15 Mayıs 2016 Pazar

Toni&Guy-Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey

Herkese Merhaba :)

Dalgalı saçlara sahip olupta ya da doğal dalga sevipte beğenmeyeni olmayan bir üründen bahsedeceğim :)Benim saçlarım dalgalı ama öyle bonus ya da çok kabarık dalgalarım yok normal.Peki bu ürünü neden kullanıyorum,buklelerimi belirginleştiriyor,daha uzun süre canlı durmasını sağlıyor.


        Peki ürün neler vaad ediyor;
  • Toni&Guy Deniz tuzu etkili şekillendirici sprey hafif bir tutuş ile saçı şekillendirirken dolgunluk ve hacim verir.
  • Doğal ve dağınık dalgalar yaratmak için, nemli ya da kuru saçınıza eşit bir şekilde sıkın ve ellerinizle şekil verin. 
  • Denizden henüz çıkmışcasına dalgalı ve doğal bir görünüm yaratır. 
  • Her saç tipi için uygundur.


Bende yağlanma yapmadı gayette memnunum çokta güzel bir kokusu var gerçekten denizden çıkmışsınız gibi yapıyor saçlarınızı ama birazcık sertleştire biliyor belki o yüzden sevmeyebilirsiniz ama adı üstünde deniz suyu spreyi denizden çıkıncada saçlarımız yumuşacık olmuyor,vaadlerini yerine getirdiğini düşünüyorum.Ben denemek için aldığımdan 75 ml almıştım 5-6 kez kullandım hala dolu içi :) Cosmetica'da indirim vardı 15 tl aldım doğal dağınık dalgalar istiyor ya da seviyorsanız kesinlikle bakabilirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşürüz :)


Hoşçakalınnn

2 yorum:

  1. Çooook güzel bir saç ürünü.. Ben de etkisine bayılıyorum.. Çok doğal duruyor ve ağırlık hissi yok

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...