bu gün çok severek kullandığım kuru ciltlilerin ihtiyacı olduğunu düşündüğüm Clean&Clear'ın siyah nokta temizleyici peelinginden bahsedeceğim.Kuru ciltlilerinin neden ihtiyacı olan dedim çünkü cildimizde pul pul dökülmeler olabiliyor ve cildimizi temizlememiz gerekiyor cildi ölü deriden arındırmak için, o sebeple söyledim.Daha önce hiç peeling kullanmamıştım yaklaşık bir senedir kullanıyorum ve oda bu markanın peelingi çokta memnunum.


Günlük kullanıma uygun sert ya da ağır bir yapısı yok.İçindeki tanecikler oldukça yumuşak yani cildi tahriş etmiyor,benim cildim aşırı hassas ama herhangi bir aksi durumla karşılaşmadım.Ben peelingi makyajı temizledikten sonra son bir su ile cildimi yıkadıktan, cildim ıslakken kurulamadan ıslak yüzüme uyguluyorum az bir miktar almak yetiyor bir dakika masaj yapıyorum cildime sonra yıkıyorum çok fazla bastırmıyorum zaten tanecikler yeterli büyüklükte ve sertlikte bastırmanıza gerek kalmıyor.Kuruladıktan sonra yumuşacık bir his bırakıyor cildimde pürüzsüz bir his.Her makyajımı çıkardıktan sonra mutlaka cildimi nemlendiriyorum bunuda uyguladıktan sonra nemlendiriyorum.Ama ekstra bir kuruluk yapmadı,siyah noktalarımdada bir etkisini görmedim sadece burun çevremde var onun içinde siyah nokta temizleyici burun bandı kullanıyorum kullandığım burun bandınında yazısını yazmıştım onuda buradan okuyabilirsiniz.
Güzel bir peeling yapıyor etkisini seviyorum cildimin daha iyi temizlendiğini hissediyorum.Her gün uygulamıyorum haftada 2-3 kez cildimin ihtiyacı olduğunu hissedersem yani.Ama dediğim gibi günlük kullanımada uygun.Yağsız bir ürün en sevdiğim yanlarından biride yağsız oluşu :)



Arkasında yazanlar ise ;

-İçeriğindeki quick break-up complex ile siyah noktaların görünümünü  ilk kullanımdan itibaren restore etmeye başlar.

-Özel mikro tanecikler cildi yumuşakça soyarak ölü cilt kalıntılarını ve tıkanmış gözenekleri temizler.

-Siyah noktalarla savaşan özel madde gözeneklerin içine nüfuz ederek hapsolmuş kiri ve yağı temizleyerek siyah noktaların görünümünün giderilmesinde yardımcı olur.

-Yumuşak formülü cildi kurutmadan cildinizin temiz ve pürüzsüz kalmasını sağlamaya yardımcı olur.

Günde iki kere kullanımada uygun öyle yazıyor ama bence günde bir kere kullanmak daha iyi diye düşünüyorum fiyatıda çok uygun fiyatına göre performansıda gerçekten çok iyi ben beğendiğim,sevdiğim ürünlerden özelliklede cilt bakım ürünlerinden kolay kolay vazgeçemiyorum çünkü cildim kuru ve hassas olduğu için her ürünle cildim uyuşmuyor.Bir ürünü beğenince daha iyisini bulana kadar kullanıyorum :) 12.99tl gibi bir fiyata almıştım her yerde bulabilirsiniz watsons,gratis,rossman,marketlerde bile var güzel bir peeling arıyorsanız bir bakabilirsiniz,bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

12 yorum:

  1. Günde 1 kere yeterli bence kuru cildin varsa zaten , cilde çok yüklenmemek gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz ürünlere pek inanasım gelmiyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin tercihiniz tabi ben kullandigim ve memnun kaldigim icin paylaştim.

      Sil
  3. Peeling yapmayı seviyorum ama akneye meyilli cildim olduğu için standart 1 tane sivilcem oluyor her ay, kullanıp yaymayı sevmiyorum. Bencede günde 2 fazla gelir, haftada bir yeterli. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede 1 kere yeterli ben tesekkur ederim umarim faydali olmustur :)

      Sil
  4. Merhaba iade-i ziyarete geldim. Takipteyim. Hayırlı olsun blogunuz

    YanıtlaSil
  5. Kuru ciltliysen, günde bir kez bile fazla gelebilir. Ben günde bir peeling yapsam, sanırım egzamadan ölürüm :)) Haftada iki kez fazla fazla yetiyor bana açıkçası... Bu ürünü denememiştim, Niveanın bir peelingi beni mahvetti, o yüzden artık her peelingi deneyemiyorum. Elimdeki bitince, bu ürüne bir şans vereyim :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gunde bir bile yapmiyorum aklima geldikce ya da cildimin ihtiyaci oldugunu hissedersem yapiyorum ben tesekkur ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...